۰

داستان بازی دیابلو Diablo 1

داستان بازی دیابلو Diablo 1

داستان بازی دیابلو Diablo 1

داستان بازی دیابلو Diablo 1

داستان بازی از جایی شروع می‌شود که روح سه شیطان بزرگ برای چندین سال در داخل سنگ‌هایی زندانی شده و در معبدی نگه داشته شده است. گذر زمان باعث می‌شود تا این معبد فراموش و تخریب و کم کم به یک ویرانه بدل شود. همچنین یک شهر با اسم «تریسترام» نیز در کنار این مکان ایجاد می‌شود و پادشاهی با نام «لوریک» نیز در آن حکومت می‌کند. لوریک پس از مدتی دستور می‌دهد تا معبد ویران‌شده به کلیسا تبدیل شود و این بهترین فرصت برای دیابلو و برادرانش است تا از زندانی که نسل‌ها در آن مانده‌اند، رهایی پیدا کنند. دیابلو لازاروس را وسوسه می‌کند تا سنگی را که روح وی در آن نگه‌داری می‌شود بشکند و پس از آن هم دیابلو می‌تواند شاه و پسرش را تسخیر کند تا بدین ترتیب دوباره بتواند وارد دنیای انسان‌ها شود.

در اثر اقدامات دیابلو تریسترام به شهری آشوب‌زده تبدیل می‌شود و موجودات جهنمی هم در طبقات زیرین کلیسایی که به آن اشاره شد ظاهر شده و حتی شاه لوریک نیز در قالب یک موجود اسکلتی دوباره زنده می‌شود. بازی از جایی آغاز می‌شود که گیمر وارد شهر تریسترام می‌شود و «دکارد کین» وقایع را به او شرح می‌دهد. شما سپس باید وارد کلیسا شوید و به ترتیب به طبقات زیرین آن بروید تا اینکه در نهایت به خود جهنم و دیابلو برسید.

داستان بازی در جایی تمام می‌شود که گیمر دیابلو را از بین می‌برد. ولی این تازه آغاز کار است. برای دیابلو در سال ۱۹۹۷ یک بسته الحاقی نیز با نام Hellfire عرضه شد که در آن، دو دانجن را در قالب یک مأموریت فرعی به بازی اضافه می‌کرد که در آن‌ها با دشمنان جدیدی روبرو شده و آیتم‌های کاملا جدیدی می‌توانستید به دست بیاورید. همچنین یک کلاس جدید نیز به نام Monk با این DLC به بازی اضافه شده بود.

منبع : https://t.me/GameNewNews

برای مطالعه بیشتر داستان بازی ها در کنترل امجی حتما به صفحه دسته بندی آن مراجعه کنید.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *