۰

بهترین انیمه ۲۰۲۳ کدام است و چرا باید آن را تماشا کنید؟

بهترین انیمه 2023 کدام است

در حالی که در حال حاضر بیش از چند انیمه پرطرفدار در حال تولید هستند که توسط طرفداران پشتیبانی می شوند، Heavenly Delusion شبکه Hulu بهترین انیمه ۲۰۲۳ تاکنون است، علیرغم این واقعیت که بسیاری از مردم انیمه بین به دلیل نبود تبلیغات هرگز نام آن را نشنیده اند.

اقتباس از مانگای ماساکازی ایشی گورو با همین نام، Hirotaka Mori’s Heavenly Delusion یا Tengoku Daimakyou – نامی که توسط آن تبلیغ می‌شود – داستانی نصف شده است که در آن داستان اصلی بر ماجراجویی های Kiruko و Maru در ژاپن آخرالزمانی در جستجوی مکانی به نام “Heaven” تمرکز می‌کند. همانطور که مشخص است، Heaven خانه توکیو است، یک مرکز جدا از دنیای بیرون. توکیو، که شبیه مارو Maru نظر می رسد، یک دانش آموز نوجوان در آکادمی تاکاهارا است، مدرسه ای محصور در خارج از منظره شهری ویران شده، جایی که به نظر می رسد دانش آموزان در شادی سعادتمندانه ای زندگی می کنند زیرا همه چیز برای آنها فراهم شده است.

فیلمنامه Heavenly Delusion پر از داستان های جالب است

بهترین انیمه 2023 کدام است

تاثیرگذارترین عنصر این سریال داستان آن است. کیروکو یتیمی بود که قبل از تصادفی که زندگی او را به شدت تغییر داد، میل به رانندگی با ماشین های Go-Cart داشت. مارو همچنین یک یتیم است که چندین سال از کیروکو کوچکتر است، که توانایی عجیبی در مبارزه دارد. کیروکو مارو را نمی‌شناخت تا اینکه توسط یکی از آشنایانش معرفی شد و از او خواست که مارو را به «Heaven» اسکورت کند و بدون اینکه دلیل دقیق آن را بگوید. همانطور که آنها راهی بهشت می شوند، داستان به توکیو منتقل می شود، که در یک زندگی در پناهگاه متمرکز بر مدرسه و تغییراتی که یک نوجوان با انتقال به بزرگسالی با آن مواجه می شود، زندگی می کند. با این حال، یک روز توکیو پیامی دریافت می کند که از او می پرسد آیا می خواهد دنیای بیرون را ببیند. این امر باعث می شود که بین Kiruko، Maru و Tokio به نوعی ملاقاتی صورت بگیرد، علیرغم اینکه آنها یکدیگر را نمی شناسند.

ویژگی این انیمه این است که چگونه به طرز ماهرانه ای تعدادی از ژانرهای متداول انیمه از جمله مضامین تکه ای از زندگی، فانتزی، ترسناک، علمی تخیلی، عاشقانه و مانگا جنگی را در یک داستان فشرده و جذاب ادغام می کند. علاوه بر این، در حالی که پسا آخرالزمان یک موضوع رایج در انیمه است، Heavenly Delusion آن را به جنبه اصلی داستان تبدیل نمی کند. بلکه به سادگی زمینه و پس زمینه داستان را فراهم می کند که عمدتاً شخصیت محور است. از همان ابتدا، داستان با ارائه طرح هایی از رمز و راز جالب بیننده را به خود جذب می کند، یعنی اینکه چه ارتباطی بین کیروکو، مارو و توکیو وجود دارد. این رمز و راز با داستان پس زمینه Kiruko عمیق تر می شود، که به نظر می رسد به طور مبهم با آنچه در بهشت می گذرد مرتبط باشد. همچنین اتفاقات مرموزی در آکادمی تاکاهارا رخ می دهد، از جمله تعاملات توکیو با دانش آموزان دیگری مانند کونا، که به نظر می رسد همه آنها دارای ابرقدرت هستند.

انیمه Heavenly Delusion ترکیب شگفت انگیزی از موضوعات مختلف است

بهترین انیمه 2023 کدام است

خارج از طرح داستان، همچنین به صورت خلاقانه به برخی از مسائل اجتماعی اصلی زندگی واقعی از جمله هنجارهای جنسیتی، هوش مصنوعی، پایداری محیطی، تخلفات دولتی و طبقه‌ گرایی می‌پردازد. با این حال، انیمه به جای اینکه این مسائل را به صورت تهاجمی نشان دهد، به طرز ماهرانه ای آنها را در داستان قرار می دهد، و آنها را بخشی از قانون و راهی عالی برای تسهیل گفتگوهای بیشتر در مورد Heavenly Delusion در زمینه هایی متفاوت از خود انیمه می کند. تنها مشکل Heavenly Delusion نحوه عرضه آن است. این شامل عنوان کردن آن با نام ژاپنی آن است که بسیاری از طرفداران غربی از آن اطلاعی ندارند و همچنین با وجود اینکه در سرویس استریم انیمه Hulu دیزنی قرار دارد، تقریباً هیچ بازاریابی برای آن ارائه نمی شود. با این وجود، طرفدارانی که Heavenly Delusion را پیدا کرده و تماشا می کنند، به راحتی از آن استقبال می کنند و آن را یکی از بهترین انیمه های سال ۲۰۲۳ می دانند.

سوالات متداول

در حالی که در حال حاضر بیش از چند انیمه پرطرفدار در حال تولید هستند که توسط طرفداران پشتیبانی می شوند، Heavenly Delusion شبکه Hulu بهترین انیمه ۲۰۲۳ تاکنون است، علیرغم این واقعیت که بسیاری از مردم انیمه بین به دلیل نبود تبلیغات هرگز نام آن را نشنیده اند.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *