۰

آیا Shadow of the Erdtree خیلی سخت است؟

آیا Shadow of the Erdtree خیلی سخت است؟

آیا Shadow of the Erdtree خیلی سخت است؟

بسته الحاقی Shadow of the Erdtree Elden Ring در ۲۱ ژوئن منتشر شد و بازیکنان به سرعت متوجه شدند که FromSoftware سخت‌ترین محتوایی را که تا به حال در یکی از بازی‌های خود گنجانده است ساخته است. در حالی که بازی‌های FromSoftware و به‌ویژه Elden Ring به سختی فوق‌العاده معروف هستند، بازیکنان در مورد اینکه Shadow of Erdtree خیلی سخت است، حتی با استانداردهای تعیین‌شده در بازی پایه Elden Ring، بحث می‌کنند.

در حالی که بازی‌هایی که FromSoftware ساخته‌اند معمولاً به دلیل سازش ناپذیر بودن در سختی‌شان مورد تحسین قرار می‌گیرند، برخی از طرفداران اظهار می‌کنند که بسیاری از باس‌ها و دشمنان از بین رفته‌اند. Boss در Shadow of the Erdtree نوارهای سلامتی عظیم، حملات سریع و بزرگی دارند که به سختی می توان از آنها جاخالی داد و پنجره های تنبیهی بسیار کوتاهی دارند. در حالی که اینها همه اظهارات واقعی هستند، Shadow of the Erdtree کمی متفاوت از بازی پایه عمل می کند. این تفاوت ها، اگر به طور کامل توسط بازیکن استفاده نشود، می تواند تفاوت بین سختی معمولی و سختی شدید باشد.

آیا Shadow of the Erdtree خیلی سخت است؟

Shadow of the Erdtree از یک سیستم قدرت جدید استفاده می کند

در Elden Ring، رون‌ها از دشمنان جمع‌آوری می‌شوند یا در دنیای باز یافت می‌شوند و می‌توان از آنها در سایت‌های فضل برای ارتقاء سطح استفاده کرد. افزایش سطح به این معنی است که بازیکنان چگونه سلامت، استقامت و آسیب وارد شده به دشمنان خود را افزایش می دهند. بازیکنان معمولاً در حوالی سطح ۱۵۰ توقف می کنند تا به درستی با بازیکنان دیگر حمله کنند و خواستگاری کنند، اما افراد زیادی وجود دارند که به سطح ۷۰۰+ فراتر می روند. داشتن یک شخصیت سطح بالا معمولاً برای بازیکنان کافی است تا صدمات زیادی به باس ها وارد کنند و سلامت کافی برای ماندن در مبارزه برای مدت زمان طولانی را داشته باشند.

در Shadow of the Erdtree، سطح اهمیت بسیار کمی دارد زیرا DLC بازیکن و دشمنان را از یک نوع کاملاً جدید از سیستم جدا می کند. این بدان معنی است که بازیکنی که سطح ۱۵۰ است یا بازیکنی که بالاتر از سطح ۷۰۰ است، تفاوت بسیار کمی از نظر قدرت خود خواهد داشت. این قطعا برای بازیکنی که زمان زیادی را صرف جمع آوری تعداد زیادی رون می کند تا شخصیت خود را به سطح بسیار بالایی برساند، می تواند ناامید کننده باشد. با این حال، این احتمال وجود دارد که FromSoftware نمی‌خواست بازیکنان بتوانند به سطح بسیار بالایی برسند و سپس از طریق DLC عبور کنند. به همین دلیل است که آنها قطعات Scadutree و Revered Spirit Ashes را معرفی می کنند.

آیا Shadow of the Erdtree خیلی سخت است؟

هیچ “راه درستی” برای بازی کردن یک بازی FromSoftware وجود ندارد

جامعه طرفداران بازی‌های FromSoftware در طول تاریخ استراتژی‌های خاصی را در بازی‌ها نامعتبر می‌دانند. به عنوان مثال، احضار بازیکنان دیگر برای کمک به شکست دادن رئیس‌ها معمولاً مورد انتقاد قرار می‌گرفت و بازیکنان می‌گفتند که تکیه کردن به شخص دیگری، به جای مهارت خود بازیکن، روش «اشتباه» برای انجام بازی است. این بحث از زمان انتشار Dark Souls اصلی در جریان بوده است. این طرز تفکر منجر به محبوب شدن عبارت “git gud” شد، به این معنی که تنها راهی که بازیکنان می توانند واقعاً بازی را شکست دهند، یادگیری و بهتر شدن است، نه احضار دیگران برای کمک. با این حال، این مکانیک ها به دلایلی در بازی گنجانده شده اند و بازیکنان در صورت تمایل نباید از استفاده از آنها منصرف شوند.

با Elden Ring، این احساسات تنها با ابزارهایی که بازی در اختیار بازیکنان قرار می دهد افزایش یافته است. استفاده از Spirit Ashes به طور خاص در طول سال ها مورد بحث قرار گرفته است و اینکه چگونه استفاده از آنها برای باس فایت ها بر سختی بازی تأثیر می گذارد. دو طرف در بحث احضار و Spirit Ashes در Elden Ring وجود دارد. یکی از طرفین می‌گوید که Spirit Ashes بازی را بسیار آسان می‌کند، بازیکنان نمی‌توانند “غرض” کنند و بنابراین استفاده از Spirit Ashes برای شکست دادن باس فایت‌ها یک دستاورد نیست. تنها راه برای شکست دادن “واقعی” یک رئیس، یادگیری کامل مبارزه است. طرف دیگر بحث این است که Elden Ring این آیتم ها را به دلایلی در بازی دارد، قرار است بازیکنان از آنها استفاده کنند. برخی از باس ها بسیار دشوار هستند، حتی زمانی که یک بازیکن از Spirit Ashes استفاده می کند.

آیا Shadow of the Erdtree خیلی سخت است؟

عنوان Elden Ring یک بازی دشوار است و Shadow of the Erdtree سخت ترین محتوای بازی است، اما راه های زیادی برای آسان کردن آن وجود دارد. از کاوش گرفته تا استفاده از برخی از ابزارهایی که بازی برای بازیکنان فراهم می کند، راه های زیادی وجود دارد که بازیکنان می توانند برای گذراندن زمان راحت تری در سرزمین سایه در پیش گیرند. در حالی که برخی از بازیکنان خود را به آنچه که فکر می کنند روش “درست” بازی است محدود می کنند، برای یک فرد مهم است که انتظارات خود را از آنچه که به نظر می رسد یک دستاورد است تعیین کند. باس‌های زیادی وجود دارند که چالش بسیار سختی خواهند بود، حتی در صورت استفاده از تمام ابزارهایی که بازی به بازیکنان اجازه می‌دهد داشته باشند.

باس نهایی آنقدر سرسخت است که شکست دادن آن به هر نحوی در نوع خود یک دستاورد است. هنگامی که گرد و غبار فروکش کرد و زمان بیشتری گذشت، استراتژی‌ها و ساخت‌هایی به وجود می‌آیند که بازیکنان می‌توانند یاد بگیرند که DLC را با سختی بازی پایه بیشتر احساس کنند. در روزهای اولیه، دشواری می تواند دلهره آور به نظر برسد، اما از آنجایی که بازیکنان زمان بیشتری را صرف تجربه همه چیزهایی که Shadow of the Erdtree دارد می گذرانند، به سادگی یادگیری محتوای جدید باعث می شود که بازی آسان تر به نظر برسد.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *