۰

شیائومی Mix Fold 2 با طراحی Leica optics معرفی شد

شیائومی Mix Fold 2

لی جون، بنیانگذار و مدیر عامل شیائومی، رویداد سخنرانی سالانه خود را پیش از این برگزار کرد و در آنجا دومین گوشی تاشو این شرکت یعنی شیائومی Mix Fold 2 را معرفی کرد. شیائومی هنوز در مورد در دسترس بودن آن در خارج از چین اظهار نظر نکرده است، اما Mix Fold 2 بسیار چشمگیر به نظر می رسد.

شیائومی Mix Fold 2

Mix Fold 2 یکی از باریک‌ترین گوشی‌های تاشو تا به امروز است که اندازه آن تنها ۵.۴ میلی‌متر در حالت باز شده و ۱۱.۲ میلی‌متر در حالت بسته از جمله برآمدگی دوربین است.

شیائومی Mix Fold 2
شیائومی Mix Fold 2

Mix Fold 2 به اندازه ۲۶۲ گرم وزن دارد و دارای یک لولای پیشرفته شیائومی است که صفحات آلیاژی و فیبر کربنی را در کنار ساختار مرکزی فرورفته و طراحی لایه فشرده ترکیب می‌کند.

یک صفحه نمایش پوششی ۶.۵۶ اینچی AMOLED در جلو با نسبت تصویر ۲۱:۹ وجود دارد که به چیزی که در یک تلفن هوشمند معمولی می‌بینید نزدیک‌تر است و به این معنی است که تایپ کردن باید کمتر احساس شود. صفحه این گوشی نیز هنوز هم در ۱۲۰ هرتز به روز می شود و توسط Gorilla Glass Victus محافظت می شود. شیائومی همچنین یک دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی که در یک پانچ قرار دارد اضافه کرده است.

شیائومی Mix Fold 2

OLED اصلی ۸ اینچی LTPO2 دارای وضوح ۱۹۱۴ در ۲۱۶۰ پیکسل و نرخ تجدید متغیر ۱-۱۲۰ هرتز است. این یک صفحه نمایش OLED Eco2 است که لایه پلاریزه کننده را برای شفافیت بهتر صفحه حذف می کند و در عین حال مصرف انرژی کمتری را نیز ارائه می دهد. نمایشگر اصلی دارای گواهی HDR10+ و Dolby Vision است و برای دوام بیشتر از شیشه Schott UTG استفاده می کند. حداکثر روشنایی آن نیز ۱۳۰۰ نیت است.

شیائومی Mix Fold 2

چیپست اسنپدراگون ۸+ نسل ۱ کوالکام با ۱۲ گیگابایت رم و حداکثر ۱ ترابایت فضای ذخیره سازی در راس آن قرار دارد.

Mix Fold 2 دومین گوشی است که از شراکت شیائومی است که از لایکا بهره می برد و دارای سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی Sony IMX766 با OIS و اپتیک لایکا است. مانند Xiaomi 12S Ultra ، گوشی Mix Fold 2 دارای سبک های عکاسی معتبر همچنین تعدادی فیلتر لایکا است. در قسمت پشتی نیز یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی الترا واید و یک لنز تله فوتو ۸ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۲ برابر وجود دارد.

شیائومی Mix Fold 2

Mix Fold 2 دارای باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع سیمی ۶۷ واتی است و MIUI Fold 13 را روی اندروید ۱۲ بوت می کند.

شیائومی Mix Fold 2

شیائومی Mix Fold 2 در رنگ های طلایی و مشکی عرضه می شود. قیمت از (۱۳۴۰ دلار) برای مدل ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی شروع می شود و تا (۱۷۸۰ دلار) برای تریم رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه ۱ ترابایتی افزایش می یابد. پیش‌سفارش‌ها در چین در حال حاضر فعال هستند، در حالی که فروش رسمی از ۱۶ آگوست آغاز می‌شود. شیائومی در حال حاضر هیچ جزئیاتی در مورد در دسترس بودن جهانی به اشتراک نگذاشته است.

| آخرین اخبار تکنولوژی جهان را در سایت کنترل امجی مطالعه کنید |

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *