۰

داستان بازی Ghost of Tsushima

داستان بازی Ghost of Tsushima

داستان بازی Ghost of Tsushima

داستان بازی Ghost of Tsushima

در سال ۱۲۷۴ ناوگانی از مغولان به رهبری «کوتون کان» به جزیره تسوشیمای ژاپن هجوم آورد. «جین» و سایر سامورایی‌های محلی جزیره که توسط عموی جین یعنی «لرد شیمورا» رهبری می‌شدند، در برابر این حمله مقابله کردند. با این حال نبرد آن‌ها چیزی جز یک فاجعه نبود و تمام ارتش سامورایی‌ها کشته شدند و لرد شیمورا اسیر شد. جین نیز به شدت مجروح و رها شد تا بمیرد. در این زمان زنی به نام «یونا» که یک دزد بومی بود، جین را پیدا کرده و از او مراقبت کرد تا سلامتی‌اش را به دست آورد. او به جین اطلاع داد که اکثر جزیره‌ی تسوشیما سقوط کرده و در اختیار مغولان قرار گرفته است. جین برای نجات دادن لرد شیمورا تصمیم گرفت به سنگر کوتون یعنی قلعه «کاندا» هجوم ببرد اما او در مبارزه با کوتون نتوانست پیروز شود و از یک پل به پایین پرتاب شد.

جین که فهمیده بود به تنهایی و با روش‌های سنتی سامورایی قادر به شکست دادن مغولان نیست، شروع به جذب افراد جدید در جزیره کرد و همین طور یادگیری فنون جدیدی را آغاز کرد تا بتواند مأموریتش در نجات لرد شیمورا را به ثمر برساند. او در ادامه‌ موفق به جذب نیروهای جدیدی از جمله برادر یونا به نام «تاکا»، یک استاد کماندار به نام «ایشیکاوا»، یک زن سامورایی به نام «ماساکو» و همین طور دوست قدیمی‌اش و یک مزدور به نام «ریوزو» شد. همان طور که جین اقدام به کشتن افراد بیشتری از مغول‌ها می‌کرد، بومیان نیز به او لقب «روح تسوشیما» را دادند. تاکا یک قلاب ویژه را ساخته بود که جین با استفاده از آن قادر به پیمودن دیوارهای قلعه کاندا بود. با وجود آنکه ریوزو برای گرفتن جایزه‌ی تعیین شده برای سر جین، به او خیانت کرد اما جین موفق به آزاد کردن لرد شیمورا و بازپس‌گیری قلعه کندا شد.

با وجود این پیروزی، کوتون در عوض قلعه لرد شیممورا را تسخیر کرد. جین برای پس گرفتن این قلعه به جذب متحدان بیشتر ادامه داد و با افرادی مثل نوریو و راهبان جنگجوی او و همین طور سربازان قبیله «یاریکاوا» متحد شد. در همین حین، لرد شیمورا با دزدان دریایی بومی «گورو» به توافقی رسید تا آن‌ها یک پیام درخواست نیروی کمکی را به «شوگان» برسانند. با رسیدن نیروهای جدید شوگان و ارتش جدیدی که تحت فرمان لرد شیمورا فرماندهی می‌شد، جین موفق به بازیابی زره اجدادی خود شد و برای مقابله با ریوزو عازم شد. با این حال جین توسط کوتون اسیر شد و این فرمانده مغول از او خواست تا تسلیم شود.

داستان بازی Ghost of Tsushima

داستان بازی Ghost of Tsushima

وقتی جین این درخواست را رد کرد، کوتون به عنوان مجازات اقدام به کشتن تاکا کرد. با آمدن نیروهای سامورایی شوگان، جین موفق به فرار شد. لرد شیمورا یک حمله اساسی را به قلعه شیمورا انجام داد و مغولان تحت فشار در برجک دفاعی قلعه مستقر شدند. با این حال کوتون رو به تاکتیک‌هایی غیرمتعارف آورد که تلفات سنگینی را برای سامورایی‌ها به بار آورد. جین با آگاهی از این موضوع که قرار است جان‌های بیشتری گرفته شود، تصمیم گرفت تا با استفاده از سم مغولان را مسموم کند.

جین به طور مخفیانه به قلعه نفوذ کرد و غذاهای مغولان را مسموم کرد. او باری دیگر با ریوزو روبرو شد و مجبور شد تا او را بکشد. وقتی قلعه بدون هیچ خونریزی پس گرفته شد، کوتون و افرادش به سمت شمال پیشروی کردند. در همین حین لرد شیمورا به خاطر استفاده از تاکتیک سم که روشی ناشایست در رسم سامورایی‌ها بود، از دست جین خشمگین شد. لرد شیمورا با دانستن این موضوع که شوگان به عنوان مجازات این کار یک نفر را اعدام خواهد کرد، به جین گفت که یونا را قربانی کند اما جین این موضوع را نپذیرفت. در نتیجه او به خاطر جرم‌هایش دستگیر شد اما وقتی یونا از محل تقریبی کوتون مطلع شد، جین نیز موفق به فرار شد. جین در زمان ردگیری کوتون از این موضوع واهمه داشت که حالا کوتون می‌داند چطور سم درست کند و از آن در مقابل ساکنان جزیره استفاده کند. جین دوباره متحدان خود را جمع کرد و به آخرین سنگر کوتون در بندر «ایزومی» حمله کرد. او موفق به نفوذ به این بندر شد و کوتون را روی کشتی‌اش کشت.

با مرگ کوتون ادامه‌ی تهاجم مغولان با اختلال روبرو شد و ورق به نفع سامورایی‌ها برگشت. در پایان، جین توسط لرد شیمورا احضار شد و لرد به او گفت که شوگان وجود «روح» را یک تهدید برای ثبات تسوشیما می‌داند و از این رو به او دستور داده شده بود تا جین را اعدام کند. جین و لرد شیمورا بر خلاف میل‌شان با یکدیگر مبارزه کردند و در نهایت جین پیروز میدان شد. در این نقطه از داستان جین این انتخاب را دارد که جان لرد شیمورا را ببخشد یا مرگی درخور یک جنگجو را به او بدهد. صرف نظر از این انتخاب، جین از این پس برای همیشه به عنوان یک فرد تحت تقعیب زندگی خواهد کرد.

منبع : https://t.me/GameNewNews

برای مطالعه بیشتر داستان بازی ها در کنترل امجی حتما به صفحه دسته بندی آن مراجعه کنید.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *