معرفی رسمی بازی Witcher 4 یکی از نکات برجسته مراسم جوایز بازی (The Game Awards) بود و اگرچه واقعاً هیچ فیلمی از گیمپلی واقعی ندیدیم، تریلر سینمایی رونمایی که دریافت کردیم، طولانی و پر از نکات ریز و درشت برای آشکار کردن بود. در یک تحلیل رسمی تریلر که توسط استودیوی سیدی پراجکت رد (CD Projekt RED) منتشر شد، سباستین کالِمبا، کارگردان بازی، برخی از این جزئیات را به اشتراک گذاشته است.
برای شروع، آنچه در تریلر به نمایش گذاشته میشود، در واقع یک ماموریت واقعی در بازی است و زن جوان روستایی که سیری تلاش میکند او را از قربانی شدن در مراسم نجات دهد، میونی نام دارد. در همین حال، هیولایی که او با آن میجنگد، باوک نامیده میشود. نکته جالب اینجاست که اگرچه میونی در پایان تریلر میمیرد، کالِمبا میگوید که او در واقع میتواند بر اساس انتخابهایی که بازیکنان انجام میدهند، در بازی زنده بماند.
کالِمبا همچنین جزئیات مختصری در مورد مبارزات بازی فاش کرد. همانطور که در مبارزه سیری با باوک در تریلر دیده شد، این ویچر جوان میتواند از زنجیر نیز در مبارزه استفاده کند، در حالی که این زنجیرها میتوانند با جادو (مانند آتش در تریلر) نیز افسون شوند تا قویتر شوند. علاوه بر این، سیری، که یک منبع قدرتمند خاص است، میتواند از تواناییهای خود برای جذب عناصر از دنیای اطراف خود و تبدیل آنها به عنوان طلسمهای جادویی قدرتمند استفاده کند.
به نظر میرسد مجموعه حرکات رزمی گسترده سیری، به وعدههای کالِمبا مبنی بر گیمپلی بسیار متنوعتر و آزادی عمل بیشتر بازیکن در ویچر ۴ در مقایسه با نسخه قبلی خود، میافزاید. کارگردان همچنین تأیید کرده است که بازی، پیوستگی خود را با تمام پایانهای ویچر ۳ حفظ خواهد کرد. در همین حال، شخصیت اصلی سری، گرالت نیز نقشی در بازی خواهد داشت.
منبع: gamingbolt
نظرات کاربران