۰

داستان بازی Fallout 4

داستان بازی Fallout 4

داستان بازی Fallout 4

داستان بازی Fallout 4

در این نسخه از بازی به بوستون می‌رسیم؛ به خرابه‌های شهری که ۲۰۰ سال بعد از افتادن بمب‌ها و شروع جنگ بزرگ، حالا خود را در محاصره ۴ سازمان می‌بیند. قبل از شروع جنگ و در لحظه‌های ابتدایی بازی، یکی از ماموران کمپانی Vault-Tek از شما و خانواده‌تان می‌خواهد که برای نجات جان‌خود در مواقع ضروری، در برنامه پناهگاه شماره ۱۱۱ ثبت‌نام کنید. وقتی که بمب‌ها افتادند، با اینکه شما به سلامت به این پناه‌گاه می‌رسید اما درست قبل از اینکه قدم به دنیای بیرون بگذارید، گروهی ناشناس با ورود به پناهگاه و باز کردن مخزن‌های برودتی، «شاون» پسر شما را دزدیده و همسرتان را می‌کشند.

داستان بازی Fallout 4

ورود به بوستون، اگرچه با حزن و اندوه از دست دادن همسرتان سر می‌شود اما حالا بزرگ‌ترین هدف شما پیدا کردن شاون و عاملان دزدیده شدن او است. بوستون آخرالزمانی را سازمان‌های مختلفی کنترل می‌کنند؛ از Minuteman ها که گروهی متشکل شده از سربازها، سرهنگ‌ها و انسان‌های معمولی است تا Railroad که حامی حقوق سینت‌ها یا همان روبات‌هاست. انگار همه‌چیز در دنیای بوستون آن زمان، حول این محور می‌چرخید که چه حقوقی می‌توان برای ربات‌ها متصور شد؛ آیا می‌توان آن‌ها را در جایگاه انسان‌ها قرار داد یا نه، برعکس باید مراقب آن‌ها بود یا اصلا، آن‌ها را از بین برد.

داستان بازی Fallout 4

داستان بازی Fallout 4

در نهایت، جستجوی شما برای پیدا کردن شاون، به زیرزمین دانشگاه CIT ختم می‌شود، دانشگاه مرکزی شهر که اگرچه متروکه به نظر می‌رسد اما در فضای تحتانی آن، یکی از مخفی‌ترین و سری‌ترین گروه‌های بوستون یعنی «انستیتو» قرار دارد. بعد از ورود به این سازمان، در نهایت متوجه می‌شوید که شاون حالا یک پیرمرد سالخورده است که رییس این سازمان شده و سعی می‌کند تا جامعه‌ای برای روبات‌ها تدارک دیده و از حقوق آن‌ها دفاع کند.

تصمیم آخر را شما باید بگیرید؛ اینکه با کدام گروه بمانید و کدام گروه‌ها را از بین ببرید.

منبع : https://t.me/GameNewNews

برای مطالعه بیشتر داستان بازی ها در کنترل امجی حتما به صفحه دسته بندی آن مراجعه کنید.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *