۰

چه زمانی حلقه های قدرت ساخته شدند؟

حلقه های قدرت

سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power از Amazon Prime به بررسی تاریخچه سرزمین میانه J.R.R. تالکین، از جمله ساخت حلقه های قدرت می پردازد. مخاطبان قبلا با تاریخچه این حلقه های قدرتمند در سه گانه ارباب حلقه ها پیتر جک آشنا شده بودند. اکنون، این سریال به گذشته برمی‌گردد و بخش‌هایی از تاریخ حماسی سرزمین میانه را که فیلم‌های اصلی به سختی فرصت توضیح آن‌ها را داشتند، مانند منشاء حلقه‌های قدرت، بررسی می‌کند.

حلقه های قدرت

بعد از اینکه Prime Video عنوان The Lord of the Rings: The Rings of Power را تایید کرد، مشخص شد که این حلقه ها برای داستان بیان شده بسیار مهم خواهند بود.اصلا تعجب آور نیست که نقش آن‌ها در دنیای فانتزی تالکین بسیار زیاد و مهم است ، اما مطمئنا از همان ابتدا روی آن‌ها تأکید شده است. کسانی که با فیلم‌های قبلی و کتاب‌های تالکین آشنا هستند، به خوبی از تاریخچه آن‌ها آگاه هستند، جایی که سائورون به الف‌ها کمک کرد تا ۲۰ حلقه قدرت را بسازند، از جمله حلقه یگانه‌ای که ارباب تاریکی برای خودش نگه داشته است.

حلقه های قدرت

سائورون و الف‌ها حلقه‌های قدرت را در دوران دوم خلق کردند، دوره‌ای که هزاران سال قبل از وقایع ارباب حلقه‌ها اتفاق می افتد. عصر دوم جایی است که کل سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power در آن قرار دارد و رسما ۳۴۴۱ سال در کتاب ها به طول انجامیده است. حلقه های قدرت در سال ۱۵۰۰ در عصر دوم ساخته شدند، اگرچه سائورون تا سال ۱۶۰۰، حلقه یگانه را در کوه Doom نساخته بود . از آنجایی که وقایع ارباب حلقه ها در ۳۰۱۸-۳۰۱۹ عصر سوم رخ می دهد، فرآیند ساخت حلقه های قدرت، ۴۹۵۹ سال قبل از آغاز سفر فرودو بگینز برای از بین بردن حلقه واحد آغاز می شود. به همین ترتیب، ساخت حلقه های قدرت ۴۸۸۲ سال قبل از وقایع هابیت اتفاق می افتد.

حلقه های قدرت

با گذشت نزدیک به ۵۰۰۰ سال از زمان ساخت حلقه‌های قدرت و ارباب حلقه‌ها، سریال جدید فضای زیادی برای بیان داستان خود دارد. جزئیات اولیه سریال نشان می دهد که دامنه و داستان آن چقدر بزرگ خواهد بود. The Lord of the Rings: The Rings of Power ظهور سائورون را نشان می‌دهد که او ۲۰ حلقه قدرت را ایجاد می‌کند که منجر به چندین نبرد عظیم می‌شود. این شامل جنگ حماسی بین سائورون و الف‌ها و همچنین آخرین اتحاد الف‌ها و انسان‌ها برای شکست دادن تاریکی خواهد بود. البته ساخت حلقه های قدرت نیز در اوایل باید نقش برجسته ای داشته باشد.

انتظار می رود که خلق حلقه های قدرت بخش بزرگی از داستان فصل اول The Lord of the Rings: The Rings of Power باشد. این مجموعه دامنه و بزرگی زیادی دارد که سائورون را نشان می‌دهد که به الف‌ها نحوه ساخت حلقه‌ها را آموزش می‌دهد، که شامل Celebrimbor بزرگ است که سه حلقه را فقط برای الف‌ها ساخته است که به راحتی توسط یک حلقه و سائورون کنترل نمی‌شوند. هفت حلقه برای دوارف ها و نه حلقه برای مردان تحت نظارت سائورون ساخته شد، به همین دلیل بود که او روح کسانی را که بعدا آنها را به دست کردند فاسد کرد. اگرچه این عناصر در فیلم‌های ارباب حلقه‌ها مورد استفاده قرار گرفتند، اما The Lord of the Rings: The Rings of Power باید زمان زیادی را صرف توضیح فرآیند ساخت حلقه ها کند که سرزمین میانه را برای همیشه تغییر داد.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *