۰

بازی Lost Records: Bloom and Rage تا ۲۰۲۵ تاخیر خورد

بازی Lost Records: Bloom and Rage

بازی Lost Records: Bloom and Rage ساخته استودیو DontNod با تأخیر مواجه شده و در اوایل سال ۲۰۲۵ برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری ایکس/اس و کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد شد. این بازی ماجراجویی روایی قرار بود در اواخر سال جاری منتشر شود، اما برای جلوگیری از تداخل با عرضه بازی Life is Strange: Double Exposure به تعویق افتاد.

اسکار گیلبرت، مدیرعامل استودیو DontNod در مصاحبه‌ای با اکتوس‌نیوز وایر گفت: «می‌دانیم که بسیاری از طرفداران ما مشتاقانه منتظر این بازی هستند، درست همان‌طور که منتظر قسمت جدید Life is Strange هستند.

«ما کاملاً معتقدیم که انتظار برای بازی Lost Records: Bloom and Rage ارزشش را خواهد داشت. ما مشتاقیم تا این ماجراجویی جدید را به اشتراک بگذاریم، که امیدواریم به فصل به یاد ماندنی دیگری در دنیای DontNod تبدیل شود.»

بازی Lost Records: Bloom and Rage از دو بخش تشکیل شده است که در سال‌های ۱۹۹۵ و ۲۰۲۲ روایت می‌شود. داستان بازی در مورد چهار دوست به نام‌های سوان، نورا، کات و اتوم است که با یک «رویداد غیرقابل توضیح» مواجه شده و زندگی‌شان دچار فروپاشی می‌شود. پس از جدایی، آن‌ها تقریباً سه دهه بعد دوباره متحد می‌شوند تا احتمالاً با شیاطین خود روبرو شوند.

اگرچه گیم‌پلی بازی شبیه به Life is Strange 1 و ۲ (هر دو ساخته شده توسط DontNod) خواهد بود، اما عناصر جدیدی مانند بازی در هر دو خط زمانی وجود دارد. تصمیمات از زمان حال می‌تواند بر گذشته تأثیر بگذارد و بالعکس. همچنین دوربین فیلم‌برداری سوان نقش مهمی ایفا می‌کند و می‌تواند برای حل معماها مورد استفاده قرار گیرد. تیم توسعه همچنین به دنبال سیستم گفتگوی «کمی تعاملی‌تر و طبیعی‌تر» برای ایجاد «اضطرار بسیار بیشتر» است. برای به‌روزرسانی‌های بیشتر در مورد تاریخ انتشار بازی در ماه‌های آینده با ما همراه باشید.

منبع: gamingbolt

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *