کارگردان Elden Ring Nightreign تأیید کرده است که خطرات محیطی تولید شده به صورت تصادفی، از جمله مرداب سمی همیشگی، گیمپلی را تغییر خواهند داد.
طرفداران فرام سافتور مشتاقانه منتظر انتشار الدن رینگ نایتریگین هستند که به نظر میرسد گیمپلی نقشآفرینی الدن رینگ را به جلسات چندنفره کوچکتر تبدیل میکند. این اسپینآف کمتر رسمی، بازیکنان را به قلمرو جیبی همیشه در حال تغییر لیمولد میاندازد و شاهد بازگشت باسهای فرنچایز دارک سولز به دلیل برخی از حقه های چندجهانی است. بازیکنان به زودی خواهند دید که چگونه همه اینها در یک تست شبکه آینده که نگاهی اجمالی به بازی به ما میدهد، با هم ترکیب میشوند. البته، به لطف ماهیت تولید شده تصادفی بازی، برنامهریزی از قبل میتواند دشوار باشد. نظرات جدید از جونیا ایشیزاکی، کارگردان الدن رینگ نایتریگین، نشان میدهد که ممکن است حتی از آنچه فکر میکردیم دشوارتر باشد. ایشیزاکی در مصاحبه با مجله پیسی گیمر (از طریق GamesRadar+) فاش کرد که نه تنها سیاهچالها و غارتها در لیمولد تصادفی خواهند بود، بلکه خطرات محیطی نیز تصادفی خواهند بود.
الدن رینگ نایتریگین خطرات تصادفی را بر روی بازیکنان ناآگاه میاندازد. ایشیزاکی توضیح داد که بازیکنان میتوانند انتظار “تغییرات بزرگ در زمین به شکل ظاهر شدن تصادفی آتشفشانها یا مردابها یا جنگلها” را داشته باشند. حتی زمانی که میازاکی سکان هدایت را در دست ندارد، به نظر میرسد فرام سافتور نمیتواند در برابر اضافه کردن یک مرداب بزرگ قدیمی با اثر آسیب بیش از زمان خسته کننده مقاومت کند. ایشیزاکی در ادامه گفت: “ما میخواستیم خود نقشه به یک سیاهچال غولپیکر تبدیل شود، بنابراین بازیکنان این فرصت را داشته باشند که هر بار که بازی میکنند، به روشی متفاوت حرکت و کاوش کنند.” به نظر میرسد که الدن رینگ نایتریگین بیشتر از آنچه بازیکنان در ابتدا انتظار داشتند، به عناصر روگلایک که در تریلرها نشان داده شده بود، تکیه خواهد کرد. وی توضیح داد: “شما باید باسی را که میخواهید در پایان روز سوم با آن روبرو شوید، انتخاب کنید.” “هنگامی که این انتخاب را انجام دادید، شاید ایدهای داشته باشید که چگونه میخواهید در برابر آن رئیس استراتژی داشته باشید، و این ممکن است نحوه برخورد شما با نقشه را تغییر دهد.
ما میخواستیم این اختیار را به بازیکنان بدهیم تا تصمیم بگیرند “این بار باید یک سلاح سمی را برای مقابله با این رئیس دنبال کنم.” البته، با توسعهدهندگانی که کاملاً تولید تصادفی را که در سیاهچالهای جام خونین آزمایش کردند، در بر میگیرند، فقط میتوانید استراتژی زیادی داشته باشید. به خصوص وقتی نمیدانید که آیا باید در این مورد خاص با گدازه یا مرداب جذب کننده سلامتی مقابله کنید یا خیر. تست شبکه الدن رینگ نایتریگین در ۱۴ فوریه ۲۰۲۵ آغاز میشود. امیدواریم بازیکنان بتوانند میزان دفعات ظاهر شدن این مردابهای سمی و میزان ضروری بودن آنها برای درگیری را ارزیابی کنند.
نظرات کاربران