۰

داستان بازی Hogwarts Legacy

داستان بازی Hogwarts Legacy

داستان بازی Hogwarts Legacy

داستان بازی Hogwarts Legacy

قهرمان داستان نامه‌ای از پروفسور Weasley دریافت می‌کند که حاوی تأییدیه حضور در مدرسه جادوگری Hogwarts است، بنابراین همراه با مربی خود، پروفسور Fig سفر خود را آغاز می‌کند. پروفسور Fig قهرمان داستان را از لندن تا Hogwarts از طریق یک کالسکه پرنده همراهی کرده و در حین بحث درباره یک شیء مصنوعی ناشناخته، یک اژدها به آن‌ها حمله می‌کند. پس از این‌که قهرمان به همراه مربی از کالسکه بیرون می‌پرند، اژدها کالسکه را خرد می‌کند.

در ادامه Fig از یک طلسم برای رسیدن به کلیدی که در داخل شیء مصنوعی بوده استفاده کرده و مشخص می‌شود که این کلید می‌تواند به Gringotts تلپورت کند. آن‌ها با استفاده از کلید به یک خزانه قدیمی تلپورت می‌کنند، جایی که قهرمان داستان متوجه می‌شود که می‌تواند جادوی باستانی را دیده و با یک گابلین به نام Ranrok روبرو می‌شود. Fig و قهرمان پس از فرار از دست Ranrok به طرف مدرسه جادوگری Hogwarts راهی می‌شوند.

قهرمان داستان به مرور طلسم‌های مختلفی را در طول کلاس‌ها یاد می‌گیرد، در حالی که Hogwarts و Hogsmade و مناطق بیرونی را به همراه دوستانش Sebastian Sallow و Natsai Onai کاوش می‌کند. مدتی بعد پروفسور Fig با بررسی اسرار جادوی باستانی، می‌تواند یک اتاق نقشه قدیمی را در زیر Hogwarts کشف کند که در آن چهار نگهبان (پرتره‌هایی از کارکنان گذشته Hogwarts) از اسرار جادوی باستانی محافظت می‌کنند. قهرمان داستان نیز متوجه می‌شود که قبلاً یک پروفسور به نام Isidora Morganach با نگهبانان، در مورد پنهان کردن جادوی باستانی مخالفت کرده و یک مخزن قدرت را کنار گذاشته است که اکنون Ranrok قصد دارد آن را پیدا کند تا به کمک آن، نژاد Goblin بتوانند بر علیه دنیای جادوگران قیام نمایند.

برای فاش کردن اسرار جادوی باستانی، قهرمان باید چهار آزمایش مختلف را انجام دهد که توسط نگهبانان اتاق نقشه انتخاب می‌شود. برای گذراندن موفقیت‌آمیز این آزمایشات، قهرمان باید به مأموریت‌هایی خطرناک غلبه کرده و معماهای مختلفی را حل نماید. پایان هر آزمایش منجر به یک Pensieve می‌شود که یک وسیله جادویی برای ذخیره و مرور خاطرات گذشته می‌باشد. قهرمان با استفاده از آن، به خاطرات چهار نگهبان دسترسی پیدا کرده و در مورد تاریخچه آن‌ها در مورد جادوی باستانی و ارتباط با Isidora Morganach مطلع خواهد شد.

در ادامه مشخص می‌شود که Morganach از جادوی باستانی برای استخراج احساسات منفی، به ویژه از پدر رنج‌دیده‌اش استفاده کرده است. نگهبانان متوجه شده بودند که پدر Morganach نه تنها احساسات منفی، بلکه تمام احساسات خود را از دست داده بوده است و هنگامی که متوجه شدند Morganach از این روش روی دانش‌آموزان استفاده می‌کند، هر چهار نگهبان تلاش می‌کنند او را متوقف کنند اما موفق نمی‌شوند. بدین ترتیب یکی از نگهبانان در نهایت از نفرین کشتار برای از بین بردن Morganach استفاده کرد و سپس نگهبانان تصمیم گرفتند که مخزن نگهداری او را برای همیشه به عنوان یک راز نگه دارند.

مدتی بعد Ranrok می‌تواند به مخزن نگهداری Morganach دسترسی پیدا کرده و با جذب قدرت باستانی، خود را به یک اژدها تبدیل می‌نماید. پس از نبردی بین قهرمان داستان و Ranrok قهرمان با پیروزی بر او می‌تواند به شورش نژاد Goblin خاتمه دهد. او اکنون باید تصمیم بگیرد که آیا راز نگهبانان را حفظ کند یا این‌که وجود جادوی باستانی را فاش گرداند. صرف نظر از انتخاب قهرمان، پروفسور Fig در طول نبرد مجروح شده و مدت کوتاهی پس از پیروزی، کشته خواهد شد. پروفسور Black و Weasley نیز به خاطر این فداکاری پروفسور Fig با حضور قهرمان داستان، یک مراسم یادبود برای او برگزار می‌کنند.

در نهایت قهرمان برای به پایان رساندن تحصیلات خود و امتحانات O.W.L به مدرسه بازمی‌گردد و این سفر با امتیاز دادن پروفسور Weasley به قهرمان داستان برای ماجراجویی خارق‌العادهٔ او به پایان خواهد رسید.

منبع : https://t.me/GameNewNews

برای مطالعه بیشتر داستان بازی ها در کنترل امجی حتما به صفحه دسته بندی آن مراجعه کنید.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *