۱

سازندگان بازی Halo Infinite به نمایش جدید بازی در تابستان امسال اشاره میکنند.

بازی Halo Infinite

سازندگان بازی Halo Infinite به نمایش جدید بازی در تابستان امسال اشاره میکنند.

کارگردان بازی Halo Infinite در آخرین مصاحبه‌ی خود اعلام کرد که استودیوی ۳۴۳ اینداستریز برنامه‌های باشکوه و جاه‌طلبانه‌ای را برای تابستان سال ۲۰۲۱ تدارک دیده است تا شایعات پیرامون ایکس باکس مبنی بر تدارک یک رویداد پر محتوا در تابستان سال جاری میلادی و یا رویداد E3 2021 را قوت ببخشد.

به گفته‌ی یکی از صدا‌پیشه‌های Halo Infinite، این عنوان در آبان ماه یا آذر ماه ۱۴۰۰ منتشر خواهد شد.

آقای Verlon Roberts که نقش Spartan Griffin را بر عهده دارد،‌ در آخرین قسمت از پادکست Fadam and Friends و در لابه‌لای صحبت‌هایی که درباره‌ی شغل خود می‌کرد، خبر از انتشار بازی در ماه نوامبر سال جاری داد.

جزئیاتی از جهان بازی Halo Infinite منتشر شد.

جهان بازی Halo Infinite دارای چند محیط مختلف خواهد بود. محیط اصلی این بازی براساس Pacific Northwest بنا شده است. همچنین شما می‌توانید به مناطق دیگری مانند مرداب‌ها، مکان‌های جنگ‌زده، غارها، سازه‌های Forerunner، پایگاه‌های Banished و غیره دسترسی پیدا کنید. علاوه بر این، جهان این بازی دارای حیات وحش خواهد بود که بازی‌بازان با آن روبه‌رو خواهند شد؛ گرچه هیچ‌گونه حیوان وحشی در آن وجود ندارد

مواردی مانند آب و هوای پویا، چرخه‌ی شبانه‌روز و برخی از عناصر دیگر جهان باز در بازی Halo Infinite وجود دارند. در خصوص پویایی آب و هوا، در این بازی شاهد سیستم مه و باد پویا خواهیم بود. به گفته‌ی ۳۴۳ اینداستریز، الگوهای آب و هوایی مانند طوفان شن و طوفان برف به عنوان به‌روزرسانی پس از انتشار بازی اضافه می‌شوند.

بازی مورد انتظار Halo Infinite از قابلیت‌های کراس پلی و انتقال میزان پیشرفت در مولتیپلیر میان پلتفرم‌های اکس‌باکس و پی‌سی بهره خواهد برد | مایکروسافت در کنار اعلام بهره بردن جدیدترین بازی هیلو از دو ویژگی مذکور وعده داد که نسخه‌ی رایانه‌های شخصی این بازی برترین تجربه‌ی ممکن بر روی پی‌سی را ارائه خواهد داد. همچنین پشتیبانی از صفحه نمایش‌های عریض، تنظیمات گرافیکی پیشرفته و موارد دیگری برای نسخه‌ی پی‌سی تایید شد.

در ادامه بیان شد کلاینت سرویس گیم پس برای پی‌سی در آینده بهبود خواهد یافت. در نهایت عنوان شد از اواسط مردادماه (ابتدای آگست) سهم سازندگان از فروش بازی‌ها در فروشگاه مایکروسافت از ۷۰ درصد به ۸۸ درصد افزایش خواهد یافت.

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. Hey! This is my first visit to your blog! We are a team of volunteers and starting a new project in a community in the same
    niche. Your blog provided us valuable information to work on.
    You have done a outstanding job!