۰

داستان بازی Dark Souls 2 به صورت کامل

داستان بازی Dark Souls 2

داستان بازی Dark Souls 2

داستان بازی Dark Souls 2

شهر «درانجلیک» محل وقوع اتفاقات این نسخه است. در واقع مشخص نیست که این شهر همان «لوردران» از نسخه اول باشد که بر اثر گذر هزاران سال تغییر کرده و یا یک شهر جدید است. این شهر توسط پادشاهی به نام «ویندریک» اداره می‌‌شد. او یک مرد بسیار بزرگ و یک حکمران عادل بود اما حالا درگیر طلسم شده و تبدیل به «حُـفره» شده است. در مقطعی از داستان، او به سمت سرزمین آن طرف دریا رفت و «جاینت» ها را شکست داد. پس از پیروزی، روح این موجودات را جمع کرد و با یک قدرت بسیار عجیب به سرزمینش بازگشت. این قدرت به او این امکان را می‌داد که موجوداتی جادویی به اسم «گولم» ساخته و به آنها جان بدهد. البته شاید هیچکدام از این تصمیمات را به خواسته خود انجام نداده باشد. او توسط همسر خود و ملکه شهر درانجلیک یعنی «ناساندرا» فریب خورده بود.

داستان بازی Dark Souls 2

ناساندرا که در واقع باس آخر بازی نیز به شمار می‌رود، شخصیتی است که پس‌زمینه داستانی او به وضوح در بازی روایت نمی‌شود. شخصیتی که به ناگهان در قصر وندریک حاضر شده و اعلام می‌کند از سرزمین‌های خارجی به آنجا آمده است. او به وندریک اخطار می‌دهد که خطری بزرگ در آن سوی مرز‌های سرزمینش انتظار او را می‌کشد. او پادشاه را راضی به این می‌کند که ارتش خود را به آن سوی دریا برده و با شکست جاینت‌ها به قدرتی بسیار خارق‌العاده دست پیدا کند. او در واقع نوعی از صلح را به درانجلیک آورد که تاریکی را آغاز کرد. در نهایت وندریک بعد از مدتی فهمید که همه چیز به خوبی پیش نمی‌رود و یک جای کار ایراد دارد و از شرکت در ادامه نقشه‌های ناساندرا کنار کشید.

داستان بازی Dark Souls 2

داستان بازی Dark Souls 2

جالب است که از ناساندرا به عنوان بخشی از «مانیوس» اشاره شده است. به نظر می‌رسد که مانیوس بعد از قبول شکست در DLC نسخه اول به تکه‌های مختلف تقسیم شده است. وقتی این تکه‌ها به هم متصل شدند، شکل یک انسان را پیدا کردند. در این بدن، ناساندرا به سمت وندریک رفته و با فریب دادنش کاری کرد که او قدرت جاینت‌ها را بدزدد. دقیقا مشخص نیست که این مفهوم دزدیده شده چیست اما بسیار از منابع به این اشاره دارند که این قدرت در واقع همان Lordvessel و تمام ارواح اربابان داخل آن بوده است. یکی از اهداف بازیکن در بازی، پیدا کردن همین آیتم است. ارواح «خدای گناهکار»، «جادوگر ایزالیث»، «دوک‌فرجا»، «پادشاه آهنی پیر»، «پادشاه فراموش شده» و «نیتو» مناسب این کار هستند.

روحی که در اختیار پادشاه آهنی پیر است در واقع همان روح «گووین» به شمار می‌رود. ناساندرا که تجدید تجسم دوباره مانیوس و یا در واقع دختر اوست و بازیکن نیز به نوعی بازیچه دست او برای آغاز عصر تاریکی خواهد بود. البته به نظر می‌رسد که ناساندرا به جز آغاز عصر تاریکی با به دست آوردن روح اربابان قصد انجام اعمال نامشخص دیگری را نیز داشته است. اگر ناساندرا نقشی مانند Kaathe را بازی کند، این‌بار نگهبان آتش به نوعی نمادی از شخصیت Frampt است. نام نگهبان در واقع Emerald Herald است که بازیکن را به نشستن روی Throne of Want و افروختن آتش هدایت می‌کند.

در طول داستان، بازیکن به صورت کاملا بی اختیار به حرف‌های Emerald Herald گوش می‌دهد و در نهایت با مواجه شدن با فرم انسانی ناساندرا، او نیز بازیکن را به سمت Throne of Want و وندریک هدایت می‌کند. البته ناساندرا قصد دارد تا با هدایت بازیکن، خود را از زندان آزاد کند تا خودش نیز به Throne of Want دسترسی داشته باشد و در نهایت آن را به نوعی تصرف کند. Emerald Herald نیز فقط قصد دارد تا بازیکن بر روی Throne of Want نشسته و آتش را دوباره روشن کند. بازیکن در یک مبارزه ناساندرا را شکست داده و سپس روی تخت مذکور می‌نشیند و در این حال صدای Emerald Herad شنیده می‌شود. او می‌گوید: «تو کسی هستی که آتش را برافروختی، کسی که دچار طلسم شدی. وقتی آتش دوباره برافروخته شد، روحی تازه در بدنت دمیده خواهد شد و همه این اتفاقات دوباره رخ می‌دهد. این انتخاب توست که آن را بپذیری یا آن را انکار کنی. پادشاه بزرگ، به تخت خود تکیه بده. اینکه چه چیزی در آینده اتفاق خواهد افتاد را فقط تو خواهی دید.»

داستان بازی Dark Souls 2

اگر آتش دوباره برافروخته شود، تمام این اتفاقات دوباره به نوعی دیگر رخ خواهد داد. اگر آتش از بین برود، سرزمین دانجلیک در تاریکی فرو خواهد رفت. در آخر تفاوتی بین افروختن دوباره آتش و یا آغاز عصر تاریکی وجود ندارد چون هر دو به نوعی فقط نگون‌بختی به دنبال دارند.

منبع : https://t.me/GameNewNews

برای مطالعه بیشتر داستان بازی ها در کنترل امجی حتما به صفحه دسته بندی آن مراجعه کنید.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *