۰

۱۰ تا از ناراحت کننده ترین لحظات انیمه ها

ناراحت کننده ترین لحظات انیمه ها

ناراحت کننده ترین لحظات انیمه ها

برخی از ناراحت کننده ترین و دلخراش ترین لحظات انیمه ها برای چندین دهه در بین طرفداران باقی مانده است. بر کسی پوشیده نیست که انیمه‌ها در سال‌های اخیر تعدادی از منحصربه‌فردترین و جذاب‌ترین داستان‌ها را خلق کرده‌اند. از دعواهای حماسی بین قهرمانان گرفته تا عاشقانه های شیرین ، این داستان ها طرفدارانی با علایق متفاوت را به خود جلب کرده است.

با این حال، بسیاری از طرفداران این رسانه بر این باورند که خاطره انگیزترین لحظات سریال مورد علاقه آنها همان لحظاتی است که قلب آنها را شکست. چه مرگ یک شخصیت اصلی باشد یا یک خداحافظی تلخ بین دوستان، غم انگیزترین صحنه های یک نمایش ممکن است سال ها به خاطر تأثیرگذاری احساسی آنها به یادگار بماند. با در نظر گرفتن این موضوع، در ادامه به معرفی ۱۰ تا از ناراحت کننده ترین لحظات انیمه ها می پردازیم؛ با کنترل امجی همراه باشید.

کیکی نمی تواند با جیجی صحبت کند - Kiki's Delivery Service

ناراحت کننده ترین لحظات انیمه ها

برای شروع صحنه ای از یکی از بهترین فیلم های هایائو میازاکی است که جادوگر عنوان را در پایین ترین نقطه زندگی خود تا کنون نشان می دهد. کیکی تا این لحظه دچار فرسودگی شدید شده است، زیرا او به دلیل خستگی تلاش می کند تا خدمات تحویل خود را حفظ کند. این حتی منجر به از دست دادن قدرت او از جمله توانایی پرواز بر روی جارو می شود. با این حال، غم انگیزترین لحظه Kiki’sDelivery Service – که در واقع هرگز در کتاب اصلی اتفاق نیفتاده است – زمانی اتفاق می افتد که او متوجه می شود که دیگر نمی تواند حرف های جیجی را درک کند. این صحنه بسیار مهمی است زیرا منجر به این می شود که کیکی خودش را تنها می یابد، این افسردگی منجر به خاموش شدن سرویس تحویل خود برای مدت نامحدود می شود. کیکی در نهایت راهی پیدا می‌کند تا استرس خود را از بین ببرد و قدرت‌هایش را به دست آورد، اما این لحظه‌ی ضعیف به شدت ناراحت کننده است، زیرا دیدن دختری با انگیزه برای زندگی مستقل که ناگهان احساس کند بدون هیچ راهی برای ارتباط با مردم قطع شده است، سخت است.

خداحافظی اش با Butterfree - انیمه Pokémon

ناراحت کننده ترین لحظات انیمه ها

شاید در غم انگیزترین قسمت سریال اصلی، Bye Bye Butterfree به دلیل داشتن یک پایان دلخراش در میان طرفداران شهرت پیدا کرده است. داستان به دنبال اش و دوستانش است که سعی می کنند به باترفری او کمک کنند تا یک جفت پیدا کند. پس از یک سری اتفاقات ناگوار از جمله رد اولیه باترفری و تیم راکت، سرانجام زمان خداحافظی اش فرا رسید. این یک لحظه غم انگیز برای این دو است. Butterfree اولین پوکمونی بود که او زمانی که فقط یک Caterpie بود گرفت، بنابراین خداحافظی دشوار است. با این حال، او هنوز هم موفق می شود دوستش را با دانستن اینکه زندگی شادی خواهد داشت، روانه می کند.

سایاکا جادوگر می شود - Puella Magi Madoka Magica

ناراحت کننده ترین لحظات انیمه ها

ناراحت کننده ترین لحظات انیمه ها

در این سریال ، دو دختر به نام های مادوکا و سایاکا یاد می گیرند که فرصت طلایی برای تبدیل شدن به دخترانی جادویی به آنها داده شده است. این معامله ای که توسط یک گربه عجیب به نام کیوبی به آنها داده شده، نوید یک زندگی ماجراجویی و سرگرمی را می دهد زیرا آنها برای دفاع از زمین جادوگران را دفع می کنند. با این حال، مادوکا پس از اینکه متوجه شد زندگی یک دختر جادویی چقدر خطرناک است، خسته می شود. از طرف دیگر سایاکا این پیشنهاد را می پذیرد. با این حال، با افزایش افسردگی، قلب او به تدریج فاسدتر می شود. این منجر به یک دگرگونی دلخراش می شود زیرا او به یک جادوگر تبدیل می شود. واکنش مادوکا به دوست صمیمی‌اش که انسانیتش را از دست داد، شاید غم انگیزترین لحظه سریال باشد.

لحظات پایانی اسپایک - Cowboy Bebop

ناراحت کننده ترین لحظات انیمه ها

با توجه به اینکه یکی از بهترین انیمه های موجود در جهان است، مناسب است که Cowboy Bebop پایانی عالی داشته باشد. کل سریال حول محور اسپایک می‌چرخد که سعی می‌کند از گذشته‌اش فرار کند و به‌عنوان یک جایزه بگیر ، زندگی جدیدی برای خود بسازد. با این حال، شریک سابق وی ویسیوس این کار را دشوار می کند و منجر به نبرد نهایی حماسی بین آن دو در پایان سریال می شود. با این حال این کار هزینه ای دارد. در حالی که اسپایک ویسیوس را می کشد، او به طرز باورنکردنی زخمی می شود. در حالی که او توسط پلیس محاصره شده است، او یک تفنگ انگشتی را بالا می کشد و قبل از اینکه روی زمین بیفتد، “Bang” را اعلام می کند. این مبهم باقی مانده است که آیا اسپایک بر اثر جراحاتش مرده است یا نه، اما این واقعیت که او نتوانست از گذشته خود فرار کند و به طور بالقوه جان خود را به خاطر آن از دست داد، این را به یکی از بحث‌برانگیزترین پایان‌های انیمه در تمام دوران‌ها تبدیل می‌کند، زیرا بسیار دلخراش است.

مرگ مادر ارن - Attack on Titan

ناراحت کننده ترین لحظات انیمه ها

می‌دانید که مرگ یک شخصیت زمانی به خوبی انجام می‌شود که شخصیتی که تنها در ۲۰ دقیقه ابتدایی کل سریال حضور دارد، هنگام مرگ، قلب هر بیننده‌ای را بشکند. مادر ارن در انیمه Attack on Titan بهترین مثال برای این موضوع است. اگرچه او فقط برای یک قسمت خارج از فلاش بک در سریال حضور دارد، مرگ او همه چیز را به خود جلب کرد. از ناامیدی او برای خارج کردن ارن از شهر در هنگام حمله تایتان گرفته تا فریادهای اعتراض ارن در حالی که او می بیند که او خورده می شود، این صحنه ای است که به عنوان یکی از غم انگیزترین لحظات حمله به تایتان باقی مانده است. او ممکن است مدت زیادی در این سریال حضور نداشته باشد، اما تأثیر مرگ او در نهایت همان طور که ارن قول داد انتقام او را بگیرد و هر تایتان را که می تواند بکشد، طرفداران را تحت تأثیر قرار می دهد.

پوچیتا دنجی را نجات می دهد - Chainsaw Man

ناراحت کننده ترین لحظات انیمه ها

ناراحت کننده ترین لحظات انیمه ها

پوچیتا یک شیطان اره برقی سگ مانند است که بهترین دوست شخصیت اصلی دنجی از زمان پسری او بوده است. با این حال، مرد اره برقی دقیقاً نمی ترسید که بینندگان را قبل از اینکه شیطانی شود او را دوست داشته باشد. پس از یک برخورد سرنوشت ساز با یاکوزا، دنجی رها می شود تا در یک زباله دانی بمیرد. پوچیتا با قربانی کردن خود و تبدیل شدن به قلب جدید دنجی، زندگی خود را نجات می دهد و او را به مرد اره برقی تبدیل می کند. این نه تنها برای بیننده دلخراش است، بلکه برای دنجی نیز بسیار ناراحت کننده است. پوچیتا نزدیکترین دوست او در طول زندگی اش در فقر بود و اکنون دیگر هرگز نمی تواند او را در آغوش بگیرد. وقتی بهترین دوستش برای همیشه رفته است، قدرت ها ارزشش را ندارند.

چیمرا - Fullmetal Alchemist: Brotherhood

ناراحت کننده ترین لحظات انیمه ها

این صحنه دلخراش از سری دوم Fullmetal Alchemist در بین طرفداران داستان کاملا بدنام است. در یک قسمت ظاهرا متوسط که ادوارد و آلفونس سعی می‌کنند پاسخی برای بازگرداندن بدن‌شان پیدا کنند، با نینا، دختر تاکر کیمیاگر و سگش آشنا می‌شوند. این دو با گسترش تحقیقات خود به او علاقه مند می شوند. با این حال، یک روز آنها نینا و سگش را مفقود می یابند، و تاکر آخرین واهی خود را برای تمدید مجوز تمرینش فاش می کند. با این حال، در کمال تعجب آنها، واهی در واقع دختر و سگ او هستند، که اکنون با هم ترکیب شده و به موجودی فراموش نشدنی تبدیل شده اند. این لحظه ناراحت کننده سالهاست که طرفداران را ناراحت کرده است و هر زمان که آن را به یاد می آورند باعث ناراحتی آنها می شود.

مرگ کورو-سنسی - Assassination Classroom

ناراحت کننده ترین لحظات انیمه ها

در سریالی اختصاص داده شده به فرضیه کشتن معلم آنها قبل از اینکه بتواند زمین را نابود کند، شگفت انگیز است که Assassination Classroom موفق شد وقتی بالاخره زمانش فرا رسید، احساسات را از بین ببرد. در بیشتر موارد، این سریال به عنوان یک کمدی شناخته شد. با این حال، با آشکار شدن گذشته تاریک کورو-سنسی، این صحنه پایانی او را سخت‌تر کرد. او زنی را که دوست داشت از دست داد و با انتخابی مواجه شد که بمیرد یا زمین را با خود بیرون بکشد. به علاوه، با توجه به علاقه دانش آموزانش به او، دیدن همه آنها یکی پس از دیگری با چشمان اشکبار به او خنجر زدند، مرگ این شخصیت غم انگیز را بسیار غم انگیزتر کرد.

تشییع جنازه هیوز - Fullmetal Alchemist: Brotherhood

ناراحت کننده ترین لحظات انیمه ها

به نظر می‌رسید که هیچ صحنه‌ای برای دلخراش‌ترین صحنه‌های فیلم Fullmetal Alchemist در صدر Chimera قرار نگیرد، اما این سریال راهی برای آن پیدا کرد. هیوز شخصیتی بود که به دلیل داشتن یک بازرس سالم و دوست داشتنی که در کنار ادوارد و آلفونس کار می کرد، مورد علاقه طرفداران قرار گرفت. با این حال، مرگ ناگهانی او به دست Lust و Envy به شدت طرفداران را تحت تأثیر قرار داد. حتی بدتر از آن مراسم تشییع جنازه اوست. دیدن دخترش در حال گریه کردن و درک نکردن آنچه اتفاق می افتد، تماشای صحنه بدون گریه را دشوار می کند.

پایان - Your Lie in April

ناراحت کننده ترین لحظات انیمه ها

The Your Lie in April سریالی است که به دلیل شروع به‌عنوان یک رامکام شیرین و مفید مشهور است، اما در پایان به یک سریال اشک‌آور تبدیل می‌شود. داستان یک اعجوبه پیانو به نام کوسی است که پس از مرگ مادرش قادر به ادامه نواختن نیست. او با دختری به نام کائوری رابطه دوستی برقرار می کند که به او انگیزه می دهد تا استعداد خود را ادامه دهد و به جلو برود. با این حال، او به زودی متوجه می شود که او کم خون است و پس از مشکل در سلامتش در بیمارستان بستری شده است. کائوری در طول اولین اجرای مهم کوسی در سال‌های اخیر جان خود را از دست می‌دهد. با این حال، او یادداشتی پس از مرگ از او دریافت می‌کند که می‌گوید او مدت‌ها قبل از ملاقات با او می‌شناخت و می‌خواست موسیقی او را الهام بخشد زیرا اولین باری که سال‌ها پیش آن را شنید دوستش داشت.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *