۰

داستان بازی Amnesia: The Bunker

داستان بازی Amnesia: The Bunker

داستان بازی Amnesia: The Bunker

داستان بازی Amnesia: The Bunker

در سال ۱۹۱۶ فرانسه و آلمان در بحبوحه جنگ جهانی اول هستند. یک سرباز فرانسوی به نام Henry Clement به میدان جنگ می‌رود تا به دنبال دوست خود Augustin Lambert بگردد که در حین گشت‌زنی ناپدید شده است. او می‌تواند دوست نیمه‌جانش را در یک دهانه آتشفشان یافته و مقداری آب چشمه تازه را به او بدهد تا او را احیا کند ولی با این حال، آن‌ها توسط آلمانی‌ها دستگیر شده و Henry بر اثر انفجار گلوله توپ بیهوش می‌شود.

او مدتی بعد در یک پناهگاه متروکه بیدار شده و هیچ چیزی به خاطر نمی‌آورد. پس از کاوش بیشتر در پناهگاه متوجه می‌شود که در اینجا یک هیولای ناشناخته وجود دارد که فرانسوی‌ها را سلاخی کرده است. در واقع افسران پناهگاه اولین کسانی بودند که توانستند از دست آن هیولا فرار کنند ولی پس از فرار، تنها خروجی غار را بسته‌اند که باعث شده بقیه سربازان در آنجا گیر افتاده و به دست هیولا کشته شوند. Henry در ادامه یک سرباز بازمانده را پیدا می‌کند و طبق صحبت‌های او تصمیم می‌گیرد دینامیت و چاشنی آن را پیدا کند تا بتواند مسیر خروج را دوباره باز نماید ولی آن سرباز کمی بعد توسط هیولا کشته خواهد شد. Henry بدون هیچ انتخاب دیگری، کل پناهگاه را برای یافتن دینامیت و چاشنی جستجو می‌کند و در طول جستجوی خود، با اطلاعات بیشتری در مورد سربازان و اتفاقات پناهگاه روبرو می‌شود.

مدتی پیش سربازان این پناهگاه یک تونل زیرزمینی را کشف کردند که قدمت آن به دوران روم باستان بازمی‌گردد. آن‌ها شروع به حفاری تونل کردند تا از آن برای حمله غافلگیرانه به خطوط آلمان استفاده کنند ولی برخی از سربازان دچار توهم و کابوس‌های متعدد شدند و در تلاش برای بستن تونل، کار حفاری را خراب کردند. آن‌ها متعاقباً در دادگاه نظامی محاکمه شدند ولی کار حفاری ادامه یافت. مدتی بعد Augustin که به طرز عجیبی کاملاً سالم مانده بود، بدن مجروح Henry را با خود آورده و مشخص می‌شود آن آبی که Augustin در ابتدای بازی نوشیده بود، از خرابه‌های رومی سرچشمه می‌گرفت. این مقدار آب به آرامی شروع به جهش یافتن در بدن او کرد و پس از مدتی Augustin را به طور کامل تبدیل به هیولا نمود. او سپس به پناهگاه رسیده و تمام رفقای سابقش را از قتل‌عام کرده است.

در ادامه داستان Henry می‌تواند دینامیت و چاشنی را پیدا کرده و مسیر خروج از پناهگاه را منفجر کند ولی با این حال به جای باز کردن تونل، به طور تصادفی به اعماق خرابه‌های رومی می‌افتد، جایی که آخرین رویارویی با هیولا را دارد. اکنون می‌تواند با هیولا مبارزه کرده و او را به اعماق زمین بفرستد و یا این‌که از دست او فرار کند. Henry در نهایت موفق می‌شود به سطح زمین بازگردد ولی اگر در کشتن هیولا موفق نشده باشد، هیولا نیز از آنجا جان سالم به در برده و به No Man’s Land فرار می‌کند. صرف نظر از این پایان، Henry درست در زمانی که یک گروه سرباز آلمانی به او نزدیک می‌شوند، داخل دهانه آتشفشان می‌افتد و سرنوشت او نامشخص باقی می‌ماند.

منبع : https://t.me/GameNewNews

برای مطالعه بیشتر داستان بازی ها در کنترل امجی حتما به صفحه دسته بندی آن مراجعه کنید.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *