۰

سنگ‌ های ابدیت چه نقشی در بشکن تانوس داشت؟

سنگ‌ های ابدیت چه نقشی در بشکن تانوس داشت؟

سنگ‌ های ابدیت

۱.سنگ قدرت

– اخیرا برخی از رسانه ها گفته‌اند که نابودی اصلی افراد، به دلیل وجود سنگ قدرت بوده که البته یک نظریه‌ی اشتباه است! در واقع سنگ قدرت برای دستکش یک نوع باتری بوده و به عبارتی سنگ های دیگر رو شارژ میکرده تا کارشونو بکنن؛یعنی قدرت همه‌ی سنگ‌ها از سنگ‌قدرت است و این میتواند دلیلی باشد که چرا تانوس اول به دنبال سنگ‌قدرت رفته‌بود!

سنگ‌ های ابدیت

۲.سنگ ذهن

– همانطور که میدانید سنگ ذهن منبع قدرت و به عبارتی هوش ویژن است، و نقش اون در دستکش ابدیت هم تقریبا به همین صورت است. وظیفه‌ی اصلی این سنگ این‌ است که دستکش را فعال کند و از انرژی همه‌ی سنگ‌ها همزمان استفاده شود. این هم میتواند دلیلی باشد که زمین مقصد آخر تانوس بود و در ابتدا به سنگ ذهن نیازی نداشت.

سنگ‌ های ابدیت

سنگ‌ های ابدیت

۳.سنگ روح

– میتوان گفت این سنگ نقش عملی و مهمی در فرایند بشکن ندارد اما همانطور که میدانید برای استفاده از قدرت بشکن، میزبان باید تمام سنگ‌هارا در اختیار داشته‌باشد. به عبارتی برای اینکه در فرایند صرفه‌جویی شود، سنگ روح،افرادی را پودر میکند که بیمار هستند و یا در حال مرگ هستند یا در واقع دلیلی برای زندگی ندارند، با قدرت این سنگ افراد سالم کمتری نابود میشوند و میتوان گفت که نکته مثبتی است.

سنگ‌ های ابدیت

سنگ‌ های ابدیت

۴.سنگ زمان

– سنگ زمان یکی از قدرتمند ترین سنگ‌ها در دنیاست و در فیلم اونجرز: اینفینیتی‌وار هم دیده شد که تانوس و دکتر استرنج هم به سنگ زمان دست نزدند و با وِردی که دکتر استرنج اعمال کرده بود سنگ دور از دستان آنها در هوا معلق میماند. نقش آن در بشکن هم این است که تمام افراد را در یک زمان پودر میکند، که البته در mcu این مورد رعایت نشده بود.

سنگ‌ های ابدیت

۵. سنگ واقعیت

– همانطور که در فیلم مشاهده شد تانوس با استفاده از سنگ واقعیت میتوانست همه‌چیز را بازنویسی کند و هرطور خودش دوست دارد به نمایش بگذارد. نقش سنگ در دستکش هم به همین صورت است. سنگ نیز باعث میشود افراد به خاکستر بدل شوند.

سنگ‌ های ابدیت

۶. سنگ مکان

– و در آخر سنگ مکان، یکی از قدرت‌های سنگ‌مکان باز کردن دریچه و پرتال از مکانی به مکان دیگر است، که در فیلم هم تانوس چندین‌بار از این قدرت استفاده کرد. همچنین در فیلم اونجرز۱ هم لوکی با تسراکت(که حامل سنگ مکان بود) خود را به زمین تلپورت کرد و همچنین در فیلم کاپیتان آمریکا: اولین انتقامجو با این قابلیت رد اسکال به ورمیر فرستاده شد و…. نقش سنگ در دستکش به این صورت است که به محض اینکه افراد پودر میشوند، آنها را به دنیای روح( soul world) میفرستد.در زمانی که تانوس بشکن را زد، برای چند ثانیه به دنیای روح منتقل شد و با کودکی گامورا حرف زد. به نوعی سنگ مکان مکمل سنگ واقعیت است.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *