۰

داستان ترسناک اسلندرمن

داستان ترسناک اسلندرمن

داستان ترسناک اسلندرمن

اسلندرمن کیست
(اسلندرمن) اسم یکی از قاتل های کشور آلمان و اروپا است. داستان از جایی شروع شد که در یک مسابقه فتوشاپ موضوع مسابقه این مرد بود، داستان جایی ترسناک میشود که وقتی این عکس ها توسط شخص ناشناسی به داورها ارسال میشه داورها هیچگونه اثری از فتوشاپ در عکس ها مشاهده نمیکنند و عکس ها به دلیل مشکوک بودن از مسابقه حذف میشه ، جز این عکسا حدودا ۲ یا ۳ عکس از این مرد وجود داره که متخصصین تایید کردن که اصله و فتوشاپ نیست… داستان از جایی عجیب و ترسناک شد که تمامی افرادی که در عکس بالا مشاهده میکنید تک تک به طرز فجیهی به قتل رسیدند.
این متن نامه یکی از قربانیان قبل از مرگ است: دستای درازش بهمون آرامش میده آدم خوبیه دوستمون داره صورت نداره ولی میتونی لبخندشو ببینی تو کمرش کلی دست دیگه داره تازه خرس عروسکی منم که ۱۳ سال پیش گم کرده بودم رو بهم پس داد یعنی از تو شکمش درآورد داد به من همه داریم میریم به شهربازی دوستامم هستن بعدش نمیدونیم چی بشه؟
و جسد او در چند روز دیگر تکه تکه شده از درخت های جنگل پیدا شد… به وضوح وی عقلش را از دست داده بود اتفاقی که برای همه قربانیان اسلندرمن اتفاق میوفتد.

داستان ترسناک اسلندرمن

داستان ترسناک اسلندرمن

توجه که این نامه مرد ۲۲ ساله ای که اسلندرمن او راکشته ….
گزارش رسمی پلیس راهنمایی و رانندگی برلین: چیزایی که دوربین های مداربسته خیابون هاشون ثبت کردن. در ۳ ماه گذشته ۳۱ کودک مشاهده شدن که با لباس خواب با عبور از خیابان مذکور به سمت جنگل های جنوب غربی رفتن و هیچ یک از کودکان ذکر شده به خانه باز نگشتن و جزو افراد گمشده به حساب میان. تحقیقات پلیس حدود ۳ هفته بعد که به ساخت مستندی به همین نام هم ختم شد وحشتناک بود.

 هر ۳۱ کودک به طرز فجیعی کشته شده بودن همه در جنگل سلاخی شده بودن اما نقطه مشترک بین تمام مقتولین این بود که اسلندرمن در حداقل ۱۰ عکس اونا حضور داشته!!! توضیحاتی که والدین این کودکان ارائه دادن به این شرحه: اسلندرمن در اون عکسا نبوده ما این عکسو بارها و بارها دیدیم مطمئنیم که نبوده این تازه تو عکس ظاهر شده…!!! پلیس برای جلوگیری از قتل های بیشتر گشت هایی در جنگل قرار میده اما باز قتل ها ادامه دارد..

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *