۰

اولین اطلاعات رسمی از بازی Elden Ring، جدیدترین اثر استودیو فرام‌سافتور منتشر شد

بازی Elden Ring

اولین اطلاعات رسمی از بازی Elden Ring، جدیدترین اثر استودیو فرام‌سافتور منتشر شد.

پس از گذشت نزدیک به دو سال از زمان معرفی مختصر و نشر اطلاعات اندکی از جدیدترین بازی خالقان دارک سولز یعنی Elden Ring، بالاخره با نمایش گیمپلی و تریلر جدیدی اولین اطلاعات رسمی از آن منتشر شد.

همانطور که گفته شده بود این عنوان بزرگترین بازی تاریخ استودیو فرام‌سافتور تاکنون می‌باشد. دنیای بازی بسیار وسیع و به هم متصل است. آب و هوای پویا و چرخه‌ی روز و شب وجود دارد. مناطق متنوع و متعددی در جهان این اثر مانند دشت، کوه، باتلاق و کاخ‌ها در مقیاسی بزرگتر از هرآنچه در عناوین پیشین این استودیو دیده بودیم وجود دارد.

همانطور که در ابتدا تایید شده بود بازیکن قادر به شخصی‌سازی کرکتر خود می‌باشد و سلاح‌ها و جادوهای مختلف و مخفی‌کاری برای مبارزه در بازی وجود دارد. همچنین بازیکن قابلیت پیمایش مسیرها و گشت‌گذار در دنیای بازی و مبارزه در حالت سوار بر روی موجودی را دارد. در نهایت تجربه‌ی بازی به حالت مولتیپلیر آنلاین تا چهار نفر ممکن خواهد بود.

آخرین ساخته‌ی هیدتاکا میازاکی و استودیو فرام‌سافتور با همکاری جرج مارتین در تاریخ یکُم بهمن‌ماه برای رایانه‌های شخصی، کنسول‌های نسل هشتم و نهم منتشر خواهد شد. لازم بذکر است خریداران این بازی بر روی کنسول‌های نسل هشتم از بروزرسانی رایگان به نسخه‌ی نسل نهمی برخوردار خواهند شد.

بازی Elden Ring
بازی Elden Ring

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *