۰

نقش مورد علاقه کیانو ریوز در مارول چیست؟

نقش مورد علاقه کیانو ریوز در مارول

نقش مورد علاقه کیانو ریوز در مارول

کیانو ریوز یکی از شخصیت‌های مارول را تایید کرد که دوست دارد در MCU بازی کند. در حالی که ستاره محبوب ماتریکس و جان ویک در گذشته مذاکراتی با مارول استودیوز داشته است، او هنوز نقشی رسمی به عنوان انتقام جو یا در MCU نداشته است. با این حال، به نظر می رسد که با توجه به اشتیاق او برای یک قهرمان به طور خاص، این فقط موضوع زمان خواهد بود.

با شرکت در ردیت AMA برای تبلیغ John Wick: Chapter 4، از ریوز پرسیده شد که آیا تا به حال نقشی بوده که از رد کردنش پشیمان شده باشد. در حالی که کیانو ادعا می کرد وجود ندارد، او ابرقهرمان مارول را که می خواست در طول سال ها بازی کند، فاش کرد:

نه… اما من همیشه دوست داشتم نقش ولورین را بازی کنم.”

نقش مورد علاقه کیانو ریوز در مارول

در حالی که می توان استدلال کرد که کیانو ریوز اکنون برای بازی در نسخه جدید ولورین خیلی پیر شده است، اما نکته مهم در مورد محبوب ترین قهرمان مردان ایکس این است که لوگان بیش از ۲۰۰ سال سن دارد و دلیل آن فاکتور شفابخش چشمگیرش است. به این ترتیب، طیف سنی بازیگرانی که می توانند نقش ولورین را بازی کنند بسیار گسترده تر از سایر قهرمانان است. با این حال، شخصیت های دیگری به غیر از ولورین وجود دارند که ریوز می تواند آنها را نیز بازی کند. به عنوان مثال، کیانو همچنین یک بار علاقه خود را برای بازی در Ghost Rider، با نام مستعار جانی بلیز ابراز کرد.
با نپذیرفتن نقش یون راگ شرور کاپیتان مارول در MCU (که در نهایت به جود لاو رسید)، به نظر می رسد که ریوز برای نقش بزرگتری که واقعاً می تواند به آن علاقه داشته باشد، صبر می کند. علاوه بر این، به طور ضمنی گفته می شود که ریوز با کوین فایج و استودیو مارول که ظاهراً به همان اندازه علاقه مند هستند که او را در مرحله ای از خط تولید وارد کنند، رابطه قوی مستمری دارد. اگر نقش ولورین را بازی نکند، امیدواریم یک قهرمان یا شخصیت شرور با همان اندازه به رسمیت شناختن نام و همان شدت متعلق به بسیاری از بزرگترین نقش های ریوز مانند نئو یا جان ویک باشد.

برچسب‌ها:, ,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *