۰

تاریخ انتشار انیمیشن Inside Out 2 + مشخصات و داستان

انیمیشن Inside Out به عنوان مهمترین انیمیشن پیکسار در سال ۲۰۱۵ شناخته شد و منتقدان این فیلم را به خاطر به تصویر کشیدن دقیق سلامت روان، به ویژه در رابطه با سلامت روان کودکان، تحسین کردند. همچنین به خاطر به تصویر کشیدن رابطه بین انسان‌ها و احساساتشان، و نحوه واکنش آن‌ها به شرایط خارج از کنترلشان، مانند نقل مکان اجباری رایلی از مینه سوتا به کالیفرنیا، مورد ستایش قرار گرفت. پس جای تعجب ندارد که Inside Out 2 به عنوان دنباله بعدی پیکسار انتخاب شد.

تاریخ انتشار انیمیشن Inside Out 2

با نزدیک شدن اکران Inside Out 2، شاهد رویارویی دوباره جوی، غم، خشم، ترس و انزجار با تغییرات بزرگ‌تر هستیم، زیرا رایلی وارد دوران نوجوانی می‌شود و احساسات بیشتری را نسبت به گذشته تجربه می‌کند. این دنباله برای کودکان به عنوان پیش نمایشی از دوران نوجوانی‌شان عمل خواهد کرد، در حالی که بزرگسالان را با تمام فراز و نشیب‌هایش به آن دوره از زندگی‌شان بازمی‌گرداند. در این مقاله تمام اطلاعاتی که تا به حال در مورد Inside Out 2 می‌دانیم آورده شده است.

تاریخ انتشار انیمیشن Inside Out 2

انتظار می‌رود Inside Out 2 در تاریخ ۱۴ ژوئن ۲۰۲۴ اکران شود. این تاریخ اکران، پنج روز مانده به سالگرد نه سالگی انتشار قسمت اول خواهد بود. دنباله Inside Out 2 در سپتامبر ۲۰۲۲ در رویداد D23 Studio Showcase معرفی شد، جایی که ایمی پولر به همراه پیت داکتر روی صحنه آمدند تا تماشاگران را با اعلام ساخت این دنباله غافلگیر کنند. سپس پیکسار این خبر را با اعلام اکران در تابستان ۲۰۲۴ در توییتر به اشتراک گذاشت.

صداپیشگان Inside Out 2

  • ایمی پولر، فیلیس اسمیت و لوئیس بلک به ترتیب دوباره نقش‌های جوی، غم و خشم را بازی می‌کنند. تونی هیل و لیزا لاپیرا به عنوان صداپیشه‌های ترس و انزجار به تیم بازیگران پیوسته‌اند.
  • دلیل جایگزینی هیل و لاپیرا با بیل هدر و Mindy Kaling اختلاف دستمزد بوده است. طبق گزارش‌ها به آن‌ها و سایر بازیگران بازگشته، دستمزد ۱۰۰ هزار دلاری پیشنهاد شده است، در حالی که دستمزد ایمی پولر ۵ میلیون دلار بوده است.
  • مایا هاوک صداپیشه‌ی اضطراب خواهد بود، یکی از احساسات جدیدی که بعد از ۱۳ سالگی رایلی وارد ذهن او می‌شود. سه احساس جدید دیگر، حسادت، خستگی و خجالت، به ترتیب توسط Ayo Edebiri، Adèle Exarchopoulos و Paul Walter Hauser صداپیشگی خواهند شد.

تاریخ انتشار انیمیشن Inside Out 2

داستان Inside Out 2

در Inside Out 2، رایلی ۱۳ ساله می‌شود و ستاد فرماندهی به طور ناگهانی تخریب می‌شود تا فضایی برای احساسات جدید ایجاد شود، چیزی که جوی، غم، خشم، ترس و انزجار برای آن آماده نبودند. اولین احساس جدیدی که با آن روبرو می‌شوند، اضطراب است که بار عاطفی زیادی – به معنای واقعی کلمه – به همراه دارد. جوی و گروهش مطمئن نیستند که در مورد پیوستن اضطراب به تیم چه احساسی داشته باشند، اما آن‌ها نمی‌توانند خانه‌ای شلوغ با احساسات جدید دیگر – خجالت، خستگی و حسادت – را تصور کنند.

آخرین تریلر، نمای کلی از تغییراتی را که رایلی با ورود به دنیای پیچیده‌ی نوجوانی تجربه خواهد کرد، ارائه می‌دهد. اضطراب یکی از احساساتی است که زندگی رایلی را یک شبه تکان خواهد داد، شخصیت او را تغییر می‌دهد و باعث می‌شود او بفهمد چه کسی است، روابط دوستانه‌اش، خانواده، مدرسه‌اش را درک کند و چیزهایی را امتحان کند که خشم اطرافیان را برانگیزد، همانطور که اکثر نوجوانان این کار را انجام می‌دهند.

جایی که Inside Out تمام شد

داستان Inside Out ماجرای جوی و سایر احساسات اولیه‌ی رایلی را دنبال می‌کند که به او برای کنار آمدن با نقل مکان از خانه‌ی‌شان در مینه سوتا به کالیفرنیا به دلیل شغل جدید پدرش کمک می‌کنند.

او در تلاش‌ برای وفق دادن خود با زندگی جدیدش در سانفرانسیسکو، غم و اندوه در اولین روز مدرسه‌ی جدید رایلی، خاطرات شاد اصلی او را با خاطرات غم‌انگیز جایگزین می‌کند و باعث می‌شود او جلوی همکلاسی‌هایش اشک بریزد. این باعث ایجاد درگیری بین جوی و غم می‌شود که به طور تصادفی خاطرات اصلی را از جای خود خارج می‌کنند، جزایر شخصیت را غیرفعال می‌کنند و به همراه خاطرات هسته‌ای از ستاد فرماندهی به ناخودآگاه رایلی کشیده می‌شوند و آن‌ها باید راه بازگشت خود را پیدا کنند.

هنگامی که خشم، ترس و انزجار کنترل کنسول را به دست می‌گیرند، آن‌ها با نتایج فاجعه‌آمیز خاطرات اصلی جدیدی را ایجاد می‌کنند. مشاجره‌ی آن‌ها در مورد اینکه چه کاری انجام دهند، تغییرات اساسی در شخصیت رایلی ایجاد می‌کند که باعث می‌شود او از والدین، دوستان و سرگرمی‌هایش، از جمله هاکی روی یخ، فاصله بگیرد و حتی پس از اینکه خشم این ایده را به کنسول وارد می‌کند، سعی کند به مینه سوتا فرار کند و آن را غیرفعال کند و رایلی را در افسردگی فرو ببرد و باعث شود جزایر شخصیت به طور کامل خراب شوند.

در همین حال، جوی خاطره‌ای از آرامش یافتن رایلی توسط والدینش پس از باختن یک بازی هاکی و سپس آمدن دوستانش برای دلجویی او را پیدا می‌کند، خاطره‌ای که هم غمگین و هم شاد است. او کشف می‌کند که غم و اندوه در هشدار دادن به دیگران زمانی که رایلی از نظر عاطفی تحت فشار است، نقش مهمی ایفا می‌کند، بنابراین دو احساس می‌توانند به طور همزمان کار کنند. هنگامی که آنها به ستاد فرماندهی باز می‌گردند، غم کنترل کنسول را برعهده می‌گیرد، آن را دوباره فعال می‌کند و باعث می‌شود رایلی به پیش والدینش برگردد، که پس از اعتراف او به دلتنگی برای زندگی قبلی‌اش، به او می‌گویند که آنها هم دلتنگ زندگی قبلی خود هستند.

یک سال بعد، خاطرات خلق شده در ستاد فرماندهی اکنون پر از احساسات دوگانه است زیرا رایلی (۱۲ ساله) با موفقیت با زندگی جدید خود در سانفرانسیسکو سازگار شده است، دوستان جدید پیدا کرده و در سرگرمی‌های جدید و همچنین سرگرمی‌های قبلی خود شرکت می‌کند. جوی و گروهش همچنین یک کنسول جدید با فضای کافی برای کار همه‌ی افراد به همراه سیگنالی برای بلوغ دریافت می‌کنند که به وقایع قسمت دوم منجر می‌شود.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *