۰

داستان بازی مورتال کامبت Mortal Kombat 9

داستان بازی مورتال کامبت Mortal Kombat 9

داستان بازی مورتال کامبت Mortal Kombat 9

داستان بازی مورتال کامبت Mortal Kombat 9

پس از مرگ Blaze توسط Shao Khan در پایان نسخه Armageddon تمام جنگجویان قلمروها نابود شدند و تنها Raiden و Shao Khan باقی‌ماندند. Raiden جراحت دیده وقتی دید Shao Khan که حالا دارای قدرتی از Elder Gods شده بود قابل متوقف کردن نیست، قبل از این که به دست او کشته شود، از آخرین طلسم خود استفاده کرد و پیامی را به خودش در گذشته فرستاد. پیامی با عبارت «او باید ببرد» که Raiden گذشته را از رویدادهای آینده آگاه می‌کرد. Raiden در زمان گذشته و در هنگام برگذاری اولین تورنومنت مورتال کمبت پیامی را از خودش در آینده دریافت کرد. پس از دریافت این پیام او به این نتیجه رسید که Liu Kang باید در تورنمنت کنونی پیروز شود تا Earthrealm را نجات دهد. Liu Kang موفق به شکست دادن شاهزاده‌ Goro و همچنین Shang Tsung شد اما با این حال همچنان علائمی وجود داشت که نشان می‌داد رویدادهای آینده بدون تغییر باقی مانده است. امپراطور Shao Khan که از شکست Shang Tsung خشمگین شده بود، فرمان اعدام او را صادر کرد. با این حال Shang Tsung جادوگر پیشنهاد برگزاری یک تورنمنت دیگر در Outworld را داد و سرانجام موفق به متقاعد کردن Shao Khan شد.

داستان بازی مورتال کامبت Mortal Kombat 9

داستان بازی مورتال کامبت Mortal Kombat 9

در ادامه Raiden در تورنومنت دوم Kung Lao را جایگزین Liu Kang کرد اما او برخلاف تلاش‌های بسیارش در نهایت توسط Shao Khan کشته شد. Liu Kang از این موضوع بسیار خشمگین شده و در تقابل با Shao Khan این امپراطور قدرتمند را به شدت مجروح کرد اما امپراطور توسط Quan Chi جادوگر التیام پیدا کرد.

در مقطعی Raiden متوجه شد که پیامی که از خودش در آینده دریافت کرده است، اشاره به پیروزی Shao Khan دارد و منظور از او در عبارت «او باید ببرد» همان Shao Khan است. یعنی این امپراطور باید بدون پیروزی در مورتال کمبت، Earthrealm را تسخیر می‌کرد. در این صورت Elder Gods او را مجازات می‌کردند. در همین حین Liu Kang که از مرگ متحدانش خشمگین بود، به سرزنش Raiden پرداخت و برای حمله به Shao Khan اقدام کرد. Raiden سعی کرد جلوی او را بگیرد اما در اقدامی برای دفاع از خودش به طور تصادفی باعث مرگ Liu Kang شد.

اکنون Raiden با غلبه بر احساس گناهش تسلیم Shao Khan شده و به این ترتیب به خاطر نقض قوانین مورتال کمبت، Elder Gods مداخله‌ای صورت دادند و قدرتی را به Raiden دادند تا او بر Shao Khan پیروز شود.

در نهایت Raiden سوگند خورد تا Earthrealm را با کمک Johnny Cage و Sonya Blade بازسازی کند. در این مقطع Quan Chi به عنوان یکی از جاسوسان Shinnok دیده شد و از این موضوع پرده برداشته شد که نابودی Shao Khan و تضعیف شدن Earthrealm نقشه‌ای از پیش نوشته شده توسط Shinnok و متحدانش بوده است تا تمام قلمروها را خودشان فتح کنند.

منبع : https://t.me/GameNewNews

برای مطالعه بیشتر داستان بازی ها در کنترل امجی حتما به صفحه دسته بندی آن مراجعه کنید.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *