۰

تاریخ رسمی اکران فیلم Sonic The Hedgehog 3 مشخص شد

فیلم Sonic The Hedgehog 3

تاریخ رسمی اکران فیلم Sonic The Hedgehog 3 مشخص شد

پارامونت اعلام کرده است که فیلم Sonic the Hedgehog 3 قرار است تا دو سال دیگر به سینماها بیاید و تاریخ اکران آن ۲۰ دسامبر ۲۰۲۴ باشد. هنوز اطلاعات زیادی در مورد Sonic 3 در دست نیست، اما این اعلام با یک گیف از Sonic با حضور هر دو کاراکتر Tails و Knuckles همراه بود. بنابراین می توانیم فرض کنیم که هر دو شخصیت برای فیلم بعدی بازخواهند گشت.

فیلم آینده بخشی از برنامه‌های جاه‌طلبانه پارامونت برای دنیای سینمایی Sonic the Hedgehog است که شامل یک برنامه تلویزیونی با محوریت Knuckles در Paramount+ می‌شود و ادریس البا دوباره نقش صداپیشگی خود را برای این فیلم اجرا می‌کند.

مجموعه اسپین آف Knuckles قرار است در سال ۲۰۲۳ به Paramount+ بیاید و آن را به عنوان ورودی بعدی این فرنچایز تبدیل کند. در حال حاضر مشخص نیست که آیا شخصیت‌های دیگری مانند سونیک و تیلز در این نمایش حضور خواهند داشت یا خیر، و فیلم ۲۰۲۴ تا چه اندازه از وقایع این مجموعه پیروی خواهد کرد، بنابراین باید منتظر ماند و دید که پارامونت چگونه برنامه‌ریزی می‌کند تا جهان سینمایی سونیک را مدیریت کند.

Sonic همچنین امسال یک بازی جدید دارد، Sonic Frontiers، یک بازی ماجراجویی جهان باز که نوید احیا کردن این فرنچایز طولانی مدت را با رویکردی جدید می دهد. این بازی هنوز تاریخ انتشار رسمی ندارد، اما قرار است تا قبل از پایان سال برای PC، PS5، Xbox Series X، Nintendo Switch، PS4 و Xbox One عرضه شود.

| آخرین اخبار سینما را در کنترل امجی بخوانید |

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *