۰

هیدتاکا میازاکی: عنوان Elden Ring به بازی ایده آل من نزدیک است.

Elden Ring

هیدتاکا میازاکی: عنوان Elden Ring به بازی ایده آل من نزدیک است

هیدتاکا میازاکی، خالق عنوان مورد انتظار Elden Ring، احساس می‌کند که سبک جهان آزاد و آزادی عمل مناسب، این اثر را به “بازی ایده آل” وی نزدیک می‌کنند. مدت طولانی‌ای می‌شود که استودیوی فرام سافتور (From Software) به طور متوالی بازی‌های ستایش شده و محبوبی را برای گیمرها به ارمغان آورده است و شواهد نشان میدهد این بار نیز با عناوینی در خور و غنی روبرو خواهیم بود.

جرج مارتین: Elden Ring فوق العاده است

جرج مارتین، نویسنده‌ی تحسین‌شده، چند هفته قبل در رابطه با نقش خود در توسعه‌ی بازی Elden Ring توضیحاتی کوتاهی را ارائه کرد. این نویسنده‌ی صاحب نام، روز گذشته پستی کوتاه را در بلاگ شخصی خود منتشر نمود و در جریان آن، تصریح کرد که فعالیت او در پروژه‌ی Elden Ring بر خلق قلمروهای پهناور بازی تمرکز داشته و به سال‌ها قبل بازمی‌گردد

جرج مارتین در ضمن این بلاگ پست به پیشگیری بازی‌های ویدئویی از فیلم‌ها و سریال‌ها در دنیای سرگرمی هم اشاره کرده و در نهایت نیز گفته است که Elden Ring “فوق العاده” جلوه می‌کند.

Elden Ring

همچنین کلاس‌های بازی Elden Ring پیش از شروع مرحله‌ی تست، معرفی شده بودند.

تصاویری از پنج کلاس موجود در بازی مورد انتظار Elden Ring منتشر شده است، از شخصیت Warrior گرفته که چابک است و دو شمشیر دارد، تا Enchanted Knight و طلسم‌هایش.


تصاویر منتشر شده جنگجو (Warrior)، شولیه‌ی افسون‌کننده (Enchanted Knight)، پیشگو (Prophet)، قهرمان (Champion) و گرگ خونین (Bloody Wolf) را نمایش می‌دهند. بر مبنای نمایش‌های قبلی، شخصیت جنگجو دو تیغه‌ی کشنده، یک عصای دو سمت برنده، یک شمشیر سنگین، تیر و کمان خواهد داشت.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *