۰

داستان بازی The Legend of Zelda: Tears of The Kingdom

داستان بازی The Legend of Zelda: Tears of The Kingdom

داستان بازی The Legend of Zelda: Tears of The Kingdom

داستان بازی The Legend of Zelda: Tears of The Kingdom

پیروزی Link بر Ganon در بازی قبلی، به ساکنان سرزمین Hyrule اجازه داده که بازسازی پادشاهی خود را آغاز نمایند. چندین سال پس از شکست Ganon یک ماده ناشناخته بیماری‌زا از زیر قلعه Hyrule بیرون زده که باعث می‌شود Link و پرنسس Zelda برای بررسی آن، به غار زیر قلعه بروند. آن‌ها در آن‌جا خرابه‌های قبیله Zonai را پیدا می‌کنند که داستان یک نبرد بزرگ را روایت کرده و سپس Ganon که اکنون مومیایی شده بیدار می‌شود. قدرت‌های Ganon باعث می‌شود تا دست راست Link فاسد شده و همچنین شمشیر او یعنی Master Sword شکسته شود. پس از شناور شدن قلعه Hyrule در آسمان، پرنسس Zelda توسط یک شیء مرموز ناپدید شده و Link نیز توسط یک بازوی جادویی نجات یافته و می‌تواند فعلاً Ganon را مهار کند. او در Sky Islands که به تازگی ظاهر شده بیدار می‌شود و Master Sword را شکسته می‌یابد. سپس با روح شخصی به نام Rauru از قبیله Zonai ملاقات می‌کند که به Link دست راست خود را می‌دهد تا جایگزین دست فاسد او شود.

در ادامه Link به سرزمین Hyrule بازگشته و متوجه می‌شود که Upheaval (اتفاقات نسخه قبلی) باعث ایجاد هرج‌ومرج در آن‌جا شده است. سپس به بررسی گزارشات مرموز در مورد Zelda در سراسر Hyrule پرداخته و در این فرآیند، به کمک چهار نفر از دوستان خود می‌تواند چهار هیولا که معابد باستانی Zonai را اشغال کرده‌اند، شکست می‌دهد. او با شکست دادن هر هیولا می‌تواند سنگ‌های باستانی قبیله Zonai که با نام Secret Stones شناخته می‌شوند را پیدا کرده و بدین طریق، قدرت خود را افزایش می‌دهد. مدتی بعد اشکال معنوی حکیمان باستانی برای Link و دوستانش ظاهر شده و با به ارث گذاشتن Secret Stones برای دوستان Link آن‌ها را به عنوان حکیمان جدید منصوب می‌کنند. Link اکنون برای پیدا کردن پرنسس Zelda به قلعه Hyrule رفته و در آن‌جا متوجه می‌شود که Ganon با تسخیر کردن Zelda او را به خدمت خود در آورده است. این امر باعث می‌شود تا Link همراه با دوستان خود برای آزاد کردن Zelda با او مبارزه کنند. او در ادامه با Mineru خواهر بزرگتر Rauru مواجه می‌شود که از فرافکنی معنوی برای ماندن در دنیای فیزیکی استفاده کرده و یک بدن مکانیکی مصنوعی را نیز برای Link فراهم می‌کند.

داستان بازی The Legend of Zelda: Tears of The Kingdom

داستان بازی The Legend of Zelda: Tears of The Kingdom

بدین طریق Link به کمک ارواح بقیه حکیمان و تعدادی اشک اژدها که در سراسر Hyrule پراکنده شده‌اند، از سرنوشت Zelda مطلع می‌شود. او متوجه می‌شود آن شیء اسرارآمیز که در ابتدای بازی با Zelda ناپدید شد، یک Secret Stone بوده و او در این مدت به گذشته‌های دور منتقل شده است. Zelda در آن‌جا با Rauru ملاقات کرده و مشخص می‌شود که او اولین پادشاه سرزمین Hyrule بوده است. Ganon مدت‌ها پیش موفق شده بود تا یک Secret Stone به دست آورده و خود را تبدیل به Demon King کند که Rauru برای زندانی کردن Ganon خود را قربانی می‌کند. سپس Zelda برای این‌که Master Sword را بازیابی کند Secret Stone مخفی خود را مصرف کرده تا به یک اژدها تبدیل شود. او بدین طریق قبل از تغییر شکل، حکیمان گذشته را مأمور کرده تا در آینده به Link کمک کنند.

در زمان حال Link می‌تواند Master Sword را از شکل اژدهای Zelda بازیابی کرده و همراه با دوستان خود برای شکست دادن Ganon به زیر قلعه Hyrule برود. او در آن‌جا با ارتش Ganon جنگیده و Ganon نیز با نزدیک شدن به شکست، خود را به یک اژدهای شیطانی تبدیل می‌کند تا Link را متوقف سازد. اکنون پرنسس Zelda که هنوز به شکل یک اژدهاست، به کمک Link آمده و می‌توانند به کمک یکدیگر Ganon را شکست دهند و پس از این پیروزی Zelda دوباره به شکل واقعی خود تبدیل می‌شود.

مدتی بعد Link در Sky Islands به هوش آمده و روح Mineru پس از خداحافظی با آن‌ها، ناپدید می‌شود. Link دوباره دست راست خود را به دست آورده و جانشینان حکیمان سرزمین Hyrule نیز عهد می‌بندند که تا آخرین نفس از این سرزمین محافظت کنند.

منبع : https://t.me/GameNewNews

برای مطالعه بیشتر داستان بازی ها در کنترل امجی حتما به صفحه دسته بندی آن مراجعه کنید.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *