۰

جن زده ترین مکان های دنیا

جن زده ترین مکان های دنیا

جن زده ترین مکان های دنیا

نشنال جئوگرافیک این موزه را در فهرست روح زده ترین مکان‌های کل آسیا قرار داده است و با توجه به داستان تأثرآوری که دارد، واقعاً هم همین‌طور است. موزه جنگ پنانگ وار که افراد منطقه به آن تپه ارواح می‌گویند، در دهه ۳۰ میلادی توسط بریتانیایی‌ها مورد استفاده قرار می‌گرفت و سپس ژاپنی‌ها در سال ۱۹۴۱ به منطقه حمله و آن را تصاحب کردند و از آن به‌عنوان زندانی برای دشمنانشان استفاده کردند.

گفته می‌شود که شکنجه‌های بدی در این مکان اتفاق افتاده است که لکه ننگی برای تاریخ این منطقه و ساختمان به حساب می‌آید. طبق نقل‌قول‌ها، اکنون روح یک افسر کینه‌جو و خشن در این مکان پرسه می‌زند و به کسانی که وارد می‌شوند هشدار می‌دهد.

جن زده ترین مکان های دنیا

جن زده ترین مکان های دنیا

مسافرخانه باستانی رُم سابقه خوبی در نابود کردن مهمان‌هایش دارد، ولی مردم حتی تا به امروز نیز می‌کوشند تا بتوانند رویدادهای فراطبیعی خشونت‌بار آن را به چشم ببینند.

مشاهداتی بوده است که اثاثیه این ساختمان خودبه‌خود جابجا می‌شوند و جیغ‌هایی از گوشه و کنار آن شنیده می‌شود. مالکان این مسافرخانه سخت باور دارند که ساختمان روی یک گورستان ساخته شده‌ و به همین دلیل است که رخدادهای فجیع مرتباً در آن پیش می‌آیند.

همچنین گفته‌اند که بسیار پیش آمده است مهمان‌ها پس از دیدن روح دختربچه‌ای سریع از ساختمان بگریزند. طبق باور عده‌ای دیگر، ممکن است این کودکان بخشی از مراسم‌های قربانی‌ای بوده باشند که مالکان می‌گویند آنجا روی داده و خیلی‌ها نیز گزارش داده‌اند که صدای کودک شنیده‌اند یا کسی آن‌ها را هل داده و لمس کرده است.

جن زده ترین مکان های دنیا

| برای مطالعه فکت و داستان ترسناک بیشتر در کنترل امجی به صفحه آن مراجعه کنید |

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *