۰

سری Assassins Creed در ابتدا قرار بود در یک سفینه فضایی به پایان برسد

سری Assassins Creed

سری Assassins Creed همیشه کاوش در دوره‌های زمانی تاریخی را با فناوری و خطوط داستانی امروزی همراهی می‌کرده است، اما اکنون در حال یادگیری طرح اصلی برای سه‌گانه Assassins Creed هستیم که تقریباً این مفهوم را به سطح کاملاً جدیدی رسانده است.

همانطور که توسط Eurogamer گزارش شده است، جزئیات پایان اصلی این فرنچایز توسط دانشجویی از یک دانشگاه تحقیقاتی بلژیک منتشر شد. در پروژه ای که به بررسی استفاده یوبیسافت از دین در این سری می پردازد، Lars de Wildt (لارس د وایلد) دانشجوی KU Leuven نوشت که شخصیت‌های امروزی دزموند مایلز و لوسی استیلمن با یک سفینه فضایی از زمین فرار می‌کنند و تمدن بشری را در جای دیگری آغاز می‌کنند.

سری Assassins Creed

د وایلد این طرح را تشریح کرد و گفت که این طرح بر اساس مصاحبه‌هایی که او با خالق Assassin’s Creed، یعنی Patrice Désilets و مدیر خلاق بازی Assassin’s Creed 3 به نام Alex Hutchinson انجام داده، تنظیم شده است.

به طور خلاصه، سومین بازی با حل و فصل مناقشه امروزی به پایان می‌رسد و دزموند مایلز با صدای نولان نورث، Abstergo را با استفاده از دانش و مهارت‌های ترکیبی همه اجدادش، از جمله التایر و اتزیو نابود می‌کند. همچنین، در سال ۲۰۱۲  جهان به پایان می رسد و دزموند مایلز و لوسی در جای دیگری به عنوان آدم و حوا تمدن جدیدی را آغاز می کنند.

وقتی د وایلد از Désilets پرسید آنها کجا می‌روند، او گفت: “بوم! به یک سفینه فضایی عجیب است!”

سه گانه Assassin’s Creed بسیار متفاوت از این طرح به پایان رسید. به جای تمرکز شدید بر روی دزموند مایلز امروزی، این سری کاراکتر Ratonhnhaké:ton، که با نام Connor Kenway نیز شناخته می‌شود را که یک اساسین در زمان جنگ انقلابی آمریکا بود، به ما معرفی کرد. داستان ساخته شده در این سه گانه همچنان بر روی دزموند متمرکز بود که با پایان جهان سروکار داشت، اما نتایج کاملاً متفاوت بود.

سری Assassins Creed

شخصیت لوسی دیگر در بازی Assassin’s Creed 3 حضور نداشت، زیرا در سه گانه قبلی این سری کشته شده بود و با وجود پایان یافتن داستان دزموند، Abstergo در بازی‌های آینده Assassin’s Creed ظاهر شد. و البته، این سه گانه با هیچ یک از شخصیت های اصلی در یک سفینه فضایی به پایان نرسید.

در حالی که فضا هنوز یک گزینه برای این سری تا به امروز است، فرنچایز Assassin’s Creed از فراطبیعی شدن ترسی ندارد ، چرا که محتوای جدید Assassin’s Creed Valhalla بازیکنان را به Odin تبدیل می کند و آنها را به قلمرو اساطیر نورس می فرستد.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *