Ghost of Yōtei به بازیکنان کنترل بیشتری بر داستان خواهد داد

Ghost of Yōtei

سونی و ساکر پانچ، ارائه اخیر استیت آف پلی را با اعلام Ghost of Yōtei، دنباله بازی پرطرفدار جهان باز سامورایی Ghost of Tsushima در سال ۲۰۲۰، به پایان رساندند. اما با توجه به اینکه ۳۰۰ سال پس از پیشینیان خود اتفاق می‌افتد و بازیکنان را در نقش یک شخصیت اصلی کاملاً جدید قرار می‌دهد، مطمئناً از برخی جهات جالب توجه است. جالب‌تر اینکه، یکی دیگر از مناطقی که به بازیکنان چیزی ارائه می‌دهد که بازی اول نداشت، بخش روایت داستان است.

به طور خاص، توسعه‌دهندگان Ghost of Yōtei در گفتگو با نیویورک تایمز، فاش کردند که این بازی به بازیکنان «کنترل بیشتری» بر داستان شخصیت اصلی آتس نسبت به آنچه طرفداران Ghost of Tsushima به آن عادت دارند، خواهد داد. Tsushima البته دارای برخی عناصر مکانیک انتخاب و نتیجه بود، اما به نظر می‌رسد ساکر پانچ به دنبال افزایش سطح این زمینه است.

علاوه بر این، جیسون کانل، مدیر خلاق، همچنین افزود که استودیو به دنبال اجتناب از افتادن در دام ارائه محتوای تکراری در یک محیط جهان باز است – چیزی که Ghost of Tsushima اغلب با پرندگان طلایی، روباه‌ها و موارد دیگر مورد انتقاد قرار می‌گیرد.

او گفت: «یکی از چالش‌هایی که در ساخت یک بازی جهان باز وجود دارد، ماهیت تکراری انجام کار یکسان بارها و بارها است. ما می‌خواستیم در برابر این موضوع تعادل برقرار کنیم و تجربیات منحصر به فرد پیدا کنیم.»

Ghost of Yōtei قرار است در سال ۲۰۲۵ برای PS5 منتشر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *