۰

تغییرات نقشه جدید فورتنایت در فصل ۳ چپتر ۴: POI های جدید، مناطق و موارد دیگر

تغییرات نقشه جدید فورتنایت در فصل ۳ چپتر ۴

تغییرات نقشه جدید فورتنایت در فصل 3 چپتر 4

فصل ۴ چپتر ۳ فورتنایت بالاخره از راه رسید و تغییرات نقشه بسیار قابل توجهی را در این بازی انجام می دهد. مهم‌تر از همه، یک زن مرموز به نام Chrome در حال تسخیر کل نقشه است و در حالی که مطمئناً از نظر افسانه‌ای بد به نظر می‌رسد، عناصر تازه‌ای از گیم‌پلی را نیز به همراه دارد. در این مقاله به معرفی تغییرات نقشه جدید فورتنایت در فصل ۳ چپتر ۴: POI های جدید، مناطق و موارد دیگر خواهیم پرداخت.

POI جدید: Cloudy Condos

با تسلط کروم فوق الذکر بر جزیره، برخی از POIها در تلاش برای اجتناب از آن به آسمان رفته اند. قابل توجه ترین آنها نقطه فرود محبوب Condo Canyon است که به Cloudy Condos تغییر نام داده است و اکنون در اطراف نقشه پرواز می کند. این مکان را به مکانی عالی برای قرار گرفتن در خانه و باریدن آتش بر روی دشمنان خود تبدیل می کند، اما باید بتوانید به آنجا بروید. اما اگر قصد دارید به POI های بالاتری مانند Cloudy Condos برسید، باید از یکی از پرتاب کننده های مختلف جزیره استفاده کنید تا شما را به آنجا برساند.

تغییرات نقشه جدید فورتنایت در فصل 3 چپتر 4

POI جدید: Herald's Sanctum

کروم شروع به گرفتن کل نقشه است – اما صرفاً به تغییر شکل دادن روی POI‌های موجود بسنده نمی‌کند. او همچنین یک مکان کاملاً جدید به نام Herald’s Sanctum ایجاد کرده است، که مقر تبهکاران این فصل است.

تغییرات نقشه جدید فورتنایت در فصل 3 چپتر 4

حرکت جدید: Slide Kick

اکنون شما یک ترفند جدید در حرکات خود دارید. در حالی که قبلا از اسلاید فقط برای کمک به شما برای حرکت سریع‌تر در پایین شیب‌ها یا انجام بازی‌های جالب در حین درگیری با اسلحه استفاده می‌شد، وقتی در فصل ۴ به سمت دشمن سر می‌خورید، اکنون آنها را کمی عقب خواهید انداخت. هنگام مبارزه در نزدیکی مکان‌هایی که ممکن است شما یا حریفانتان سقوط کنید و آسیب جدی وارد کنید، حتماً این را در نظر داشته باشید.

آیتم جدید: Chrome Splash

منحصربه‌فردترین آیتم جدید این فصل کروم اسپلش است که می‌تواند به روش‌های مختلف برای برخی از نمایش‌های واقعاً هیجان‌انگیز استفاده شود. اول از همه، می توانید یک کروم اسپلش را به دیوار پرتاب کنید و سپس مانند یک پورتال از آن به طرف دیگر عبور کنید تا دشمنان را غافلگیر کنید. همچنین می توانید آن را روی خود بپاشید تا به یک لکه کروم و شبیه به یک حباب  تبدیل شوید، می‌توانید سریع‌تر بدوید، از دیوارها عبور کنید، و همچنین از آسیب آتش‌سوزی و سقوط مصون خواهید بود. با این حال، این فرم فقط برای مدت محدودی دوام می آورد، بنابراین در هنگام رویارویی با حریفان برنامه ریزی کنید.

تغییرات نقشه جدید فورتنایت در فصل 3 چپتر 4

آیتم جدید: کلید ها

برای یافتن یک خزانه در فورتنایت نیاز به حضور چندین عضو گروه و ایستادن در مقابل اسکنر بود، اما Epic روش سنتی تری را برای باز کردن قفل خزانه‌ها در فصل ۴ انتخاب کرده است. اکنون می‌توانید کلیدهایی را در سراسر جزیره پیدا کنید تا قفل این صندوق‌ها را باز کنید.این روش به شما انگیزه واضح تری برای ردیابی آن می دهد. با این حال، اکنون انجام این کار آسان‌تر از همیشه است، زیرا آنها پس از برداشتن کلید، روی نقشه شما به عنوان نماد سوراخ کلید نشان داده می‌شوند. خزانه‌های با امنیت پایین فقط به یک کلید نیاز دارند، اما اگر اقلام بیشتری می‌خواهید، می‌توانید صبر کنید تا دو کلید داشته باشید و بتوانید قفل یک خزانه با امنیت بالا را باز کنید.

آیتم جدید: Port-A-Bunker

اپیک، Port-A-Fort جنجالی را حذف کرده و گزینه ای مشابه اما به ظاهر متعادل تر را جایگزین آن کرده است. این ساختار ۱×۱ را می توان برای مستحکم کردن دیوارهای فلزی و لاستیک های دفاعی استفاده کرد.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *