۰

نیکون از دوربین بدون آینه Z fc با طراحی یکپارچه خبر داد

دوربین جدید نیکون

نیکون دوربین جدید Z fc را معرفی کرده است ، یک دوربین بدون آینه با فرمت DX که دارای طراحی قدیمی است اما دارای ویژگی ها و عملکرد مدرن است. طراحی دوربین از دوربین فیلم Nikon FM2 قدیمی الهام گرفته شده است که در دهه ۸۰ به بازار عرضه شد اما داخلی آن براساس Z50 میان رده این شرکت ساخته شده است.

نیکون

بدنه Z fc عمدتا از پلاستیک ساخته شده است و دارای درج های چرمی در جلو و قسمت بالایی و همچنین صفحه های آلومینیومی است. کلید های روی بدنه آن بخش مهمی از جذابیت این دوربین را تشکیل می دهند و کنترل دستی بر مواردی مانند ISO ، سرعت شاتر و جبران نوردهی را ارائه می دهند. حتی یک نمایشگر دیجیتال کوچک نیز در بالا قرار دارد تا دیافراگم فعلی شما را نشان دهد. سوئیچ های کشویی در دوربین ، بین حالت های فیلم و عکس ، و روشن و خاموش شدن سوییچ می کنند .همچنین یک دکمه اختصاصی برای ویدیو گرفتن در کنار شاتر مکانیکی بالا قرار دارد.

نیکون

در پشت دوربین ، Z fc از یک صفحه نمایش لمسی قابل چرخش استفاده می کند که یک طراحی شبیه به صفحه نمایش در Z50 است. این صفحه نیز کمی کوچکتر است .  صفحه نمایش ۳.۰ اینچی آن در مقابل صفحه ۳.۲ اینچی در Z50 کمی کوچک تر است اما دارای همان وضوح ۱۰۴۰k نقطه است. منظره یاب الکترونیکی همان صفحه OLED 2360k نقطه ای در هر دو دوربین است.

نیکون

Z fc از همان سنسور CMOS با فرمت DX و ۲۰.۹ مگاپیکسل به همراه پردازنده تصویر EXPEED 6 بهره می برد. Z fc همچنین دارای همان Z Mount جدید است ، به این معنی که شما می توانید تمام لنزهای جدید Z-Full-frame را روی آن نصب کنید. Z fc می تواند با همان سرعت ۱۱ فریم در ثانیه با وضوح کامل عکس بگیرد .همچنین کیفیت تصویر بین دو دوربین باید یکسان باشد. ویژگی های ویدئو نیز مشابه هستند. Z fc می تواند تصاویر ۴K تا حداکثر ۳۰ فریم در ثانیه را با فوکوس خودکار تشخیص چهره و چشم ضبط کند.   همچنین یک ورودی HDMI وجود دارد و می توان میکروفون را برای ضبط صدای بهتر به آن متصل کرد اما ار جک هدفون خبر نیست.

نیکون

Nikon Z fc در اواخر ژوئیه با رنگ های سیاه و نقره ای و فقط بدنه دوربین با قیمت ۹۶۰ دلار و با لنز نقره ای جدید NIKKOR Z DX 16-50mm f / 3.5-6.3 VR با قیمت ۱۱۰۰ دلار در دسترس خواهد بود. از اواخر ماه ژوئیه می توانید آن را با لنز نسخه ویژه NIKKOR Z 28mm f / 2.8 (SE) با قیمت ۱۲۰۰ دلار تهیه کنید.

Z fc همچنین در شش رنگ اضافی با عرضه محدود NIKKOR Z DX 16-50mm f / 3.5-6.3 VR با قیمت ۱۲۰۰ دلار به طور انحصاری از طریق nikonusa.com در دسترس خواهد بود.

نیکون نیکون نیکون نیکون نیکون نیکون نیکون نیکون نیکون

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *