تریلر رونمایی ویچر ۴ در مراسم The Game Awards در ماه دسامبر طولانی بود، اما هیچ چیزی از گیمپلی نشان نداد و در عوض به عنوان یک مفهوم درون موتوری معرفی شد که قرار است نمایانگر ظاهر بازی نهایی باشد. با این وجود، استودیوی سازنده، سیدی پراجکت رد، از زمان اعلام رسمی، نکات مربوط به گیمپلی زیادی را منتشر کرده است.
به عنوان مثال، سباستین کالِمبا، کارگردان بازی، در مصاحبهای با سازنده محتوا، پاریس لیلی، در مورد جاهطلبیهای سیدیپیآر از نظر آنچه میخواهد به ویژه با NPCهای ویچر ۴ به دست آورد، صحبت کرد. طبق گفته کالِمبا، هدف این است که اطمینان حاصل شود که هر NPC در بازی طوری به نظر میرسد که زندگی مجزا و منحصر به فرد خود را دارد، با این هدف که غوطهوری بازیکن تا حد امکان افزایش یابد.
کالِمبا گفت: «ما این قانون را داریم که کاری کنیم تکتک NPCهای ویچر ۴ طوری به نظر برسند که انگار زندگی میکنند و داستان زندگی خودشان را دارند.»
کارگردان افزود: «ما قطعاً کیفیت NPCها – نحوه ظاهر، رفتار و عملکرد چهره آنها – را تا حد امکان افزایش میدهیم، زیرا میخواهیم تجربهای حتی غوطهورکنندهتر از آنچه قبلاً داشتیم، ایجاد کنیم. ما در تلاشیم تا اینجا استانداردها را بالا ببریم.»
از زمان اعلام ویچر ۴، سیدیپیآر همچنین به طور رسمی تأیید کرده است که اگرچه سیری قرار است به عنوان قهرمان اصلی جدید (با بازیگر جدیدی که نقش او را بازی میکند) حضور داشته باشد، گرالت از ریویا همچنان بازخواهد گشت و داگ کاکل نقش خود را دوباره ایفا خواهد کرد. میزان نقش او هنوز مشخص نیست.
دنیای باز ویچر ۴ تقریباً به اندازه دنیای بازی قبلی خود خواهد بود، در حالی که به نظر میرسد مینیگیم محبوب جمعآوری و نبرد کارت، یعنی Gwent، نیز بازخواهد گشت.
منبع: gamingbolt
نظرات کاربران