بازی HELL is US در نمایش State of Play سونی، گیمپلی جدید خود را به نمایش گذاشت. این بازی اکشن-ماجراجویی که توسط Rogue Factor ساخته میشود، یک تریلر جدید منتشر کرد که گیمپلی آن را نشان میدهد.
مدیر خلاق اجرایی و مدیر هنری بازی، Jonathan Jacques-Bellete، همچنین در وبلاگ پلیاستیشن درباره HELL is US صحبت کرد و توضیح داد که استودیو میخواست چیزی «کاملاً متفاوت» از بازیهای دیگر خلق کند.
Jacques-Bellete میگوید بازی HELL is US به بازیکنان امکاناتی مانند نقشه یا نشانگرهای هدف که به وضوح نشان میدهند هدف بعدی چیست، را نخواهد داد. در عوض، بازیکنان تشویق میشوند تا در دنیای بازی غرق شوند و از حس جهتیابی و کاوش خود برای پیشرفت در بازی استفاده کنند.
استودیو این رویکرد را «player-plattering» مینامد که قرار است در مقابل «silver-plattering» قرار گیرد، جایی که همه چیز مورد نیاز بازیکنان در یک بازی به صورت آماده در اختیار آنها قرار میگیرد.
بازیکنان تشویق میشوند تا دنیای HELL is US را با سرعت خود کاوش کنند و چیزهای مختلف را خودشان کشف کنند. این موضوع همچنین در مورد پازلهای بازی نیز صدق میکند، جایی که بازیکنان به صورت مکانیکی یادآوری نخواهند شد که چگونه یک پازل را حل کنند، بلکه باید از شهود خود استفاده کنند.
HELL is US قرار است در سال ۲۰۲۵ برای PS5، Xbox Series X/S و PC منتشر شود. این بازی همچنین در ۳۰ سپتامبر نمایش دیگری خواهد داشت.