۰

اطلاعاتی که از بازی GTA VI داریم

اطلاعاتی که از بازی GTA VI داریم

اطلاعاتی که از بازی GTA VI داریم

نظر خودتون رو درباره بازی GTA VI در انجمن با ما به اشتراک بزارید :

انجمن بازی GTA VI

شایعات منتشر شده از عنوان GTA VI

سال آغاز توسعه ۲۰۱۴ (از سال ۲۰۱۶ توسعۀ کامل و جدی آغاز شد، اما همچنان تا ۲۰۱۸ نیمی از منابع و اعضای استودیوهای راکستار روی Red Dead Redemption 2 کار می‌کردند)

وسعت نقشه: ۳۶۲.۵ کیلومتر مربع

مناطق: Liberty ،Carcer ،Vice و Cottonmouth به همراه آمریکای جنوبی در مقدمه

مدت زمان داستان اصلی بالای ۷۰ ساعت

سال اتفاق افتادن داستان ۲۰۲۳

بودجه ساخت ۵۰۰ میلیون دلار

فروش تخمینی در ۲۴ ساعت ۱ میلیارد دلار

زمان برنامه‌ریزی شده برای رونمایی: تابستان امسال

زمان برنامه‌ریزی شده برای عرضه: پاییز ۲۰۲۴

بازی شامل سه شخصیت اصلی قابل کنترل توسط پلیر می‌شود ۱- ریکاردو (مرد) ۲- رُز (زن) ۳- کیسی (مرد)

اطلاعاتی که از بازی GTA VI داریم

می‌توانید جسد‌ها را در صندوق عقب ماشین خود بگذارید، اما این احتمال وجود دارد که در مسیر پلیس اتوموبیل شما را بررسی کند و سریعاً تحت تعقیب قرار بگیرید.

در زمان بازی کردن با شخصیت رُز (رئیس پلیس)، می‌توانید به نیروهای پلیس دستور بدهید و آن‌ها را از صحنه‌های جرم دور کنید. همچنین، می‌توانید آن‌ها را برای پشتیبانی از خود احضار کنید.

رز می‌تواند تمامی npcها را دستگیر کند و به ایستگاه پلیس انتقال دهد. شما برای مدتی معقولانه آن‌ها پشت میله‌های زندان خواهید دید. آن‌ها ممکن است به شما رشوه دهند. به طور کلی، مکانیکی برای اقتصاد ایستگاه پلیس شما وجود دارد و پول‌های دریافتی به مانند کمپ RDR 2، ذخیره خواهند شد.

همان‌طور که متذکر شدیم، ایستگاه پلیس برای شخصیت رُز حکم کمپ آرتور مورگان در Red Dead Redemption 2 را دارد. با تزریق پول و افزایش بودجه از طریق حل پرونده‌ها، دستگیری مجرمان و انتشار برگه‌های جریمه، قابلیت‌های زیادی مانند دریافت نیروهای پشتیبانی بهتر، استخدام پلیس‌های حرفه‌ای‌تر و کنترل بهتر شهر وایس سیتی به دست خواهید آورد

اطلاعاتی که از بازی GTA VI داریم

داستان بازی تا ۸۰ ساعت محتوا دارد و به شدت آرام و پرجزئیات پیش‌ می‌رود. اما در طول تیراندازی‌ها و مبارزات، گیم‌پلی بسیار سریع‌تری را نسبت به بازی‌های دیگر راکستار شاهد هستیم.


راکستار دو بستۀ‌الحاقی داستانی را برای GTA 6 در نظر دارد. اولی شما را در نقش شخصیتی به نام Tony Prince قرار می‌دهد و در بازۀ زمانی GTA IV روایت می‌شود. دومی شما را در نقش Ramon قرار خواهد داد که در گروه گنگستری واگوس (Vagos) پادویی می‌کند. هر کدام از این بسته‌های الحاقی داستانی ۱۵ تا ۲۰ ساعت گیم‌پلی خواهند داشت.

محتوای اضافۀ Tony Prince مستقیماً با داستان بازی اصلی گره می‌خورد.

محتوای اضافۀ Ramon شامل رُز و شوهرش خواهد شد.

بازی GTA 6 به شدت بر پایۀ کات‌سین و دیالوگ‌های عمیق بنا شده است.

شما در زمان راه رفتن نیز می‌توانید با هدفون خود به رادیو گوش دهید.

تلویزیون به سطحی جدید ارتقاء یافته است. برنامه‌های تلویزیونی در GTA 6 برنامه‌ای مشخص با سریال‌ها و فیلم‌های منحصر به فرد خواهند بود

اطلاعاتی که از بازی GTA VI داریم

شما فرار کند، ماموریت شکست نخواهد خورد. رُز با استفاده از قابلیت‌های خود و یک هلیکوپتر پلیس، مکان آن ماشین را دوباره اعلام خواهد کرد.

خرید املاک و بیزنس‌های مختلف با پیچیدگی‌ها و جزئیات بیشتر بازخواهد گشت.

رز می‌تواند سخنرانی‌هایی را در ادارۀ پلیس انجام دهد تا روحیۀ نیروهای خود را افزایش دهد.

به غیر از کات سین‌ها، این امکان وجود دارد که بدون کشتن کسی، بازی را به پایان برسانید.

برخی اوقات مراسم خاکسپاری رخ خواهد داد که باید برای آن کت و شلوار مشکی بپوشید.

وقتی سه شخصیت اصلی در یک مکان یا اتومبیل هستند، با یکدیگر بر سر موسیقی پخش شده دعوا خواهند کرد. شخصیتی که کنترل می‌کنید، همیشه برندۀ بحث خواهد بود.

رز با ماموریت‌های شکار مجرمان مواجه می‌شود و می‌تواند دو شخصیت دیگر را نیز به این کار دعوت کند.

اگر در زمان سرقت (Heist) یکی از اعضای تیم شما زخمی شود و نتواند فرار کند، ریکاردو با یک شلیک به سر، او را خواهد کشت.

با وجود این که بازی شامل انگلیس و شهر لندن نخواهد شد، ارتباطات روایی زیادی با این شهر رخ خواهد داد و مافیای لندن نیز در بازی وجود دارد.

برخی مناطق بازی طالب لباسی خاص هستند و بدون آن لباس شما نمی‌توانید وارد شوید. تنها شخصیت رُز با یونیفورم پلیس می‌تواند از این مناطق بدون لباس مذکور گذر کند.

تمام نیروها و همکاران استخدام شده برای دزدی یا محافظت از شما و همچنین پلیس‌های رُز نام خواهند داشت و همیشگی خواهند بود، مگر این که کشته یا توسط رُز اخراج شوند.

تمامی این افراد level up خواهند شد و دقت شلیک، میزان خط سلامتی و شجاعت آن‌ها در نبرد افزایش خواهد یافت.

حداکثر سلامتی برای این افراد، میزان حداکثر شخصیت‌های اصلی خواهد بود.

اگر پلیسی زخمی شود، ایستگاه پلیس رُز باید هزینۀ درمانش را بدهد و اگر از اعضای کارتل کیسی و ریکاردو کسی زخمی شود و این دو فرد او را نکشند، باید هزینۀ درمانش را بدهند.

مغازه‌ها بازه‌ای برای فعالیت خواهند داشت و بعضی از آن‌ها یکشنبه‌ها تعطیل هستند.

کیسی برخی اوقات اصطلاحاتی را استفاده می‌کند که از شخصیت‌های کارتونی برنامه‌های تلویزیونی شنیده است. منظور برنامه‌های تلویزیونی‌ای است که پلیر مشاهده می‌کند.

به دلیل واقع‌گرایی زیاد در مبارزات و کاهش خط سلامتی پلیر، افراد زیادی به شما حمله نخواهند کرد و یک ارتش به دنبال شما نخواهد بود. با این وجود، مبارزات همچنان سخت و مرگبار خواهند بود.

شخصیت رُز از دریا و آب ترس دارد و نمی‌تواند شنا کند. حتی در ماموریت‌های مرتبط شرکت نخواهد کرد و دلیلی نامربوط را مطرح می‌کند.

در نقش ریکاردو و کیسی می‌توانید کارتل‌ خود را به صورت هرمی شکل دهید. به عبارت دیگر، رئسای مختلف تعبیه کنید و درجه‌بندی داشته باشید. ۴ سطح مختلف وجود دارد که وظایف مختلفی خواهند داشت

اطلاعاتی که از بازی GTA VI داریم

اطلاعاتی که از بازی GTA VI داریم

در برخی مواقع کیسی به زندان خواهد رفت و رُز مجبور می‌شود با ترفندهای مختلف او را آزاد کند.

بازی شامل یک شبکۀ به شدت پرجزئیات مرتبط بهم می‌شود که در آن پلیر می‌تواند با شخصیت‌های مختلف در قالب برنامه‌هایی شبیه به اینستاگرام ارتباط برقرار کند. در قالب یک برنامۀ مجزا، راکستار پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای و محصولات خود را تبلیغ و عرضه خواهد کرد.

کیسی می‌تواند وارد یک سری مبارزات بوکس زیرزمینی شود.

مواد مخدر و الکل چهرۀ شخصیت‌های اصلی را تا حدودی تغییر می‌دهد.

تمامی شخصی‌سازی‌ها از جمله رشد طبیعی ریش، کاشت ناخن برای شخصیت زن و موارد دیگری که حتی فکرش را نخواهید کرد در بازی وجود خواهند داشت.

نحوۀ پوشیدن لباس توسط شخصیت‌ها، در برخورد مردم با آن‌ها تاثیر خواهد گذاشت. مهم‌تر از آن‌، هر شهر بازی مردمانی متفاوت خواهد داشت که واکنش‌های گوناگون به لباس‌ها و ظاهر شما نشان می‌دهند. بالا رفتن از صخره در بازی وجود دارد.

سیستم ماشین‌سواری و مسابقۀ بازی در سطح بازی‌های ریسینگ مطرح خواهد بود و به شدت، نسبت به GTAهای قبلی ارتقاء یافته است.

اطلاعاتی که از بازی GTA VI داریم

به نظر می‌رسد که موتورگرافیکی بازی مورد انتظار GTA 6 مستقیماً با آنریل انجین ۵ (Unreal Engine 5) رقابت می‌کند و در برخی مباحث از آن قدرتمند‌تر است. از سوی دیگر، انجین RAGE9 شرکت راکستار گیمز (Rockstar Games) قابلیت‌های جدیدی را شامل می‌شود که آن را از تمامی انجین‌های دیگر متمایز خواهد کرد، قابلیت‌های تازه‌ای که منحصراً برای GTA 6 اختراع شده‌اند.
منبع مذکور که با نام Matheusvictorbr شناخته می‌شود، در مرحلۀ اول به پیشرفت شگفت‌انگیز تعامل پلیر با NPCها پرداخت. گفته می‌شود که تعامل میان پلیر و NPCها نه تنها روی هر دو طرف تاثیر دارد، بلکه جهان اطراف نیز حول آن تغییر می‌کند. در ادامه، این منبع به افکت‌های محیطی از جمله فیزیک آب و تاثیر باد روی سرعت و شتاب اتومبیل اشاره کرد که به نظر می‌رسد راکستار به تکنیکی بسیار پیشرفته حول این موضوع دست پیدا کرده است.
به علاوه، گفته می‌شود که راکستار قصد دارد با RAGE9 مستقیماً به رقابت با آنریل انجین ۵ برود. طبق صحبت‌های منبع یاد شده، RAGE در سال ۲۰۱۸ از تکسچرهای ۱۶K پشتیبانی می‌کرد.

گرافیک (از جمله فیزیک) بازی انقلابی خواهد بود، مخصوصا در زمینۀ افکت‌های محیطی. به عنوان مثال، شدت باد روی شتاب و سرعت اتومبیل‌ تاثیر خواهد گذاشت

راکستار قصد دارد تعامل با NPCها را به سطح جدیدی برساند و پایه‌ای را که در Red Dead Redemption 2 خلق کرد، وارد سطح دیگری کند

هدف اصلی GTA 6 این است که تا حد امکان واقع‌گرایانه باشد

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *