۰

توسعه دهنده سابق Rockstar می خواهد GTA 6 “کوچکتر” باشد

GTA 6

توسعه دهنده سابق Rockstar می خواهد GTA 6 “کوچکتر” باشد

در ده سال گذشته، طرفداران مشتاق Grand Theft Auto احتمالا ساعت های زیادی را در اطراف نقشه وسیع و باز لوس سانتوس در GTA V سپری کرده اند. این بزرگترین نقشه در تاریخ بازی نیست، اما اندازه مناسبی دارد و اغلب اوقات، رانندگی طولانی (یا پرواز، یا بادبان، یا سواری…) می تواند بین بازیکن و هدفش قرار بگیرد. برخی از مناطق کاملاً باز هستند و ارزش کاوش را ندارند.
خوب، یکی از توسعه‌دهندگان سابق Rockstar به نام تونی گولند (که استودیوی خودش به تازگی Dungeon Golf را تاسیس کرده است)، معتقد است که GTA 6 باید «کوچک‌تر و متراکم‌تر» باشد، و دارای «ناوبری به یاد ماندنی» و فضاهای باز و کم عرض باشد. کمتر برابر بیشتر؟

تونی گاولند که روی Liberty City Stories، Vice City Stories، Chinatown Wars و Red Dead Redemption کار می‌کرد، در مصاحبه‌ای به طور انحصاری با PCGamesN صحبت کرد که دوران خود در Rockstar و آینده Grand Theft Auto را پوشش داد.

او گفت:

از نظر آنچه من به آن امیدوار هستم، شخصاً دوست دارم که از نظر اندازه جهان کمی به آن وارد شود. من فکر می کنم یک مکان کوچکتر اما متراکم تر ممکن است بخشی از آن مسیریابی به یاد ماندنی را که من دوست داشتم از نسخه اصلی بازگرداند.

و Gowland همچنین به لیک فاجعه‌باری که در اواخر سال گذشته به پروژه GTA 6 رخ داد، پرداخت که حدود ۱۰۰ گیگابایت محتوا از داخل Rockstar Games خارج شد و در سراسر اینترنت پخش شد.

من از زمانی که اولین عناوین را در پلی استیشن اصلی بازی کردم، دوست دارم چیزی متراکم‌تر ببینم – پراکندگی شهری که یادآور شهر نیویورک (مانند GTA IV) یا لندن باشد، فوق‌العاده خواهد بود.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *