۴

۳۰ تا از بهترین فیلم های کمدی ۲۰۲۳ | با این فیلم ها حالتو خوب کن!

بهترین فیلم های کمدی ۲۰۲۳

بهترین فیلم های کمدی 2023

بهترین فیلم های کمدی ۲۰۲۳ چه عناوینی هستند؟ در این مقاله ما ۳۰ تا از بهترین فیلم های طنز و خنده دار امسال را به شما معرفی می کنیم. لیست بهترین فیلم های کمدی ۲۰۲۳ می تواند به شما کمک کند تا با دیدن هر کدام از آنها از فکر و خیال بیرون بیایید و حال روحی خودتان را بهتر کنید.

فیلم های طنز و خنده دار می توانند برای چند ساعتی شما را از حال و هوای زندگی عادی و استرس ها و فشار های روزمره دور کنند و شما را به خنده بیندازند؛ و هیچ چیزی بهتر از خنده نمی تواند استرس و فشار شما را کاهش دهد؛ پس در ادامه با کنترل امجی با لیست بهترین فیلم های کمدی ۲۰۲۳ همراه باشید.

همچنین می توانید مقالات زیر را مطالعه کنید و با بهترین فیلم ها هر سبک ۲۰۲۳ بیشتر آشنا شوید:

۱- فیلم مهمانی خانگی House Party 2023

بهترین فیلم های کمدی 2023

تاریخ انتشار: ۱۳ ژانویه ۲۰۲۳

بازیگران: جیکوب لاتیمور، توسین کول، کارن اوبیلوم

یکی از بهترین فیلم های کمدی ۲۰۲۳ فیلم House Party است. در این بازسازی از فیلم کلاسیک سال ۱۹۹۰، دو دوست صمیمی و نظافتچی خانه خارج از محل کار تصمیم می‌گیرند برای دریافت مقداری پول نقد در خانه مشتری سابق خود مهمانی برگزار کنند. حال صاحب عمارت بزرگ کیست؟ لبران جیمز!

۲- فیلم شما مردم You People 2023

بهترین فیلم های کمدی 2023

تاریخ انتشار: ۲۷ ژانویه ۲۰۲۳

بازیگران: جونا هیل، ادی مورفی، جولیا لوئیس-دریفوس، لورن لندن، دیوید دوچونی

 یکی دیگر از بهترین فیلم های خنده دار ۲۰۲۳ فیلم You People است که با همکاری جونا هیل نوشته شده و دارای بازیگران پر ستاره است، زوج جدیدی را به نمایش می گذارد ؛ ازرا، یک کارگزار سفیدپوست یهودی و امیرا، یک زن مسلمان سیاه پوست که وقتی سعی می کنند والدین یکدیگر آشنا شوند با چالش های فرهنگی زیادی روبرو می شوند.

۳- فیلم جای من یا شما Your Place or Mine 2023

بهترین فیلم های کمدی 2023

تاریخ انتشار: ۱۰ فوریه ۲۰۲۳

بازیگران: ریس ویترسپون، اشتون کوتر، وسلی کیمل، ربکا بلوم، تیگ نوتارو، زوئی چائو و جسی ویلیامز

این فیلم سینمایی کمدی ۲۰۲۳ ویترسپون و کوچر، اسطوره‌های سبک رمانتیک-کمدی ، نقش یک جفت دوست صمیمی از راه دور را دنبال می‌کند که ۲۰ سال است که یکدیگر را می‌شناسند. زمانی که دبی ساکن لس آنجلس تصمیم می گیرد رویای همیشگی زندگی اش را دنبال کند، پیتر ساکن نیویورک و او خانه هایشان را با یکدیگر غوض می کنند. مبادله زندگی تغییرات زیادی را در زندگی هر یک از آنها به ارمغان می آورد و همچنین تنش های عاشقانه زیادی را ایجاد می کند.

۴- فیلم ما یک روح داریم We Have a Ghost 2023

بهترین فیلم های کمدی 2023

تاریخ انتشار: ۲۴ فوریه ۲۰۲۳

بازیگران: جاهی وینستون، دیوید هاربر، آنتونی مکی، اریکا اش، آریل یاسمین، تیگ نوتارو و جنیفر کولیج

این فیلم کمدی جدید نتفلیکس داستان جدیدی به خانه‌های جن زده می‌دهد، زمانی که خانواده‌ای که به وحشتناک‌ترین خانه در بلوک نقل مکان می‌کنند، ویدیویی از روح ساکن آن را به صورت آنلاین منتشر می‌کنند. از آنجایی که کوین (وینستون) جوان‌ترین بچه با ارنست (هاربر) دوست می‌شود و به او کمک می‌کند تا حقیقت پشت قتلش را بیاموزد، شهرت ویدیو، شکارچیان ارواح CIA را به در خانه می‌آورد.

۵- فیلم خرس کوکائینی Cocaine Bear 2023

بهترین فیلم های کمدی 2023

تاریخ انتشار: ۲۴ فوریه ۲۰۲۳

بازیگران: کری راسل، مارگو مارتیندیل، ری لیوتا، آلدن ارنریچ، اوشی جکسون جونیور و جسی تایلر فرگوسن

اگر هنوز درباره این فیلم کمدی مهیج وحشی نشنیده اید، باید گفت که این فیلم در مورد خرسی است که کوکائینی که در جنگل ریخته شده است را مصرف می کند و به کشتار می رود (که بر اساس یک داستان واقعی است). در حالی که خرس یک شهر کوچک جورجیا را عذاب می دهد، گروهی از بچه ها، تبهکاران و گردشگران با هم همکاری می کنند تا او را بکشند.

۶- فیلم قهرمانان Champions 2023

بهترین فیلم های کمدی 2023

تاریخ انتشار: ۱۰ مارس ۲۰۲۳

بازیگران: وودی هارلسون، ارنی هادسون، مدیسون تولین، کوین ایانوچی، اشتون گانینگ، کیتلین اولسون و چیچ مارین

این فیلم کمدی-درام ورزشی درباره مارکوس (هارلسون)، یک مربی بسکتبال است که به تازگی از لیگ های کوچک اخراج شده است. هنگامی که به او دستور خدمات اجتماعی برای مدیریت تیمی از بازیکنان دارای معلولیت ذهنی فرستاده می‌شود، می‌آموزد که چگونه با بازیکنانش ارتباط عاطفی برقرار کند تا در فینال‌های المپیک ویژه بازی کند.

۷- فیلم چانگ میتونه دانک بزنه Chang Can Dunk 2023

بهترین فیلم های کمدی 2023

تاریخ انتشار: ۱۰ مارس ۲۰۲۳

بازیگران: بلوم لی، زوئی رنی، بن وانگ، چیس لیفلد و دکستر داردن

در این فیلم کمدی دلگرم کننده نوجوانان پسند، چانگ، دانش‌آموز ۱۶ ساله دبیرستانی آسیایی آمریکایی در گروه موسیقی، با ستاره بسکتبال مدرسه شرط می‌بندد که می‌تواند تا ۱۰ هفته دیگر در بسکتبال دانک بزند. اما قبل از اینکه این کار را انجام دهد ، باید همه چیزهایی را که درباره خودش، دوستی‌هایش و خانواده‌اش می‌داند، دوباره بررسی کند.

۸- فیلم راز جنایت Murder Mystery 2

بهترین فیلم های کمدی 2023

تاریخ انتشار: ۳۱ مارس ۲۰۲۳

بازیگران: آدام سندلر، جنیفر آنیستون، ادیل اختر، مارک استرانگ، ملانی لوران و جودی ترنر اسمیت

در این دنباله کمدی که ادامه قسمت اول آن در ۲۰۱۹ است، زوج نیک و آدری اسپیتز اکنون در حال کار به عنوان کارآگاهان تمام وقت هستند که سعی دارند آژانس خصوصی خود را راه اندازی کنند. پس از اینکه این زوج برای جشن عروسی مهاراجه به سفر می روند؛ درگیر یک پرونده جدید جنایی می شوند.

۹- فیلم رنفیلد Renfield

بهترین فیلم های کمدی 2023

تاریخ انتشار: ۱۴ آوریل ۲۰۲۳

بازیگران: نیکلاس هولت و نیکلاس کیج

یکی دیگر از بهترین فیلم های خنده دار ۲۰۲۳ این فیلم است. بیرون آمدن از یک شغل وحشتناک به اندازه کافی بد است، اما تصور کنید که رئیس شما به معنای واقعی کلمه دراکولا باشد؟ این فیلم کمدی ترسناک، رنفیلد دستیار شاهزاده تاریکی را دنبال می کند که او سعی می کند زندگی خارج از سایه خون آشام را کشف کند.

۱۰- فیلم راهنمای توریستی برای عشق A Tourists Guide To Love

بهترین فیلم های کمدی 2023

تاریخ انتشار: ۲۱ آوریل ۲۰۲۳

بازیگران: راشل لی کوک، اسکات لی، میسی پایل، بن فلدمن، گلین سویت، کوین تروک ترون و نستل لتین

یک مدیر مسافرتی (کوک) که از یک جدایی غیرمنتظره رنج می برد، مأموریتی را می پذیرد تا در مورد صنعت گردشگری در ویتنام بیاموزد. در طول راه، او ماجراجویی و عاشقانه‌ای را با راهنمای تور مهاجر خود (Ly) پیدا می‌کند که در خارج از کتاب راهنما به کاوش در کشور می‌پردازند.

۱۱- فیلم دوباره عشق Love Again 2023

بهترین فیلم های کمدی 2023

تاریخ انتشار: ۱۲ می ۲۰۲۳

بازیگران: پریانکا چوپرا جوناس، سم هیوگان و سلین دیون

میرا ری (چوپرا جوناس)، زنی که از مرگ نامزدش غمگین است، شروع به ارسال پیام به شماره تلفن همراه قدیمی او می کند، بدون اینکه بداند شماره تلفن همراهش به کسی دیگری داده شده است. صاحب جدید، روزنامه‌نگار راب (هیوگان) مجذوب متن‌ها می‌شود و از سوپراستاری که در حال ساختن مشخصاتش (دیون) است، دعوت می‌کند تا به او کمک کند تا شخصاً با میرا ملاقات کند.

۱۲- فیلم پری دریایی کوچولو The Little Mermaid 2023

بهترین فیلم های کمدی 2023

تاریخ انتشار: ۲۶ می ۲۰۲۳

بازیگران: هالی بیلی، جونا هاوئر کینگ، خاویر باردم، ملیسا مک کارتی، دیوید دیگز، جیکوب ترمبلی، آکوافینا و نوما دومزونی

یکی دیگر از بهترین فیلم های کمدی امسال ، فیلم پری دریایی کوچولو The Little Mermaid 2023 است. کوچکترین دختر پادشاه تریتون، آریل، یک پری دریایی جوان زیبا و با روحیه است که تشنه ماجراجویی است. آریل با آرزوی کسب اطلاعات بیشتر در مورد دنیای فراتر از دریا، از بیرون دریا بازدید می کند و عاشق شاهزاده اریک می شود. او به دنبال قلب خود، با جادوگر شیطانی دریا، اورسولا، معامله می کند تا زندگی در خشکی را تجربه کند.

۱۳- فیلم ولگردها Strays 2023

بهترین فیلم های خنده دار 2023

تاریخ انتشار: ۹ ژوئن ۲۰۲۳

بازیگران: ویل فرل، ایلا فیشر، جیمی فاکس، رندال پارک و ویل فورته

ما چیز زیادی در مورد این کمدی نمی دانیم، اما داستان کلی این فیلم کمدی درباره یک سگ رها شده با سایر ولگردها برای انتقام از صاحب سابقش است که با یکدیگر همکاری می کند و بازیگران کاملا نام آشنای آن به این معنی است که این یک فیلم کمدی مورد انتظار خواهد بود.

۱۴- فیلم المنتال Elemental 2023

بهترین فیلم های کمدی 2023

تاریخ انتشار: ۱۶ ژوئن ۲۰۲۳

بازیگران: Mamoudou Athie و Leah Lewis

فیلم بعدی پیکسار که مصمم است به ما این احساس را بدهد که همه چیز در شهر عناصر اتفاق می افتد، جایی که ساکنان آتش، آب، زمین و هوا با هم زندگی می کنند. داستان در مورد امبر (لوئیس) تندخو و آتشین است که دوستی او با وید (آتی) آب آرام، باورهای او را در مورد دنیایی که در آن زندگی می کنند به چالش می کشد.

۱۵- فیلم شهر سیارکی Asteroid City 2023

بهترین فیلم های کمدی 2023

تاریخ انتشار: ۲۲ ژوئن ۲۰۲۳

بازیگران: جیسون شوارتزمن، اسکارلت جوهانسون، تام هنکس، جفری رایت، هوپ دیویس، مایا هاوک، مت دیلون، استیو کارل، تونی رولوری و مارگو رابی

جدیدترین فیلم کمدی-درام وس اندرسون ساکنان شهر بیابانی دهه ۱۹۵۰ سیارک‌ی را دنبال می‌کند، جایی که کنوانسیون ستارگان جوان با رویدادهای در حال تغییر جهان قطع می‌شود.

۱۶- فیلم هیچ مشکلی نیست No Hard Feelings 2023

No Hard Feelings بهترین فیلم های کمدی 2023

تاریخ انتشار: ۲۳ ژوئن ۲۰۲۳

بازیگران: جنیفر لارنس، ناتالی مورالس، اسکات مک آرتور، متیو برودریک، لورا بنانتی، ایبون ماس باکراک، جردن مندوزا و اندرو بارت فلدمن

یکی از بهترین فیلم های خنده دار ۲۰۲۳ این فیلم خواهد بود. لارنس پس از نشان دادن استعداد های کمدی خود در فیلم Don’t Look Up، در این کمدی بازی خواهد کرد که توسط یک زوج ثروتمند استخدام می شود تا با کودک بی دست و پاشان از نظر اجتماعی دوست شود.

۱۷- فیلم Joy Ride 2023

بهترین فیلم های کمدی 2023

تاریخ انتشار: ۷ جولای ۲۰۲۳

بازیگران: اشلی پارک، شری کولا، استفانی هسو، سابرینا وو، دزموند چیام و رونی چینگا

در این فیلم خنده دار ۲۰۲۳ وقتی سفر کاری آدری به آسیا به مشکل می خورد ، او از لولو، بهترین دوست دوران کودکی اش، کت، دوست دانشگاهی، و ددی، پسر عموی عجیب لولو کمک می گیرد. تجربه آنها به سفری ماجراجویی عجیب تبدیل می شود که حقیقت واقعی معنای شناخت و دوست داشتن را نشان می دهد.

۱۸- فیلم باربی Barbie 2023

بهترین فیلم های ظنز 2023

تاریخ انتشار: ۲۱ جولای ۲۰۲۳

بازیگران: مارگو رابی، رایان گاسلینگ، ویل فرل، کیت مک کینون، عیسی رائه، هاری نف، سیمو لیو، اما مکی، انکوتی گاتوا، مایکل سرا، آمریکا فررا و هلن میرن

یکی دیگر از بهترین فیلم های طنز ۲۰۲۳ فیلم Barbie است که باربی پس از اخراج از باربیلند به دلیل اینکه یک عروسک بی نقص است، راهی دنیای انسان می شود تا خوشبختی واقعی را بیابد.

۱۹- فیلم تایرون را شبیه سازی کردند They Cloned Tyrone 2023

They Cloned Tyrone بهترین فیلم های طنز 2023

تاریخ انتشار: ۲۱ جولای ۲۰۲۳

بازیگران: جیمی فاکس، جان بویگا، تیونا پریس، دیوید آلن گریر، جی آلفونس نیکلسون و کیفر ساترلند

این فیلم خنده دار و طنز علمی تخیلی درباره یک سه نفر است که در حال بررسی یک توطئه دولتی هستند. اگر به نظر می رسد در این داستان کمدی زیادی وجود ندارد، کافی است فاکس و پریس را در تیزر خنده دار آن تماشا کنید.

۲۰- فیلم گل بعدی برنده می شود Next Goal Wins 2023

Next Goal Wins بهترین فیلم های خنده دار 2023

تاریخ انتشار: ۲۲ سپتامبر ۲۰۲۳

بازیگران: مایکل فاسبندر، الیزابت ماس، ویل آرنت و ریس داربی

یکی دیگر از خنده دار ترین فیلم های کمدی از کارگردان Thor: Ragnarok تایکا وایتیتی بر اساس داستان واقعی تیم معروف و وحشتناک فوتبال آمریکایی ساموآ ساخته شده است که بیشتر به خاطر باخت ۳۱-۰ در یک مسابقه فیفا در سال ۲۰۰۱ شناخته شده است. آنها به امید بهبود تیم خود، یک مربی جدید غیرمتعارف (فاسبندر) را استخدام کردند.

۲۱- فیلم فرار جوجه ای ۲ Chicken Run: Dawn of the Nugget 2023

Chicken Run: Dawn of the Nugget بهترین فیلم های طنز 2023

تاریخ انتشار: ۱۰ نوامبر ۲۰۲۳

بازیگران: تاندیو نیوتن، زکری لوی، بلا رمزی، ایملدا استونتون و جین هوراکس

یکی دیگر از بهترین فیلم های کمدی امسال انیمیشن کلاسیک استاپ موشن، ۲۳ سال پس از داستان اصلی، دنباله‌ای می‌شود که ادامه ماجراجویی‌های ناگوار جوجه‌های جینجر (تاندیو نیوتن) و راکی جذاب (زاکاری لوی) است.

۲۲- فیلم یک امر خانوادگی A Family Affair 2023

A Family Affair بهترین فیلم های کمدی 2023

تاریخ انتشار: ۱۷ نوامبر ۲۰۲۲

بازیگران: نیکول کیدمن، زک افرون، جوی کینگ، لیزا کوشی و کتی بیتس

یکی دیگر از بهترین فیلم های طنز ۲۰۲۳، مثلث کمیک بین زارای جاه طلب (کینگ)، مادر بیوه اش (کیدمن) و رئیس ستاره خودشیفته سینمای او کریس کول (افرون) را دنبال می کند. زمانی که زارا در نهایت تصمیم به ترک کار می‌گیرد، متوجه می‌شود که تلاش او برای قطع رابطه با رئیسش نتیجه نداد، زیرا او شروع به قرار ملاقات با مادرش کرده است.

۲۳- فیلم آرزو Wish 2023

Wish بهترین فیلم های خنده دار 2023

تاریخ انتشار: ۲۲ نوامبر ۲۰۲۲

بازیگران: آریانا دبوز و آلن تودیک

انیمیشن موزیکال بعدی دیزنی، DeBose برنده اسکار را در نقش دختری به نام آشا نشان خواهد داد که درگیر داستان «ستاره آرزو» دنیای دیزنی است.

۲۴- فیلم وانکا Wonka 2023

Wonka

تاریخ انتشار: ۱۵ دسامبر ۲۰۲۳

بازیگران: تیموتی شالامی، مایکل کی، روآن اتکینسون، اولیویا کولمن، سالی هاوکینز، جیم کارتر، مت لوکاس، کالاه لین و ناتاشا راثول

Chalamet در یکی از خنده دار ترین فیلم های ۲۰۲۳ درباره چارلی شکلات ساز افسانه ای و کارخانه شکلات سازی، نقش ویلی وانکای جوان را بازی خواهد کرد.

۲۵- فیلم قانون شکنان The Out-Laws 2023

The Out-Laws بهترین فیلم های کمدی 2023

تاریخ انتشار: ۷ جولای ۲۰۲۳

بازیگران: آدام دواین، پیرس برازنان، الن بارکین، نینا دوبرو، مایکل روکر، پورنا جاگاناتان، جولی هاگرتی، ریچارد کیند، لیل رل هاوری و بلیک اندرسون

یکی دیگر از بهترین فیلم های خنده دار ۲۰۲۳ درباره اوون براونینگ یک مدیر بانک است که قرار است با عشق زندگی خود، پارکر، ازدواج کند. هنگامی که بانک او در هفته عروسی اش توسط راهزنان تحت کنترل قرار می گیرد، او معتقد است که فامیل های همسر آینده اش که به تازگی به شهر آمده اند، قانون شکنان بدنام هستند.

۲۶- فیلم قرمز، سفید و آبی سلطنتی Red, White, and Royal Blue 2023

تاریخ انتشار: ۱۱ آگوست ۲۰۲۳

بازیگران: زاخار پرز، نیکلاس گالیتسین، اوما تورمن، کلیفتون کالینز جونیور و استفن فرای

امسال ما یک اقتباس از یکی از بهترین داستان های کمدی-رمانتیک را خواهیم داشت. قرمز، سفید و آبی سلطنتی یک فیلم کمدی رمانتیک آمریکایی به کارگردانی متیو لوپز و نویسندگی مشترک با تد مالاور است. این فیلم بر اساس رمانی به همین نام نوشته کیسی مک کویستون در سال ۲۰۱۹ ساخته شده است.

۲۷- فیلم عشق در نگاه اول Love at First Sight 2023

Love at First Sight بهترین فیلم های ظنز 2023

تاریخ انتشار: مشخص نیست

بازیگران: هیلی لو ریچاردسون، بن هاردی، جمیلا جمیل، راب دیلینی، دکستر فلچر و سالی فیلیپس

رمان «احتمال آماری عشق در نگاه اول» نوشته جنیفر ای اسمیت امسال اقتباسی از نتفلیکس دریافت می‌کند و ریچاردسون و هاردی در نقش هدلی و الیور، غریبه‌هایی که در پرواز از نیویورک به لندن شروع به شیفتگی یکدیگر می‌کنند. وقتی آنها پس از فرود از هم جدا می شوند، احتمال یافتن دوباره یکدیگر غیرممکن به نظر می رسد، اما عشق آنها ممکن است فرصتی برای سرپیچی از شانس داشته باشد.

۲۸- فیلم پلیس بورلی هیلز: اکسل فولی Beverly Hills Cop: Axel Foley

Beverly Hills Cop: Axel Foley بهترین فیلم های کمدی 2023

تاریخ انتشار: مشخص نیست

بازیگران: ادی مورفی، قاضی راینهولد، جان اشتون، پل رایزر، برونسون پینچوت، تیلور پیج و جوزف گوردون لویت

این ریبوت فرنچایز اکشن مشهور مورفی نزدیک به یک دهه است که در دست ساخت است. اکنون بالاخره در حال بازگشت اکسل فولی هستیم، زیرا او با دخترش (پیج) و کارآگاه سابقش (گوردون-لویت) برای تحقیق در مورد توطئه ای شامل کارتل های مرگبار و پلیس بورلی هیلز همکاری می کند.

۲۹- فیلم مرخصی خانوادگی Family Leave 2023

تاریخ انتشار: مشخص نیست

بازیگران: جنیفر گارنر، اد هلمز، اما مایرز، برادی نون، ریتا مورنو، بشیر صلاح الدین، خوشا روکمور، پل شیر و پیت هلمز

در این فیلم کمدی ، کل خانواده (متشکل از مامان گارنر، پدر هلمز، دختر مایرز و پسر نون) در صبح مهمترین روز زندگی هر یک از آنها با یک موقعیت عجیب و غریب روبرو می شوند و با هم متحد می شوند.

۳۰- فیلم عملیات فورچن نیرنگ جنگ Operation Fortune: Ruse de Guerre

Operation Fortune: Ruse de Guerre بهترین فیلم های کمدی 2023

تاریخ انتشار: ۴ ژانویه ۲۰۲۳

بازیگران: جیسون استاتهام ، آبری کریستینا پلازا ، هیو جان مونگو گرانت ، جاشوا دنیل هارتنت

یکی دیگر از بهترین فیلم های خنده دار امسال درباره اورسون فورچون، جاسوس نخبه است که باید فروش یک فناوری جدید تسلیحاتی مرگبار را که توسط دلال تسلیحات میلیاردر، گرگ سیموندز استفاده می‌شود، ردیابی و متوقف کند. فورچون و خدمه‌اش با اکراه با برخی از بهترین عوامل جهان همکاری می‌کنند تا بزرگترین ستاره سینمای هالیوود، دنی فرانچسکو، را برای کمک به آنها در ماموریت جذب کنند.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. بابک گفت:

    راز جنایت ۲ عالی بود
    زوج ادام سندلر و جنیفر انیستون خیلی خنده دار میشه

  2. Ehsan گفت:

    کاش بشه با یه فیلم حال آدم خوب بشه دوباره…

    1. ali darkzone گفت:

      😕😢اره واقعا

  3. yasin84 گفت:

    ادی مورفی شاهکاره خداکنه زودتر بیاد فیلمش