۰

آموزش بازی Sifu : باز کردن قفل در اتاق محرمانه

آموزش بازی Sifu

آموزش بازی Sifu

آموزش بازی Sifu

اگرچه ممکن است در ابتدا تصور کنید که Sifu یک کونگ فوکار ساده لوح است، اما نمی توانید اشتباه کنید.این بازی نه تنها به سختی یک میخ است، بلکه عناصری دارد که شما را ملزم می کند آن را با دانش و آیتم هایی که از مراحل قبلی به دست آورده اید، دوباره پخش کنید.

یکی از نمونه‌های عالی این موضوع در اتاق محرمانه در مرحله اول بازی، The Squats است. وقتی برای اولین بار با آن برخورد می کنید، متوجه می شوید که قفل است و حتی اگر تک تک آیتم های مرحله اول را هم بردارید، نمی توانید سرنخی از نحوه باز کردن این در داشته باشید. در این آموزش بازی Sifu به راهنمای باز کردن قفل در اتاق محرمانه می پردازیم.

باز کردن قفل در اتاق محرمانه اسکات

آموزش بازی Sifu

هر کدام از آیتم های روی تخته کارآگاهی در سیفو به هم مرتبط هستند. این بدان معناست که مواردی که در مراحل دیگر پیدا می‌کنید، آیتم های دیگر را به لول هایی که قبلا بازدید کرده‌اید بازمی‌گردانند. هیچ یک از مواردی که در Squats پیدا می کنید روی در کار نمی کند. در عوض، باید تا مرحله نهایی بازی یعنی The Sanctuary صبر کنید.

آموزش بازی Sifu

اما اول از همه، باید Keycard 206 را پیدا کنید. این کارت قفل دری را در The Sanctuary باز می کند، که برای پیدا کردن یک کلید به آن نیاز دارید. برای پیدا کردن Keycard 207 باید به همان منطقه در مرحله اول برسید که در آن خود در را پیدا می کنید. Keycard را می توان درست قبل از باس نهایی مرحله اول، در کنار چند کیف کوچک پیدا کرد.

آموزش بازی Sifu

هنگامی که این کار را انجام دادید، باید به The Sanctuary، آخرین مرحله بازی، برسید. همانطور که در Sanctuary پیشروی می کنید، با دشمنان قوی زیادی روبرو خواهید شد. شما در نهایت محلی را پیدا خواهید کرد که دو دشمن قوی به شما در طبقه پایین حمله خواهند کرد. وقتی آنها را شکست دادید، به طبقه بالا بروید تا با چند دشمن دیگر روبرو شوید و به دنبال اتاق بگردید. شما به دنبال اتاق ۲۰۶ هستید که می توانید با Keycard 206 قفل آن را باز کنید.

آموزش بازی Sifu

این اتاق فاجار است،که به عنوان اولین باس بازی نیز شناخته می شود. به تلویزیون نگاه کنید، کلید گل را خواهید دید. این کلیدی است که برای ورود به در اتاق محرمانه در The Squats نیاز دارید. تمام راه را به آنجا برگردید و با استفاده از کلید قفل آن را باز کنید.

آموزش بازی Sifu

آموزش بازی Sifu

هنگامی که این کار را انجام دادید، به اتاقی دسترسی خواهید داشت که در آن یک سرنخ نهایی برای برد کارآگاهی آن مرحله وجود دارد. این سرنخ تصویری از پدر فاجار است و گرفتن آن باید قفل تروفی «Detective Story» را باز کند، به شرطی که هر سرنخ دیگری در مرحله را پیدا کرده باشید.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *