۰

داستان بازی Marvels Spider-Man: Miles Morales

داستان بازی Marvels Spider-Man: Miles Morales

داستان بازی Marvels Spider-Man: Miles Morales

داستان بازی Marvels Spider-Man: Miles Morales

یک سال و نیم بعد از فاجعه «دویل‌برث» شخصیت «مایلز مورالز» حالا توسط «پیتر پارکر» تعلیم می‌بیند و هدفش کمک در حفظ امنیت نیویورک است. بعد از این که آن‌ها یک فاجعه مرتبط به انتقال زندان که توسط «راینو» ایجاد شده بود را متوقف کردند، پارکر برای پوشش خبری وقایع «سیمکاریا» اقدام به ترک نیویورک کرد تا مورالز خودش مسئول حافظت از این شهر شود.

در نقطه شروع بازی، مایلز به خانه بازگشت تا به همراه مادرش «ریو» و بهترین دوستانش یعنی «گنکی لی» و «فین میسون» کریسمس را جشن بگیرند. روز بعد او به کمپین مادرش پیوست که پس از مدتی توسط یک گروه تروریستی پیشرفته به نام «زیرزمین» مختل شد. این گروه به دنبال گرفتن انتقام از یک شرکت انرژی به نام «راکسون» بود و مایلز در اولین درگیری بین این دو پی برد که «فین» با نام مستعار «تینکرر» در واقع رهبر گروه است و هدفش گرفتن انتقام مرگ برادرش «ریک» است که به خاطر سموم شیمیایی منبع انرژی جدید راکسون به نام «نوفورم» جان خود را از دست داده بود. پس از آن مایلز متوجه شد که فین قصد دارد این شرکت را به واسطه‌ی منبع انرژی خودش نابود کند تا عوارض جانبی این منبع مشخص شود، چیزی که مدیر تحقیق و توسعه راکسون یعنی «سایمون کریگر» آن را پنهان نگه داشته بود.

با دعوت شدن مایلز توسط فن به گروه زیرزمین، مایلز سرانجام مجبور شد تا به او بگوید که اسپایدرمن است و همین باعث تلخی میان آن‌ها شد. ریو نیز از این موضوع مطلع شد اما از پسرش حمایت کرد. با وجود تلخی به وجود آمده در دوستی مایلز و فین، اما مایلز تلاش کرد تا دوباره این وضعیت را بهبود دهد ولی در همین مقطع «ارون دیویس»، کارمند سابق راکسون و عموی مایلز آن‌ها را فروخت و راکسون به واسطه‌ی راینوی تقویت‌شده اقدام به ربودن آن‌ها کرد. پس از فرار کردن مایلز و فین، مایلز به داده‌های کریگر دسترسی پیدا کرد و کشف کرد که این فرد راکتور نوفورم را دستکاری کرده است تا در صورت موفقیت فین، محله «هارلم» را نابود کند.

بعد از آن که راینو به تمسخر خانواده فین پرداخت، فین تقریبا موفق به کشتن راینو شده بود اما با مداخله مایلز این اتفاق رخ نداد. فین که خشمگین بود و قصد نداشت از هدفش منحرف شود، اقدام به ناتوان کردن مایلز کرد و سپس محل را ترک کرد. مایلز تلاش خود برای متوقف کردن فین را ادامه داد اما توسط ارون اسیر شد، کسی که قصد داشت از او محافظت کند. با این حال مایلز همچنان در مسیر خود مبارزه کرد و به عموی خود گفت که وقتی مردم به او احتیاج دارند نمی‌تواند پس بکشد.

داستان بازی Marvels Spider-Man: Miles Morales

داستان بازی Marvels Spider-Man: Miles Morales

نبرد میان گروه زیرزمین و راکسون در خیابان‌ها شروع شد و فین نقشه‌ی خود را اجرا کرد. ارون به خارج شدن ریو از هارلم کمک کرد و مایلز نیز قبل از این که وضعیت راکتور نوفورم بحرانی شود، با فین مقابله کرد و او را شکست داد. مایلز سعی کرد انرژی نوفورم را به منظور خنثی کردن انفجار جذب کند اما قادر به مهار آن نشد. فین با دیدن این شرایط که انرژی می‌تواند باعث مرگ مایلز شود، او را تا یک مسافت امن در بالای شهر برد و در این فرآیند جان خودش را قربانی کرد. سپس مایلز به زمین سقوط کرد و هویت او برای تعداد از شهروندان هارلم افشا شد، اگرچه آن‌ها قول دادند که این راز را پیش خود نگه دارند.

چهار هفته بعد، راکسون با تعداد بی‌شماری دادخواهی روبرو شد و کریگر نیز دستگیر شد، موضوعی که ناشی از شهادت دادن ارون علیه آن‌ها در ازای تخفیف در حکم زندان خودش بود. پیتر از سیمکاریا بازگشت و اقدامات مایلز را تحسین کرد و سپس این دو به همراه یکدیگر مبارزه علیه جرایم را ادامه دادند.

در صحنه‌ی پایانی از داستان بازی، شهردار سابق یعنی «نورمن‌آزبورن» برخلاف هشدارهای دکتر «کوتل کانورز» خواستار این موضوع شد تا پسرش «هری» که از یک بیماری لاعلاج رنج می‌برد، از حالت سکون خارج شود. در صحنه‌ای دیگر مایلز جایزه‌ای که او به همراه فین برنده شده بود را به یاد او در بالای کلیسای «ترینیتی» گذاشت.

منبع : https://t.me/GameNewNews

برای مطالعه بیشتر داستان بازی ها در کنترل امجی حتما به صفحه دسته بندی آن مراجعه کنید.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *