۰

چرا بازی Hogwarts Legacy 2 باید هاگوارتز را ترک کند؟

بازی Hogwarts Legacy 2

چرا بازی Hogwarts Legacy 2 باید هاگوارتز را ترک کند؟

همانطور که گیمرها منتظر دنباله Hogwarts Legacy هستند، این موضوع سوالاتی را در مورد محیط نمادین آن و اینکه سری هری پاتر از اینجا به کجا خواهد رفت، ایجاد می کند.
از آنجایی که دنیا منتظر قسمت بعدی میراث هاگوارتز است و سری هری پاتر وارد فصل جدیدی می شود، واضح است که دنباله باید فراتر از موقعیت اصلی خود حرکت کند. آنچه که به عنوان یک داستان فروتن در مورد پسری که زندگی کرد آغاز شد به یک افسانه کامل گسترش یافت. با دانش‌آموزان و جادوگران تاریک، جانوران خارق‌العاده و پروازهای تخیلی، دنیای جادوگری بسیار فراتر از حماسه هری پاتر رشد کرده است. اکنون، در حالی که سرنوشت دنیای جادوگران در دستان طرفداران و بازیکنان نامشخص است که ماجراجویی‌های بعدی آنها را به کجا خواهد برد، چه کسی می‌تواند بگوید که میراث هاگوارتز ۲ باید بازگشتی به هاگوارتز باشد؟ از این گذشته، میراث ها راکد نمی شوند – رشد می کنند، تکامل می یابند و به افسانه تبدیل می شوند.
میراث هاگوارتز با الهام از رمان‌های محبوب هری پاتر و فیلم‌هایی که به محبوبیت آن‌ها کمک کردند، یک بازی نقش‌آفرینی اکشن ماجراجویی است که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا خود را در تاریخ اسرارآمیز مدرسه جادوگران غرق کنند. در جریان رویدادهای یک شورش گابلین، بازیکنان در سالن هاگوارتز حرکت می کنند، دوست پیدا می کنند، دشمنان را شکست می دهند، در کلاس ها شرکت می کنند و یک قرن قبل از رویدادهای هری پاتر و سنگ جادو، ادیسه خودشان را آغاز می کنند. با کسب جوایز متعدد و افتخار برجسته بودن پرفروش ترین بازی سال در سال ۲۰۲۳، دنباله آن اجتناب ناپذیر شد. از آنجایی که جادوگران و جادوگران مشتاق منتظر تایید هاگوارتز Legacy 2 توسط توسعه دهنده Portkey Games هستند، آنها را به این فکر وا می دارد که عنوان بعدی چه چیزی به همراه خواهد داشت.

بازی Hogwarts Legacy 2

چرا میراث هاگوارتز باید فراتر از هاگوارتز رشد کند؟

حتی با وجود مکان‌هایی مانند کوچه دیاگون، وزارت سحر و جادو و پناهگاه نیوت اسکامندر در چمدانش، هاگوارتز نمادین‌ترین مکان در اساطیر هری پاتر است. به عنوان محیط اصلی رمان‌های اصلی، پارک‌های موضوعی و بازی‌های ویدیویی مختلف هری پاتر، منطقی بود که میراث هاگوارتز در اطراف قلعه متمرکز شود.

با این حال، تاریخ نشان می دهد که هاگوارتز به عصا برای داستان سرایی دنیای جادوگران تبدیل شده است. هرچه سریال بیشتر به مدرسه متکی باشد، برای فرار از سایه آن بیشتر باید خود را متمایز کند. به عنوان یک بازی جهان باز، بازیکنان می خواهند آنچه را که فراتر از آن قرار دارد کشف کنند. در حالی که میراث هاگوارتز نقشه‌ای چشمگیر با جستجوها و رازهای فراوان ارائه می‌دهد، این سوال را مطرح می‌کند که آیا اینها زمینه‌هایی هستند که مخاطبان می‌خواهند آن‌ها را بازخوانی کنند.

این نقشه که بارها در سالن های هاگوارتز پرسه زده اند، به همان اندازه برای آنها آشناست که یک راه نجات برای پروفسور ترلاونی. بازیکنان کلاس‌های درس، اتاق‌های مشترک و سایر تنظیماتی را می‌شناسند که یک قرن پس از وقوع میراث هاگوارتز، نقش‌های کلیدی را در ماجراهای هری پاتر بازی می‌کنند. اگرچه این قلعه شامل بیش از هزار سال تاریخ، اتاق های مخفی و افسانه است، بازیکنان قبلاً از سال ۲۰۰۱ به بررسی آلما ماتر هری پاتر پرداخته اند.

چه در Hogwarts Legacy و چه در عناوین بی‌شماری فیلم دیگر، اپلیکیشن‌های موبایل یا تجربه‌های بازی دنیای جادوگری، این سوال مطرح می‌شود: گیمرها چند بار می‌توانند قبل از اینکه دیوارهای سنگی آن درخشش خود را از دست بدهند، به هاگوارتز بازگردند؟ در حالی که بدون شک داستان‌های بیشتری برای گفتن وجود دارد، محدود کردن بازی‌ها به هاگوارتز و هاگزمید باعث می‌شود دنیای جادوگری بسیار کوچک‌تر احساس شود.

ماجراهای جادوشناس نیوت اسکامندر، اگرچه از کتاب جانوران شگفت‌انگیز و کجا می‌توان آنها را پیدا کرد، اقتباس شده بود، اما نقطه‌ی برتری متفاوتی در دنیای جادوگر ایجاد کرد. اولین فیلم Fantastic Beasts بر روی حیوانات و دنیای بزرگ‌تر جادوگران تمرکز داشت، زیرا فضای نیویورک آن فاصله‌ای با طراوت از هاگوارتز داشت. شرورهای جدیدی مانند انجمن بشردوستانه نیو سلم پس از شکست هری از ولدمورت، چیز متفاوتی را به مخاطبان ارائه کردند.

بازی Hogwarts Legacy 2

چرا ایلورمورنی محیط عالی Hogwarts Legacy 2 است؟

خارج از هاگوارتز، بسیاری از مکان‌های جذاب و عجیب و غریب می‌توانند به عنوان محیط بازی بعدی عمل کنند. در میان ۱۱ آکادمی بزرگ جادوگری که در سطح جهانی توسط J.K. رولینگ، مدرسه جادوگری و جادوگری Ilvermorny آمریکا به عنوان محیطی عالی برای یک بازی پس از میراث هاگوارتز برجسته است. پاترمور که در سال ۲۰۱۶ درست قبل از فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them معرفی شد، تاریخ غنی و افسانه های منحصر به فرد ایلورمورنی را شرح داد و بینش جدیدی از دنیای جادوگران آمریکایی ارائه کرد.

با قرار دادن دنباله در Ilvermorny، بازی می‌تواند جنبه‌های مختلف فرهنگ جادویی را کشف کند و دیدگاه‌ها و ماجراجویی‌های تازه‌ای را در اختیار بازیکنان قرار دهد. مهمتر از همه، جستجو در اسرار Ilvermorny یک راه ایده آل برای ارج نهادن به نام میراث هاگوارتز است و در عین حال معنایی کاملاً جدید به آن می دهد.

در حالی که آمریکا ممکن است دنیاها را جدا از بریتانیا احساس کند، ایلورمورنی تاریخ شگفت انگیزی را با هاگوارتز به اشتراک می گذارد. ایلورمورنی که توسط جادوگر ایزولت سایره، از نوادگان سالازار اسلیترین، بنیانگذار هاگوارتز، و به‌عنوان یکی از اعضای خانواده لرد ولدمورت، تأسیس شد، پیوندهای جذابی با مدرسه اصلی دارد. Sayre که به دلیل تعصبات عمه خوانده اش هرگز در هاگوارتز شرکت نکرد، اولین مدرسه جادوگری را در دنیای جدید با الهام از داستان های قلعه تأسیس کرد.

پس از دفاع از ایلورمورنی در برابر عمه شرورش و دفن عصای افسانه‌ای بنیانگذار بدنام هاگوارتز در زیر آن، ریشه‌های خانوادگی ایزولت عمیق است – به معنای واقعی کلمه – به عنوان یک درخت جادویی که اکنون از جایی که او یادگار را دفن کرده رشد می‌کند. Ilvermorny با پیوندهای قوی خود با هاگوارتز و کشف نحوه تأثیرگذاری آن بر جامعه جادوگران آمریکایی، ادامه کامل بازی قبلی را ارائه می دهد و در عین حال فضایی را برای رشد و ماجراجویی جدید فراهم می کند.

بازی Hogwarts Legacy 2

منطقی است که سریال مردم را به سواحل مختلف ببرد و داستان‌هایی را که حماسه هری پاتر نمی‌توانست تعریف کند، در نهایت به مقالات و کنایه‌ها جان داد. این رویکرد نه تنها بر اساس اساطیر است، بلکه فرنچایز را تازه و جذاب برای طرفداران جدید و قدیمی نگه می دارد.

داستان هری پاتر به پایان رسیده است و میراث هاگوارتز به بازیکنان این امکان را می دهد که خودشان را بسازند. با این حال، هر دانش آموزی باید در نقطه ای خانه را ترک کند تا جهان را کشف کند و شگفتی ها و چالش های متعدد آن را تجربه کند. فرهنگ‌ها، سرزمین‌ها و ماجراجویی‌های مختلف به بازیکنان یادآوری می‌کنند که جهان بسیار بزرگ‌تر از آن چیزی است که گاهی اوقات تصور می‌کنند.

سری هری پاتر اذعان می کند که خوب است و گاهی اوقات ضروری است که به مکان های جدید سفر کنید و با شجاعت، وفاداری، جاه طلبی و خرد با آنها روبرو شوید. اما وقتی این سفرها به پایان می رسد و فصل های قدیمی بسته می شوند، هاگوارتز همیشه آنجا خواهد بود تا از طرفداران در خانه استقبال کند.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *