۰

معرفی ۲۵ تا از بهترین انیمه ها برای تازه کاران

بهترین انیمه ها برای تازه کاران

بهترین انیمه ها برای تازه کاران

انیمه به سرعت به یکی از محبوب‌ترین سرگرمی‌ها در جهان تبدیل شده است و طبیعتاً بسیاری را به این فکر می‌اندازد که بهترین انیمه ها برای تازه کاران چیست؟

این فهرست برای جلب توجه انیمه‌های کوتاه‌تر و مبتدی‌تر مورد توجه طرفداران جدیدی طراحی شده است که برای اولین بار به دنبال ورود به دنیای انیمه هستند. این سریال‌ها از اکشن گرفته تا عاشقانه، هیجان‌انگیز تا کمدی را شامل می‌شود، به این معنی که حداقل یک مورد در این فهرست باید وجود داشته باشد که برای سلیقه هر کسی مناسب باشد.

Spy X Family (2022-)

بهترین انیمه ها برای تازه کاران

Spy x Family یک مجموعه سریالی است که تعادل کاملی بین اکشن و کمدی برقرار می کند. این سریال بر روی جاسوس Loid Forger و “خانواده” او متمرکز است که او به عنوان بخشی از پوشش خود انتخاب کرده است که متشکل از قاتل مرگبار یور و آنیا ذهن خوان شش ساله است. اما نکته مهم این است که هیچ یک از آنها از هویت واقعی دیگران آگاه نیستند (به جز آنیا)، که منجر به هجینک های زیادی می شود که آنها برای حفظ اسرار خود تلاش می کنند. با این حال، علیرغم آن، این تعاملات جذاب آنها با یکدیگر است که سریال را دائماً سرگرم کننده می کند.

Cardcaptor Sakura (1998-2000)

بهترین انیمه ها برای تازه کاران

بهترین انیمه ها برای تازه کاران

یک مجموعه کلاسیک دهه ۹۰ که در ژانر Magical Girl پایه و اساس بود، Cardcaptor Sakura اصلی یک انیمه شروع خوب برای کسانی است که علاقه مند به سریال هایی با هدف بیشتر دختران هستند. این سریال دارای اپیزودهای چهار فصلی در مورد ساکورا کینوموتو است که به طور تصادفی دسته ای از کارت های جادویی را منتشر می کند. ساکورا با کمک دوستش تومویو و رقیبش سیائوران لی، با اکراه وارد چالشی می شود تا تمام کارت های جادویی را پس بگیرد و به هرج و مرجی که به وجود آورده اند، پایان دهد. این یک سریال سرگرم‌کننده افسانه‌ای است که به آرامی جلئ می رود و می‌تواند آدم‌ها را به خود جذب کند.

Toradora! (2008-2009)

بهترین انیمه ها برای تازه کاران

تورادورا یک کمدی رمانتیک نوجوانانه است که لحظات دراماتیک زیادی دارد. دو نوجوان به نام‌های ریوجی و تایگا وقتی متوجه می‌شوند که هر دو به یکدیگر علاقه دارند، نقاط مشترکی پیدا می‌کنند. آن‌ها تصمیم می‌گیرند که به همدیگر کمک کنند، اما به شیوه واقعی رام کام، در عوض عاشق یکدیگر می‌شوند. تماشای دوستی بین تایگا و ریوجی یکی از قوی‌ترین جنبه‌های سریال است زیرا هر دو اغلب اعلام می‌کنند که نمی‌توانند یکدیگر را تحمل کنند، اما به وضوح نزدیک‌ترین دوستان هستند.

RWBY (2013-)

بهترین انیمه ها برای تازه کاران

با وجود ۹ فصل تا کنون، ممکن است این سریال به عنوان یک انیمه شروع عالی تصور نشود، اما RWBY در واقع به طرز فریبنده ای کوتاه است. علیرغم داشتن فصل های بسیار زیاد، قسمت های اولیه فوق العاده کوتاه هستند، برخی از آنها بیش از ۲ دقیقه طول نمی کشند و این سریال را به تماشای بسیار سریع تبدیل می کند.

داستان تیم اصلی RWBY و متحدان آنها را دنبال می کند که در تلاش برای تبدیل شدن به شکارچیان در دنیایی هستند که گرفتار هیولاها هستند که در RWBY به عنوان Grimm شناخته می شوند. در طول راه، آنها به یک ماموریت حماسی برای شکست دادن Salem مرموز می روند. RWBY یک سریال اکشن ماجراجویی است که همچنان به موفقیت های جدی خود ادامه می دهد.

The Promised Neverland (2019-2021)

بهترین انیمه ها برای تازه کاران

The Promised Neverland، یک ورودی نسبتاً جدید برای انیمه های تازه کاران، سریالی است که قبل از تغییر ناگهانی به سمت ژانرهای دارک فانتزی و هیجان انگیز شروع می شود. این سریال اما (Emma) و دوستانش ری و نورمن را دنبال می‌کند که سعی می‌کنند از یتیم‌خانه‌ای که در آن زندگی می‌کنند فرار کنند، که منجر به لحظات پرتنش بسیاری می‌شود که بینندگان را در لبه صندلی‌هایشان نگه خواهد داشت. فصل اول برای طرفدارانی که عاشق بازی های فکری هستند یک تجربه هیجان انگیز ایجاد می کند، در حالی که فصل دوم بسیار کمتر مورد توجه قرار گرفت. انتخاب ژانر، The Promised Neverland را برای رسانه‌ها نسبتاً منحصربه‌فرد می‌سازد و برای کسانی که از فیلم‌های هیجان‌انگیز هالیوودی لذت می‌برند، یک انیمه شروع خوب است.

Lupin the Third Part IV: The Italian Adventure (2015)

بهترین انیمه ها برای تازه کاران

فرنچایز Lupin the Third تاریخچه طولانی دارد، اما به دلیل این واقعیت که بیننده می تواند بدون نیاز به اطلاعات از فصل های قبل، شروع به تماشای هر فصلی کند، یک انیمه شروع عالی است. این سریال درباره دزد اصلی لوپین سوم و همکارانش، تیرانداز جیگن و سامورایی گومون است که نقشه سرقت می‌کشند، از بازرس بی‌امان زنیگاتا دوری می‌کنند و گهگاه دنیا را در این راه نجات می‌دهند.

Demon Slayer: Kimetsu No Yaiba (2019-)

بهترین انیمه ها برای تازه کاران

این انیمه به خاطر صحنه‌های مبارزه حماسی و فوق‌العاده‌اش به خوبی شناخته می‌شود. چیزی که Demon Slayer را به یک انیمه منحصر به فرد برای تازه کاران تبدیل می کند انیمیشن سازی های باورنکردنی آن است. این سریال داستان تانجیرو کامادو جوانی را دنبال می‌کند که پس از از دست دادن خانواده‌اش در حمله شیطان، متوجه می‌شود که خواهرش هنوز زنده است، اما اکنون خود یک شیطان است. تانجیرو که از نجات آخرین خانواده‌اش ناامید است، موافقت می‌کند تا به یک قاتل شیطان تبدیل شود تا به جستجوی درمانی کمک کند و با شجاعت باورنکردنی با دشمنان ترسناک روبرو شود. Demon Slayer با داستانی تکان دهنده، شخصیت‌های پیچیده و هنر فوق‌العاده، یک سریال انیمه ای برای کسانی است که به دنبال اکشن هستند.

The Ancient Magus' Bride (2017-)

بهترین انیمه ها برای تازه کاران

بهترین انیمه ها برای تازه کاران

عروس مجوس باستانی افسانه‌وار در نسخه‌ای جادویی از انگلستان مدرن اتفاق می‌افتد، جایی که هیولاها و پری‌های سلتیک و اسکانداناوی در طبیعت و بسیار فراتر از تمدن بشری به‌طور غیرقابل مشاهده در طبیعت زندگی می‌کنند. مهم نیست که چقدر در دنیای انیمه تازه کار هستید، بینندگان احتمالاً فرهنگ آشنای غربی این مجموعه را خواهند شناخت، از کلیسایی تیره و تار گرفته تا اژدها تا تیتانیا و اوبرون معروف. الیاس با سر جمجمه ای جذاب، شخصیت جذابی را ایجاد می کند. طرفدارانی که از فصل اول لذت می برند، فصل دوم مورد انتظاری نیز دارند که در سال ۲۰۲۳ منتظر آن هستند.

Cells At Work! (2018)

بهترین انیمه ها برای تازه کاران

تعداد کمی از آثار داستانی عملکرد درونی بدن انسان را به شیوه ای سرگرم کننده به تصویر کشیده اند، اما سلول ها در حال کار هستند! این کار را در سبک انیمه واقعی انجام می دهد. در دنیای سریال، بدن انسان شهر وسیعی از آپارتمان‌ها، کوره‌ها و قنات‌ها است و سلول‌های انسان‌دوست سخت‌کوش همه آن را در حال اجرا نگه می‌دارند. این برای یک انیمه مخصوص تازه کاران کمی عجیب است، اما بسیاری از بهترین انیمه ها به طور مستقیم از عجیب و غریب بودن خود استقبال می کنند. انیمیشن سازی آن فوق‌العاده است، Cells At Work علم را به خوبی توضیح می‌دهد (این یک سریال آموزشی است)، و طنز آن کاملاً مشخص است. حتی صحنه‌های مبارزه نیز وجود دارد، با گلبول‌های سفید خون و سلول‌های T کشنده که با باکتری‌ها و ویروس‌ها مبارزه می‌کنند. این سریال دو فصل کوتاه و یک اسپین آف تیره‌تر به نام سلول‌های در کار: کد سیاه دارد که عملکرد درونی یک بدن ناسالم را برجسته می‌کند.

Dr. Stone (2019-)

بهترین انیمه ها برای تازه کاران

دکتر استون یکی دیگر از سریال های انیمه ای آموزشی با فرضیه ای جذاب است. داستان بر روی یک موج انرژی اسرارآمیز متمرکز است که کل جمعیت زمین را به سنگ تبدیل می کند. بنابراین همه چیز باقی می ماند تا ۳۷۰۰ سال بعد، زمانی که سنکو ایشیگامی نوجوان باهوش بیدار می شود و خود را در دنیایی متحول می یابد. او در عصر حجر جدید است، و با قدرت علم و ایمانش به نسل بشر، او همه چیز را بازسازی می کند. شخصیت های عجیب و غریب دکتر استون نیز برای زنده کردن چیزها، هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. درست مانند شخصیت اصلی دوستدار علم، دکتر استون تاکید می کند که انیمه چقدر می تواند خلاق باشد، و دقیقا به همین دلیل است که یک سری انیمیشن ایده آل است.

Plastic Memories (2015)

بهترین انیمه ها برای تازه کاران

بهترین انیمه ها برای تازه کاران

طرفداران علمی تخیلی و عاشقانه ممکن است از این سریال لذت ببرند، که عناصر Blade Runner و The Fault in Our Stars را با هم ترکیب می کند. در این دنیا، اندرویدهای واقع گرایانه به واقعیت تبدیل شده اند، اما طول عمر آنها محدود است و باید به صورت دستی بازنشسته شوند، که گاهی اوقات برخلاف میل آنها است. تسوکاسا میزوگاکی، یک ربات تازه استخدام شده، “بازنشسته” است و همراه او Isla، رباتی است که خودش در آستانه بازنشستگی است. به طرز غم انگیزی، این موضوع او را از آغاز عشق به ایسلا در سریالی که توانایی عجیب در به گریه انداختن بینندگان را به نمایش می گذارد، باز نمی دارد.

Chainsaw Man (2022-)

بهترین انیمه ها برای تازه کاران

به عنوان یکی از داغ‌ترین سری های جدید در سال‌های اخیر، مرد اره‌ برقی به سرعت مورد علاقه مردم قرار گرفت، اما برای شروع نیز یک انیمه عالی است. اقتباسی از مانگای محبوب به همین نام، بر روی خود مرد اره برقی ، دنجی تمرکز دارد که از یک مرگ وحشیانه توسط شیطان اره برقی که در بدنش جذب می شود، نجات می یابد. در نتیجه، او در نهایت با موجودی ادغام شد و اکنون توانایی تبدیل اعضای بدن خود به اره برقی دارد. این انیمه، غم‌انگیز، اکشن و خنده‌دار، موفق می‌شود جنبه‌های تیره‌تر و روشن‌تر انیمه را در یک سریال به تصویر بکشد.

Little Witch Academia (2013)

بهترین انیمه ها برای تازه کاران

اگرچه طرفداران انیمه های جدید اغلب به سمت My Hero Academia پراکنده سوق داده می شوند، اما این دو سری بیشتر از عناوینشان مشترک هستند. در هر دو سریال، یک کودک “معمولی” از قهرمان خود الهام می گیرد، سپس در یک مدرسه خاص ثبت نام می کند تا از آن قهرمان تقلید کند.

برای آکادمی جادوگر کوچک، آن قهرمان آکو است که بسیار علاقه دارد جادوگری شود تا به مردم کمک کند و آنها را خوشحال کند. قدرت جادویی او حداقل است، اما او تلاش می کند، و آکادمی جادوگر کوچولو او را دنبال می کند، زیرا او دوستان جدیدی در مدرسه جادوگران پیدا می کند. سبک این سری باعث می‌شود افراد تازه وارد به انیمه از آن لذت ببرند و بنابراین انتخابی عالی برای انیمه‌های آغازین است.

Parasyte: The Maxim (2014-2015)

بهترین انیمه ها برای تازه کاران

بهترین انیمه ها برای تازه کاران

Parasyte: the Maxim ممکن است یکی از بهترین انیمه های دهه گذشته باشد. بر اساس یک سری مانگای کلاسیک از دهه ۹۰، Parasyte داستان مرد جوانی به نام شینیچی را روایت می کند که از خواب بیدار می شود و متوجه می شود که دست راستش خورده شده و یک انگل بیگانه جایگزین آن شده است. بیگانه، که در نهایت میگی نامیده می شود، بخشی از یک نیروی مهاجم است که بی سر و صدا بر روی زمین غلبه کرده است، و شینیچی باید بیاموزد که با موجودات انگلی زندگی کند، اگر بخواهد در برابر آنها شانسی داشته باشد. اگرچه کمی در قسمت تاریک‌تر، شخصیت‌های جذاب و تکامل آن‌ها در طول سریال، Parasyte را به یک انیمه عالی تبدیل می‌کند که باید تماشا کنید.

Yuri!!! On Ice (2016)

بهترین انیمه ها برای تازه کاران

این سریال درباره یوری است، یک اسکیت باز ژاپنی که قصد دارد این ورزش را ترک کند، اما در نهایت چشم ویکتور نیکیفوروف، یکی از مشهورترین اسکیت بازان جهان را به خود جلب می کند. ویکتور مربی یوری می شود که یوری دوباره عشق خود را به این ورزش کشف می کند و یک داستان عاشقانه جذاب بین این دو شخصیت شروع می شود.

Cowboy Bebop (1998-1999)

بهترین انیمه ها برای تازه کاران

انیمه اصلی Cowboy Bebop یکی از نمادین ترین و مهم ترین انیمه های تمام دوران است. کابوی بی باپ با الهام از تصاویر و داستان های غربی، اساساً یک داستان آینده نگرانه از غرب وحشی است و گروهی از شخصیت های نا متناسب را در ماجراجویی در فضا گرد هم می آورد. کابوی بی باپ تنها برای ۲۶ قسمت و یک فیلم دوام آورد، اما در سال های پس از اکرانش همچنان محبوبیت زیادی داشته است. این سریال به خاطر شخصیت‌های پیچیده، طرح جالب، و مهم‌تر از همه موسیقی افسانه‌ای‌اش، از جمله یکی از عالی‌ترین آهنگ‌های تم تمام دوران‌ها، شناخته می‌شود. اگر قصد دارید شروع به تماشای انیمه کنید، Cowboy Bebop یک نقطه شروع فوق العاده باقی است.

Steins;Gate (2011)

بهترین انیمه ها برای تازه کاران

بهترین انیمه ها برای تازه کاران

بر اساس یک رمان تصویری، Steins;Gate یک داستان جاه طلبانه سفر در زمان را با محوریت دانشمند دیوانه Okabe Rintarou و کشف تصادفی مایکروویو که می تواند برای ارسال پیام به گذشته مورد استفاده قرار گیرد، ارائه می دهد. اگرچه این سریال تنها یک فصل طول می کشد، اما این سریال موفق می شود داستانی فراموش نشدنی را در آن زمان روایت کند. اگرچه خالی از اشکال نیست، Steins;Gate یکی از توسعه‌یافته‌ترین و منسجم‌ترین انیمه‌ها در سفر در زمان در داستان‌های تخیلی است و این به تنهایی آن را تبدیل به یک مجموعه انیمیشنی عالی برای تازه کاران می‌کند.

One-Punch Man (2015-)

بهترین انیمه ها برای تازه کاران

One-Punch Man به عنوان وب کمیک شروع شد که به یک مانگا تبدیل شد که بعدها به انیمه ای تبدیل شد که در نهایت جهان را فرا گرفت. این سریال درباره سایتما است، مردی که بدن خود را به حدی تمرین داده است که با یک مشت می تواند هر دشمنی را شکست دهد. حال مشکل او این است که دیگر هیچ چالشی برای زندگی وجود ندارد و سایتما در نتیجه به طور مزمنی خسته شده است. به عنوان طنزی از ژانرهای ابرقهرمانی و اکشن، One-Punch Man نه تنها به طرز درخشانی اجرا می شود، بلکه در نوع خود خنده دار نیز هست. با تنها دو فصل کوتاه (و فصل ۳ One-Punch Man) این یک سریال نسبتاً آسان برای انیمه های مبتدی است که می توانید آن را تماشا کنید.

Re:Zero, Starting Life In Another World (2016-)

بهترین انیمه ها برای تازه کاران

Re:Zero Starting Life in Another World یکی از محبوب‌ترین انیمه‌های موجود باقی می‌ماند، با شخصیت‌های دوقلوی رم و رام که به‌ویژه در رسانه‌های انیمه گسترده شده‌اند.

این سریال سوبارو را دنبال می‌کند که او از زندگی معمولی‌اش در روزگار مدرن به دنیای فانتزی رنگارنگ منتقل می‌شود (ژانر انیمیشنی معروف به «isekai» یا «دنیای دیگر»). به‌جای اینکه یک ابرقدرت کلیشه‌ای به او در سفر کمک کند، به زودی متوجه می‌شود که توانایی او برای بازنشانی به نقطه قبلی در زمان پس از مرگ به همان اندازه که یک هدیه است، یک نفرین است.

Attack On Titan (2013-2023)

بهترین انیمه ها برای تازه کاران

بهترین انیمه ها برای تازه کاران

Attack On Titan یکی از محبوب‌ترین انیمه‌های جهان است که به لطف فصل اول باورنکردنی آن و بسیاری از آن به‌عنوان «انیمه بازی تاج‌وتخت» به‌خاطر طرح فشرده و گرافیکی‌اش یاد می‌کنند. داستان در آینده ای آخرالزمانی که در آن بشریت در پشت یک شهر محصور شده پنهان شده اند تا از غول تایتان های وحشتناک جلوگیری کند اتفاق می افتد. Attack on Titan به عنوان یکی از دارک ترین انیمه های موجود در جهان شناخته می شود.

Death Note (2006-2007)

بهترین انیمه ها برای تازه کاران

Death Note یک سریال نمادین و بسیار تأثیرگذار است که به دلیل داستان بی پایان جذابش برای مبتدیان انیمه عالی است. Death Note داستان درخشان لایت یاگامی، دانش آموز دبیرستانی را دنبال می کند که روی زمین مدرسه “دفترچه مرگ” را کشف می کند. این دفترچه به لایت این قدرت را می دهد که هر کسی را که نامش را در کتاب می نویسد بکشد، قدرتی که به زودی شروع به استفاده از آن برای اجرای عدالت هوشیارانه می کند. رویاهای لایت برای برقراری نظم جهانی جدید با قدرت هایش در نهایت او را با یک کارآگاه عجیب و غریب به نام L درگیر می کند که منجر به یک بازی شدید موش و گربه بین دو شخصیت می شود.

Erased (2016)

بهترین انیمه ها برای تازه کاران

بهترین انیمه ها برای تازه کاران

شبیه به Parasyte، انیمه Erased یکی از بهترین انیمه های دهه ۲۰۱۰ است. این مجموعه ۱۲ قسمتی، داستانی تاریک است که مردی ۲۷ ساله به نام ساتورو فوجینوما را دنبال می‌کند که توانایی «بازگشت» زمان برای جلوگیری از یک تراژدی را دارد. با این حال، پس از یک قتل، خاطرات فراموش شده دوران کودکی خود را به یاد می آورد، ساتورو تمام راه را به گذشته دوران کودکی خود بازمی گرداند. این سریال به همان اندازه که جذاب و دلچسب است، با Satoru باید از دانش خود در مورد آینده استفاده کند تا هم قتل آینده را حل کند و هم دوست جوان خود را قبل از اینکه قاتل به او برسد نجات دهد. برای کسانی که عاشق یک رمز و راز خوب هستند، Erased ممکن است یک انیمه استارتر عالی باشد.

My Hero Academia (2016-)

بهترین انیمه ها برای تازه کاران

My Hero Academia به سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از محبوب ترین انیمه های قرن بیست و یکم است. این سریال در دنیایی اتفاق می‌افتد که در آن ابرقدرت‌ها، که به آنها کویرک‌ها گفته می‌شود، در دست حدود ۸۰ درصد از جمعیت است، سریال پر از اکشن‌های باورنکردنی و لحظات فراموش‌نشدنی است. ایزوکو میدوریای جوان که بدون کویرک به دنیا آمده است،مانند الگوی خود All Might  همچنان آرزوی قهرمانی را دارد. پس از ملاقات با All Might و فرصتی برای به ارث بردن Quirk قدرتمند خود، میدوریا در مسیر رسیدن به رویاهای خود در دبیرستانی معتبر برای ابرقهرمانان قرار دارد. دنیای سریال جذاب و پیچیده است و سریال پر از شخصیت های دوست داشتنی است.

Your Lie In April (2014-2015)

بهترین انیمه ها برای تازه کاران

گاهی اوقات بهترین انیمه های شروع کننده آنهایی هستند که جنبه غیرمنتظره ای از رسانه را به نمایش می گذارند. Your Lie In April بر روی مبارزات نوازنده کلاسیک و اعجوبه پیانو سابق کوسی آریما برای بازگشت به نواختن ساز پس از ملاقات با یک ویولونیست خیره کننده متمرکز است. داستان جذاب و دلخراش سریال، داستانی است که می تواند دل هر کسی را به رنج آورد. با شخصیت‌های به یاد ماندنی و موسیقی متن فوق‌العاده، Your Lie in April یکی از زیباترین انیمه‌هایی است که تنها در ۲۲ قسمت قابل تماشا است. علیرغم اینکه چقدر می تواند غم انگیز باشد، «دروغ در آوریل» یک انیمه استارت خوب برای افراد تازه وارد است.

Full Metal Alchemist: Brotherhood (2009-2010)

بهترین انیمه ها برای تازه کاران

تقریباً مانند Cowboy Bebop، انیمه Full Metal Alchemist: Brotherhood اغلب به عنوان یکی از نمادین ترین و تأثیرگذارترین انیمه های تمام دوران مورد ستایش قرار می گیرد. این سریال دو برادر به نام‌های ادوارد و آلفونس را دنبال می‌کند که سعی می‌کنند آسیب‌های وارد شده به هر دو را در طی یک مراسم بدبختی بخشند. این انیمه دارای اکشن فوق‌العاده ، کمدی به موقع، شخصیت‌های جذاب و لحظات دلخراش است. به عنوان یک داستان جاه طلبانه که در ۶۴ قسمت به خوبی روایت می شود، این سریال یک رقیب عالی برای اولین انیمه یک نفر است.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *