۰

راهنمای بازی Rumbleverse برای تازه کاران

راهنمای بازی Rumbleverse

راهنمای بازی Rumbleverse

Rumbleverse دنیای باز و عناصر یک بتل رویال را با مکانیک های رزمی یک جنگجو یا جنگنده ترکیب می کند. این بدان معناست که سقف مهارت بالایی وجود دارد که می تواند واقعاً استعدادهای شما را به نمایش بگذارد. همچنین به این معنی است که اگر بخواهید در هر مسابقه ای که ۴۰ کشتی گیر در آن رقابت می کنند موفق شوید، سطح مهارتی وجود دارد که حداقل باید به آن برسید. در این مقاله قصد داریم تا راهنمای بازی Rumbleverse را برای افراد تازه کار و جدید قرار بدهیم ؛ با کنترل امجی همراه باشید.

HUD را یاد بگیرید

اولین برداشت ما از بازی رامبلورس احساس غرق شدن در مطالب روی صفحه برای یادگیری بود. ما از شما می خواهیم که از همین مشکل جلوگیری کنید، بنابراین به ما اجازه دهید با استفاده از این اسکرین شات علامت گذاری شده ، همه آنها را برای شما توضیح دهیم.

راهنمای بازی Rumbleverse

راهنمای بازی Rumbleverse

۱– موجودی ( Inventory ) :

این جایی است که می توانید حداکثر چهار آیتم را در آن ذخیره کنید. این شامل پودرهای پروتئین یدکی است که پاها، بازوها یا هسته شما را می سازد. مرغ برای بازیابی سلامتی شما و حرکات کشتی اضافی که می توانید در صورت نیاز آنها را تجهیز کنید استفاده می شود. برای استفاده از یک آیتم، آن را با استفاده از D-pad انتخاب کنید، سپس X/مربع را فشار دهید تا از آن استفاده کنید. در غیر این صورت از دست خالی برای حملات استفاده می شود.

۲- سوپر متر، استقامت، و سلامتی

سلامتی و استقامت شما باید آشکار باشد. فقط توجه داشته باشید که انجام حرکات و بالا رفتن از سازه ها استقامت شما را کاهش می دهد، بنابراین مطمئن شوید که آن را به خوبی مدیریت کنید. با جمع آوری ستاره های آبی موجود در سراسر نقشه، سوپر متر پر می شود. هنگامی که آن را پر کردید، می توانید حالت Super Mode (RT + B یا R2 + دایره) را فعال کنید که به شما امکان می دهد از یک حرکت فوق العاده (Y / مثلث)، خشن ترین حرکت بازی استفاده کنید. سوپر متر شما به آرامی تخلیه می شود، بنابراین فقط وقتی پر است آن را فعال نکنید. منتظر بمانید تا دشمنان نزدیک شوند، سپس آنها را شکست دهید.

۳- حرکات کشتی

در حین گشت و گذار در Grapital City، با کتابچه هایی مواجه می شوید که می توانند حرکات کشتی جدید را به شما آموزش دهند. اینها در رنگ های مختلف مانند لوت در بازی‌های مشابه هستند و می‌توانید هر دو حرکت را در یک زمان تجهیز کنید. هر حرکت به یک کلید چپ یا راست کنترلر شما اختصاص داده می شود و می توانید حرکات بیشتری را به دلخواه در موجودی خود ذخیره کنید. این حرکات پس از استفاده در حالت غیر قابل استفاده قرار می گیرند، اما محدودیتی رای تعداد استفاده ندارند، بنابراین بهتر است با هر یک از آنها تمرین کنید تا بدانید قبل از برخورد با حریف چه می کنند.

۴- قدرت بازوها، پاها و هسته مرکزی بدن

در لوت باکس یا لوت های زمین ریخته نیز با پودرهای پروتئینی در سه رنگ قرمز، سبز و زرد مواجه خواهید شد. هر کدام از آنها بدن کشتی گیر شما را به روش های زیر قوی می کند:

 Yellow Legs Powder ( زرد ): استقامت را افزایش می دهد
 Red Arms Powder (قرمز ): قدرت حمله را افزایش می دهد
  Green Core Powder ( سبز ): سلامت کلی را افزایش می دهد

شما می توانید تا ۱۰ پودر پروتئین در هر مسابقه مصرف کنید، و نحوه تقسیم آن اسلات ها در هر بازی به شما بستگی دارد. شما می توانید ۱۰ افزایش دهنده سلامتی داشته باشید و یک استخر بزرگ HP داشته باشید، می توانید به طور انحصاری استقامت خود را افزایش دهید و هرگز در هنگام مبارزه با حریف تسلیم نشوید، یا می توانید راه دیگری برای تقسیم این اسلات ها پیدا کنید.

سلسله مراتب حرکات را بشناسید

در رامبلورس، خطوط جداکننده واضحی وجود دارد که به طبقه بندی هر حرکت به عنوان بهتر یا بدتر از سایرین کمک می کند. به طور خلاصه، در اینجا نحوه تغییر از قوی ترین به کم قدرت ترین آمده است.

Super – هنگام فعال کردن سوپر متر کامل در دسترس است
Power – مجهز شده در دکمه های کنترلر
Weapon (سلاح) – در سراسر شهر یافت می شود
Special Strike
Basic Strike
Special Vicious
Basic Vicious

Strike و vicious به ترتیب بر روی X / مبرع و Y / مثلث تنظیم شده و کاربردهای بسیار متفاوتی دارند. Strike، حملات اصلی شما هستند. vicious، اگرچه ضعیف‌ترین حملات در این سلسله مراتب هستند، اما مهم هستند زیرا می‌توانند گارد مسدودکننده دشمن را بشکنند. برخی از حرکات مانند Weapon ، Power و super move ها غیرقابل  دفعاع هستند، بنابراین باید از حرکت جاخالی (LT + RT / L2 + R2) برای اجتناب از آنها استفاده کنید.

برای آموزش کامل به مود Playground بروید

رفتن به اولین مسابقه خود بدون دانستن نحوه بازی کردن می تواند سخت و خطرناک باشد. در عوض می توانید به حالت Playground بروید، که شامل تعدادی آموزش در سراسر شهر است. می‌توانید این آموزش‌ها را روی صفحه نقشه بازی مشاهده کنید و سپس به یکی یا همه آنها بروید تا چیز جدیدی یاد بگیرید.

راهنمای بازی Rumbleverse

افتادن از ارتفاع به stamina صدمه می زند نه سلامتی

راهنمای بازی Rumbleverse

پریدن از آسمان خراش و آسیب ندیدن در رامبلورس بسیار جالب است، اما خالی از ضرر نیست. به جای کاهش HP، به نوار استقامت کامل خود ضربه خواهید زد، که می تواند به همان اندازه برایتان هزینه داشته باشد. سعی کنید از ساختمان ها پایین بروید نه اینکه از آنها بپرید. یک لحظه بیشتر طول می کشد، اما اگر وقت کافی برای صرف کردن دارید، ارزشش را دارد.

فعال کردن سوپر متر در زمانی که سلامتی ندارید می تواند جان شما را نجات دهد

Super Move شما یک توانایی عالی برای به پایان رساندن دشمنان است، اما می‌توانید از آن در زمانی که خودتان نیز در سلامت زیادی ندارید استفاده کنید. اگر در زمانی که سوپر متر فعال است سلامتی شما به طور کامل تحلیل رفته باشد، از یک بازگشت دوباره سود خواهید برد که به آرامی سلامت شما را بازسازی می کند و به شما امکان می دهد به مبارزه ادامه دهید. این یک عنصر دفاعی را به بهترین توانایی تهاجمی اضافه می کند.

از محیط به نفع خود استفاده کنید

ساختمان‌های عظیم در مرکز شهر ردیف شده‌اند، ریل‌های قطار بر فراز خیابان‌ها می‌چرخند، و ماشین‌های پرشور و تابلوهای خیابان‌های جداشدنی همه جا هستند. از این عناصر به نفع خود هم در حمله و هم در دفاع استفاده کنید. در پشت بام‌ها لوت های زیادی وجود دارد، بنابراین ماندن در بالای آن‌ها برای مدتی طولانی راهی کاملا عالی برای دوری از دردسر است. پریدن روی دشمن از بالا به پایین نیز راهی عالی برای وارد کردن آسیب های بزرگ است.

در مورد لوت، شما باید به دنبال سه مدل جعبه باشید که نشان دهنده احتمال کمیاب بودن اقلام داخل آن است. جعبه ها به طبقات زیر تقسیم می شوند:

چوبی
نقره ای
طلایی

خود موارد، مانند حرکات کشتی، نیز به طبقات مشابه تقسیم می شوند، البته با رنگ های کمی متفاوت:

سبز – رایج (common)
آبی – کمیاب (rare)
بنفش – حماسی ( epic)

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *