۰

داستان بازی Resident Evil Zero – رزیدنت اویل صفر

داستان بازی Resident Evil Zero

داستان بازی Resident Evil Zero

داستان بازی Resident Evil Zero

داستان در جولای ۱۹۹۸ رخ داده و نقش یک پیش درآمد را برای نسخه اول این مجموعه ایفا می‌کند. وقایعی مشکوکی در کوهستان «آرکلی» در حاشیه کلان شهر «راکون سیتی» در جریان است. تیم «براوو» از واحد تاکتیک‌های ویژه و خدمات امداد و نجات (مختصر به STARS) اداره پلیس راکون سیتی، مشغول بررسی این منطقه بوده که هلیکوپتر آن‌ها سقوط می‌کند. اعضای این گروه از یکدیگر جدا شده و «ربکا چیمبرز» را تنها می‌گذارند. ربکا قطار تصادف کرده‌ای را می‌یابد که توسط زالو‌ها مورد حمله قرار گرفته بود. این زالو‌ها ویروس T را به مسافران قطار منتقل نموده و آن‌ها را به زامبی تبدیل کرده‌اند.

«بیلی کوئین» یک زندانی فراری از نیروی دریایی که با بی‌عدالتی محکوم شده بود نیز در این قطار حضور داشت. با حرکت کردن دوباره قطار، بیلی و ربکا هر دو در آن زندانی شده‌اند. با تغییر مسیر این قطار خارج شده از کنترل، آن‌ها خود را در تأسیسات متروکه‌ای می‌یابند که پر از حشرات جهش یافته، میمون‌ها و یک خفاش غول‌آساست. بیلی و ربکا متوجه می‌شوند که این تأسیسات، زادگاه ویروس T می‌باشد. شرکت داروسازی «آمبرلا» قصد داشته تا با ترکیب یک ویروس پیشرو با DNA زالو، یک سلاح بیولوژیکی بسازد. بدن دانشمندی به نام «جیمز مارکوس» که مشخصاً ترور شده است، توسط ملکه زالو‌های آلوده، تسخیر شده و بعد از ۱۰ سال به قصد انتقام‌گیری از آمبرلا به قطار حمله کرده است.

ربکا متوجه می‌شود که باقی اعضای تیم STARS در حال بررسی عمارت بزرگی در آن نزدیکی هستند اما قبل از آن که بتواند به آن‌ها بپیوندد، باید با کمک بیلی جلوی مارکوس را بگیرد. پس از شکست دادن مارکوس و فرار از آن منطقه، ربکا به سایر اعضای تیم خود پیوسته و بیلی نیز آزادی خود را بدست می‌آورد.

منبع : https://t.me/GameNewNews

برای مطالعه بیشتر داستان بازی ها در کنترل امجی حتما به صفحه دسته بندی آن مراجعه کنید.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *