۰

معرفی گالاکتوس _Galactus بلعنده‌ی دنیاها

معرفی گالاکتوس _Galactus بلعنده‌ی دنیاها

گالاکتوس

گالاکتوس شخصیت پستی محسوب می‌شود که در دنیای مارول به «بلعنده‌ی دنیاها» مشهور است. تقریبا می‌توان گفت که قدرت‌های او همه‌جانبه است. اینگونه گفته شده که او قادر به هر کاری است. او چندین موجود مختلف را به عنوان هرالد‌های خود استخدام کرده است. گالاکتوس با استفاده از قدرت کیهانی خود، به اعضای تیم هرالدز خود، قدرت اعطا کرده است. او از انرژی‌های هسته سیاره‌ها و منابع جهان‌های مختلف استفاده می‌کند تا خودش را نسبت به هر چیزی حفظ کند. او در حال حاضر به «آورنده‌ی زندگی» یا «لایف برینگر» تغییر کرده است؛ کسی که به سیاره‌هایی که گالاکتوس آنها را نابود کرده بود، زندگی را بازمی‌گرداند.

گالاکتوس شخصیتی محسوب می‌شود که در کتاب‌های کمیکی که توسط کمپانی مارول کامیکس منتشر می‌شود، حضور پیدا می‌کند. گالاکتوس در گذشته یک مرد فانی بوده است. او یک موجود کیهانی محسوب می‌شود که در ابتدا از سیارات تغذیه می‌کرد تا نیروی زندگی خودش را حفظ کند. شخصیت گالاکتوس توسط استن لی و جک کربی خلق شده است.

گالاکتوس

گالاکتوس در جهانی زندگی می‌کرد که پیش از وجود انفجار بسیار بزرگ کهکشان وجود داشت. او تنها بازمانده‌ی این جهان به حساب می‌آید. او در واقع میلیاردها سال پیش، در سیاره «تا» به دنیا آمد. «تا» یک جهان بهشتی به حساب می‌آمد و پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها در آن وجود داشت. گالان یا همان گالاکتوس در طی آخرین سال‌های جهان خود به دنیا آمد؛ پیش از اینکه انفجار بزرگ یا همان بیگ بنگ آن را نابود کند و جهان فعلی به وجود بیاید. گالان یک دانشمند بود و به مردمش اطلاع داد که در آینده ای نزدیک اتفاق بد بسیار بزرگی نه فقط برای سرزمین «تا» بلکه برای کل جهان رخ می‌دهد. اتم‌های این جهان در حال تغییر کردن بودند و آنها مردن تعداد زیادی از مردم این سرزمین را مشاهده می‌کردند

گالاکتوس به همراه سفینه‌ی فضایی خود و همچنین تجسم‌های مرگ و ابدیت خلق شد. او برای میلیاردها سال ساکت و آرام در سفینه‌ی فضایی خود باقی ماند. یک «واچر» سفینه‌ی فضایی گالاکتوس را پیدا کرد و فکر می‌کرد که وسیله‌ی بسیار جالبی است. به همین دلیل، این واچر سفینه را از مدار سیاره بیرون آورد.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *