۰

دکتر دووم ثابت کرد که چهار شگفت انگیز مهم تر از انتقام جویان هستند

دکتر دووم

دکتر دووم

در حالی که Avengers تیم ابرقهرمانان پرچمدار Marvel Comics هستند زیرا بیشترین تعداد قهرمانان متنوع را که در کل جهان داستانی شامل می شود ، Fantastic Four هنوز هم خانواده اول مارول است ، و دکتر دووم یک بار و برای همیشه ثابت خواهد کرد که همیشه  چهار شگفت انگیز مهم تر انتقام جویان خواهند بود.

Fantastic Four اولین حضور Marvel Comics خود را در سال ۱۹۶۱ در Fantastic Four #1 انجام دادند. دو سال بعد ، انتقام جویان در Avengers شماره ۱ با Iron Man ، Thor ، Ant-Man ، Wasp و Hulk که آن تیم چشمگیری را تشکیل می دادند ، به صحنه آمدند. در حالی که این دو تیم مشابه بودند و تقریباً در همان زمان بیرون آمدند ، Fantastic Four از هم جدا شد زیرا برخلاف انتقامجویانی که عمداً از زندگی شخصی یکدیگر خارج می شدند ، Fantastic Four یک خانواده واقعی بودند که با مشکلاتی روبرو بودند که مربوط به ابرقهرمانی نمی شوند.

در انتقامجویان شماره ۲۵ توسط استن لی و دون هک ، Avengers – تیمی که در آن زمان متشکل از کاپیتان آمریکا ، هاوکی ، اسکارلت ویج و Quicksilver بود. که تازه نبردی را از طریق Timestream در برابر Kang the Conqueror به پایان رساندند که خود را در مقابل دکتر دووم یافتند . در این مرحله ، خوانندگان احتمالاً تعجب می کردند که چرا یک شرور فوق العاده قوی، خود را با جاسوسی از انتقام جویان و حتی تیم اصلی در این زمینه دچار مشکل می کند. خب ، دکتر دووم انگیزه های خود را کاملاً در صفحات افتتاح این موضوع خلاصه می کند و می گوید: “قبل از اینکه دوباره با چهار شگفت انگیز مبارزه کنم ، باید قلب آنها را از ترس پر کنم! و ، چه راهی بهتر برای انجام این کار از شکست دادن یک تیم فوق العاده قدرتمند ، مانند انتقامجویان؟!

دکتر دووم

در اصل ، دکتر Doom فقط می خواست انتقامجویان را نابود کند تا نشان دهد Fantastic Four چقدر قدرتمند است. این بدان معنی است که دکتر Doom فقط انتقامجویان را به عنوان سرباز پیاده روی یک بازی بسیار بزرگتر می بیند که او با تیم برتر ابرقهرمانان مارول ، Fantastic Four بازی می کند ، که با توجه به کمبود ساختاری که تاکنون توسط انتقامجویان به نمایش گذاشته شده است ، منطقی است. در شماره دوم Avengers ، یکی از اعضای موسس ، هالک ، این تیم را ترک کرد زیرا او احترامی را که پس از شکست لوکی در شماره اول نیاز داشت را به دست نیاورد . سپس ، کل ترکیب اصلی این تیم را ترک کرد زیرا آنها می خواستند بازنشسته شوند و کار را به گروهی کاملاً متفاوت از قهرمانان منتقل کنند. این بی ثباتی باعث شد که انتقامجویان ضعیف و بدون هماهنگی به نظر برسند و آنها را به قربانیان مناسب برای طرح های دکتر Doom تبدیل کند.

دکتر کمی می دانست که Avengers تیمی برای دست کم گرفتن نیست ، به خصوص اسکارلت ویچ که از قدرت هگز برای از بین بردن همه ماشینهای دکتر Doom در آزمایشگاه خود استفاده می کرد و پیروزی خود را به دست آورد. با این حال ، حتی پس از ضرب و شتم توسط Avengers ، دکتر Doom به ندرت خود در با مبارزه با آنها زحمت کشید ، زیرا او فقط اولین بار به عنوان یک تاکتیک فیزیولوژیکی در برابر چهار شگفت انگیز انجام داد که دکتر دووم Fantastic Four را به عنوان یک تیم مهم تر از انتقام جویان می داند.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *