۰

داستان بازی Dark Souls 1 به صورت کامل

داستان بازی Dark Souls 1

داستان بازی Dark Souls 1

داستان بازی Dark Souls 1

ر ابتدای اثبات موجودیت دنیا، هیچ اثری از آتش نبود و به همین دلیل خبری از حیات نبود اما بعد از آن به صورت کاملا اتفاقی، آتش پیدا شد. Kiln of The First Flame اولین مکانی است که آتش در دنیای بازی دیده شد. با اثرات آتش، چهار «ارباب‌ارواح» به وجود آمدند که هرکدام پیام‌آور یک چیز بودند. نام آن‌ها «گووین»، «جادوگر ایزالیث»، «نیتو» و مرموزترین‌شان«فورتیو پیگمی» بود. این چهار ارباب، ارواح عجیب و قدرتمندی به دست آوردند که بر اثر این اتفاق، آن‌ها تبدیل به خدایان شدند. با تقویت و قوام گرفتن نیروها، گووین تصمیم گرفت تا جنگ به پا کند. جنگی عظیم و مرگبار بین گووین و جادوگر ایزالیث و نیتو بر علیه اژدهایان صورت گرفت.

 بین این‌ها، یک اژدها با بدنی بدون پولک به نام Seath of Scaleless به یاری اربابان شتافت. با کمک Seath اربابان موفق شدند اژدهایان را شکست دهند. این اتفاقات باعث شروع «عصرآتش» شد. این عصر باعث شد تا حیات در سرزمینی به نام «لردران» تشکیل شود. این عصر، بسیار طولانی بود و در طی آن سرزمین ها و مناطق اطراف لردران از نعمت‌های بسیاری بهره‌مند شدند. گووین با ساختن کاخ خود در سرزمین «آنور لوندو» بر آنجا حکمرانی می‌کرد.

مدت‌ها گذشت و اکنون اولین آتش در حال خاموش شدن است. لردران با مشکلات زیادی روبرو شده و با آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کند. شیاطین در سرتاسر شهر حضور دارند. انسان‌های داخل شهر به سمت مرگ می‌روند و یا در حال تبدیل شدن به موجوداتی نفرین شده به نام «حفره» هستند. گووین و جادوگر ایزالیث برای دوباره روشن کردن آتش تلاش کردند اما جوابی حاصل نشد. یک نفرین باعث شده که نسل انسان‌ها به طور ابدی، محکوم به مرگ و دوباره متولد شدن باشند. انسان‌ها در فرایند تبدیل‌شدن به حفره، بخشی از موجودیت خود را از دست می‌دهند. در این حالت، تبدیل به موجوداتی دیوانه و خشن می‌شوند. تعادل زندگی و مرگ، روشنایی و تاریکی در لردارن بخاطر وجود این نفرین به هم خورده است. بازیکن، بازی را به عنوان یک انسان که تبدیل به حفره شده آغاز می‌کند که مشخص نیست چه مدتی را در تیمارستان مربوطه حضور داشته است اما گفته می‌شود مدت زیادی و حتی صدها سال نیز در آن‌جا حضور داشته است.

بازیکن به صورت ناگهانی توسط شخصیتی به نام «اُسکار» نجات پیدا می‌کند. شخصی که به «پادشاه آستورا» معروف است. او با انداختن یک جسد به داخل سلول که شامل یک کلید است، باعث نجات بازیکن از تیمارستان می‌شود. اسکار نیز به نفرین دچار شده و به زودی به حفره تبدیل خواهد شد. او بازیکن را برای ادامه راه و سفر طولانی خود انتخاب کرده است. اسکار داستان افسانه «نامیرای انتخاب‌شده» را برای بازیکن تعریف می‌کند تا او ادامه دهنده راه در شکستن این طلسم باشد. اسکار به زودی خواهد مرد و حالا انجام این کار خطرناک‌ و شکستن نفرین بر عهده بازیکن می‌باشد.

داستان بازی Dark Souls 1

بازیکن راه خود را برای به پایان رساندن مأموریت خود آغاز می‌کند و در همان ابتدا با موجودی شیطان‌صفت و غول‌پیکر که نگهبان تیمارستان است برخورد می‌کند. بعد از شکست این نگهبان شیطانی، بازیکن به سرزمین لردران سفر کرده و برای اولین بار Firelink Shrine را مشاهده می‌کند. در همین جاست که شخصیت بازی تفاوتی آشکار با دیگر نامیراها نشان می‌دهد. او به احتمال زیاد، اولین کسی است که از تیمارستان فرار کرده است. او فقط می‌داند که باید صدای دو ناقوس را درآورد. یکی از آنها در بالای Undead Burg قرار دارد که توسط Belfry Gargoyles نگهبانی و محافظت می‌شود. دیگری در زیر زمین قرار دارد و توسط Chaos Witch Quelaag مراقبت می‌شود. او بعد از سختی‌های فراوان، می‌تواند این دو ناقوس را به صدا در آورده اما این پایان کار نیست. حالا بازیکن باید به Firelink Shrine برگردد. یک موجود قدیمی و باستانی که به شکل ماری بزرگ دیده می‌شود، در این قسمت از بازی انتظار بازیکن را می‌کشد.

نام او Kingseeker Frampt است که احتمالا قبل از آغاز دوران آتش، زندگی خود را شروع کرده باشد. Frampt برای ادامه دادن راه توسط بازیکن، او را راهنمایی می‌کند. او در بین صحبت‌هایش به بازیکن می‌گوید که به دنبال سرزمینی به نام آنور لوندو باشد و در آنجا به دنبال یک آرتیفکت بسیار قوی به اسم Lordvessel بگردد. بازیکن با اینکار می‌تواند جانشینی برای گووین باشد. وقتی بازیکن به Lordvessel می‌رسد، دچار سختی های زیادی شده و با دشمنان زیادی درگیر خواهد شد. او در این بین می‌فهمد که با پر کردن این آرتیفکت با ارواح قدرتمند، می‌تواند به استراحتگاه گووین وارد شود. در این مسیر بازیکن باید جادوگر ایزالیث، نیتو، چهار پادشاه و سث را شکست دهد. روح این ارباب‌ها درون Lordvessel ذخیره خواهد شد. در انتها بازیکن می‌تواند با استفاده از Lordvessel وارد استراحتگاه گووین شود که در واقع همان Kiln of the First Flame است.

داستان بازی Dark Souls 1

داستان بازی Dark Souls 1

بازیکن برای ادامه دادن راه خود باید با گووین درگیر شده و این خدا را شکست دهد. او هزاران سال است که در این زندان ساخته شده از خاکستر ارتش خود، اسیر و زندانی است. او دیگر ارباب خورشید نیست بلکه حالا به عنوان یک ارباب خاکستر شناخته می‌شود. وقتی گووین شکست می‌خورد، بازیکن می‌تواند جای او را در Kiln تسخیر کند. او باید برای این‌کار Bonfire مربوطه را با فدا کردن بدن فیزیکی خود روشن کرده و عصر آتش را ادامه دهد. گرچه راه دیگری نیز وجود دارد. یک موجود باستانی دیگر مانند Frampt با نام Darkstalker Kaathe نیز در بازی وجود دارد. اهداف او نسبت به چیزی که Frampt به بازیکن ارائه می‌کند، بسیار سخت‌‌تر است. او از شما می‌خواهد که گووین را شکست داده و عصر تاریکی را آغاز کنید. او اطلاعات و جزئیات خوبی در مورد چگونگی آغاز نسل انسان‌ها در اختیار دارد. بازیکن در صورتی با این موجود کهن برخورد می‌کند که به درخواست Frampt باس «چهار پادشاه» را شکست بدهد و با این موجود ملاقات کند.

Kaathe تنها منبع موجود در بازی است که در مورد ریشه‌ها و اصل و نسب نسل انسان و ارباب چهارم اطلاعات دقیقی در دست دارد. این ارباب در واقع همان فورتیو پیگمی است که روح تاریکی را برای خود انتخاب کرد. Kaathe شخصیت گووین را یک فرد خودخواه ترسیم کرد که با تصمیم‌های اشتباه خود در مقابل چرخه طبیعی زندگی مقاومت کرده و عصر آتش را به صورت غیرطبیعی طولانی کرده است. او در صحبت‌های خود اشاره می‌کند که عصر تاریکی، عصر انسان‌هاست. اگر بازیکن بعد از شکست دادن گووین از کنار Bonfire گذر کرده و آن را روشن نکند، همانطور که Kaathe گفت، آتش خاموش و عصر تاریکی آغاز می‌شود. بازیکن به جای جایگزینی گووین به موجودیتی متضاد به اسم «ارباب تاریکی» تبدیل خواهد شد.

منبع : https://t.me/GameNewNews

برای مطالعه بیشتر داستان بازی ها در کنترل امجی حتما به صفحه دسته بندی آن مراجعه کنید.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *