
گرافیک Dying Light 2 در نسخه های نسل هشتمی راضی کننده خواهد بود.
مسئول پخش پردازش بازی در مصاحبه ای گفت: «کنسولهای اصلی نسل هشتم، اولویت ما بودهاند، ما تلاش میکنیم تا اطمینان حاصل کنیم که کیفیت بازی در پلیاستیشن ۴ و ایکسباکس وان در بالاترین سطح است. و شروع به آزمایش در کنسول های نسل هشتم کردیم که خیلی زودتر از سایر پروژههای قبلی ما بوده است. این موضوع برای ما بسیار بلندپروازانه است چون تصمیم داریم عنوان بزرگ و جاه طلبانهتر از نسخه اول بازی Dying Light را ارائه دهیم»
اطلاعات بیشتر ار بازی
گرافیک Dying Light 2
گرافیک Dying Light 2
دنیای Dying Light 2 با هر بازی جهان باز دیگری متفاوت است
به گفته تایمون اسمکتالا، تکلند توانسته نقشهی این بازی را به اندازهی ۴ برابر نسخهی اول گسترش دهد. البته هدف تکلند تنها گسترش وسعت نبوده، بلکه قرار دادن فعالیتها و محتوای مختلف نیز در اولویت قرار داشته است، به گفته او بازیبازان در این بازی میتوانند براساس تصمیمات و اقدامات خود، جهان بازی را تکامل داده و تغییر دهند. برخی از مکانیزمهای موجود در بازی بر روی گیمپلی و جهان باز این اثر تاثیرگذار خواهند بود.
در طی مصاحبه Wccftech با کارگردان رندرینگ و برنامهنویس تکنولوژی استودیو Techland اطلاعات قابل توجهی از بازی Dying Light 2 منتشر شد.
• وسعت نقشه بازی قسمت دوم (همانند اعلام قبلی) همچنان چهاربرابر نسخه اول است و البته با تمرکز بر عمودی کردن نقشه این مقدار بزرگتر هم میشود
• اساس و پایه بازی برای کنسولهای نسل هشتم ساخته شده است و با گذر زمان میتوانند هرچه بیشتر و بهتر از سیستمها و ویژگیهای نسل جدید بهره ببرند
• برروی کنسولهای نسل نهم شاهد سه حالت اجرایی: گرافیکی (همراه با ریتریسینگ)، پرفرمنس (نرخ فریم ۶۰)، و فورکی هستیم
• رویداد و رویارویی تصادفی همانند رد دد ردمپشن ۲ در بازی وجود دارد.
• خط داستانی بازی ۲۰ ساعت به طول میانجامد و برای تکمیل بازی به ۲ تا ۳ برابر زمان بیشتری نیاز دارید.
بازی Dying Light 2 به صورت ۴K و ۶۰ فریم روی کنسول های PS5 و XSX اجرا خواهد شد.
به گفتهی Tomasz Szałkowski، کارگردان عنوان Dying Light 2، این بازی بر روی کنسولهای پلیاستیشن ۵ و ایکسباکس سری ایکس از یک حالت گرافیکی جداگانه برای قابلیت رهگیری پرتو (Ray Tracing) و همچنین یک حالت عملکرد برای پشتیبانی از رزولوشن ۴K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه برخوردار است.
نظرات کاربران