۰

جان سینا فکر نمی‌کرد بعد از جوخه انتحار دوباره نقش کاراکتر Peacemaker را بازی کند

کاراکتر Peacemaker

کاراکتر Peacemaker

جان سینا فکر نمی‌کرد بعد از فیلم The Suicide Squad دوباره نقش کاراکتر Peacemaker را بازی کند. سینا در این فیلم نقش Peacemaker/کریستوفر اسمیت را بازی کرد که برای اولین بار در قالب لایو اکشن مخاطبان را با این شخصیت آشنا کرد. Peacemaker در سال ۱۹۶۶ برای چارلستون کامیکس ساخته شد، قبل از اینکه توسط DC خریداری شود و در سال ۱۹۸۸ تحت لوگوی آنها ظاهر شود. این شخصیت از آن زمان در عناوین متعدد ظاهر شده است، اما تا زمانی که جیمز گان از او برای جوخه انتحار سال گذشته استفاده کرد، نسبتاً مبهم باقی ماند. جان سینا کاراکتر او را زنده کرد.

در طول تعطیلی The Suicide Squad به دلیل همه‌گیری، گان شروع به نوشتن سریال Peacemaker کرد، در ابتدا فقط چیزی «بیشتر برای سرگرمی» بود. با این حال، اچ‌بی‌او مکس از گان پرسید که آیا ایده‌ای برای اسپین‌آف‌ها پس از تکمیل جوخه انتحار دارد یا خیر، و او Peacemaker را انتخاب کرد. گان هر هشت قسمت سریال را نوشت و پنج قسمت اول را کارگردانی کرد. Peacemaker تاکنون موفقیت فوق‌العاده‌ای برای داشته است و به بزرگترین سریال استریمینگ در جهان تبدیل شده است و تقاضای آن ۶۹.۵ برابر بیشتر از سریال‌های معمولی است.

سینا در حین صحبت با Podly: The Peacemaker Podcast اعتراف کرد که فکر نمی کرد پس از The Suicide Squad هرگز دوباره نقش Peacemaker را بازی کند. بازیگر فکر می‌کرد که این فیلم نقشش را به پایان می‌رساند، اما گان نقشه‌های دیگری با «داستانی درباره اخلاق Peacemaker داشت و سینا دوباره با یونیفورم مخصوص این کاراکتر بازگشت. در پایان فیلم The Suicide Squad، کاراکتر Peacemaker توسط Bloodsport مورد اصابت گلوله به گردن قرار می‌گیرد و به نظر می‌رسد که مرده است، اما یک صحنه پس از تیتراژ نشان می‌دهد که او در بیمارستان است و هنوز زنده است و به عنوان پیش درآمدی برای نمایش Peacemaker عمل می‌کند. این چیزی است که سینا در مورد خشخصیت خود گفت :

” Peacemaker تقریباً از فراموشی به وجود آمد. او شخصیت شناخته شده ای نیست. ما در فیلم The Suicide Squad اولین حضور مردی را دیدیم که به هر قیمتی صلح را حفظ می کند و من حدس می زنم جیمز گان فکر می کرد که داستانی درباره اخلاق و شخصیت او وجود دارد که باید ساخته شود. و فکر می‌کردم The Suicide Squad آخرین باری است که Peacemaker را می‌بینیم، اما او در سریال Peacemaker برای HBO Max بازگشته است.”

کاراکتر Peacemaker

سینا کار خود را به عنوان یک کشتی گیر برای WWE آغاز کرد و محبوبیت زیادی به دست آورد، پنج بار رهبری رسلمنیا را بر عهده گرفت و پانزده بار در دوران حرفه ای خود قهرمان WWE شد که یک رکورد برای این عناوین است. او در سال ۲۰۰۶ با The Marine به بازیگری روی آورد، در حالی که هنوز هم حضور خود را به عنوان یک کشتی گیر حفظ کرده بود. در سال ۲۰۱۵، او در فیلم Trainwreck بازی کرد و استعدادهای کمدی خود را به نمایش گذاشت که منجر به مجموعه ای از نقش ها از جمله Daddy’s Home، Blockers و Sisters شد. این راه را برای نقش‌های بزرگ‌تری برای این بازیگر هموار کرد، از جمله F9 و The Suicide Squad و همچنین سریال Peacemaker. او همچنین قرار است اواخر امسال با هنری کاویل در Argylle اثر متیو وان ظاهر شود.

با موفقیت عظیم Peacemaker در HBO Max، گمانه زنی های زیادی در مورد اینکه آیا فصل دوم این سریال وجود خواهد داشت یا اینکه گان به طور کلی به دنبال یک ویژگی DC متفاوت برای ادامه آن خواهد بود، وجود دارد. گان قبلاً گفته است که دومین اسپین آف DC را در دست توسعه دارد، هرچند که هنوز فاش نکرده است که چه خواهد بود. با این حال، گان همچنین گفته است که شانس بسیار خوبی وجود دارد که Peacemaker برای فصل دوم مورد توجه قرار گیرد و دلیل آن محبوبیت آن در بین مخاطبان در سراسر جهان است.

منبع : screenrant

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *