۰

۷ تا از بهترین فیلم و سریال جدید برای تماشا در این هفته

۷ تا از بهترین فیلم و سریال جدید برای تماشا در این هفته

در این مقاله قصد داریم تا به معرفی ۷ تا از بهترین فیلم و سریال جدید برای تماشا در این هفته بپدازیم و هر کدام را کوتاه بررسی کنیم ؛ با کنترل امجی همراه باشید.

Peter Pan & Wendy – دیزنی پلاس

بهترین فیلم و سریال جدید

پیتر پن بازسازی لایو اکشن را در این بازسازی دیزنی از دیوید لوری کارگردان The Green Knight دریافت می کند. در این نسخه از داستان محبوب، جود لا در نقش کاپیتان هوک و یارا شاهیدی در نقش تینکر بل، به همراه الکساندر مولونی در نقش پیتر پن، که وندی دارلینگ را از خانه اش در لندن به نورلند جادویی می برد.

وندی دارلینگ، دختر جوانی که به دنبال فرار از مدرسه شبانه روزی است، با پیتر پن، پسری که از بزرگ شدن امتناع می کند، ملاقات می کند. وندی، برادرانش و تینکر بل به همراه پیتر به دنیای جادویی نورلند سفر می کنند، جایی که او با یک کاپیتان دزد دریایی شیطان صفت روبرو می شود.

Sweet Tooth season 2 – نتفلیکس

بهترین فیلم و سریال جدید

این سریال در دنیایی اتفاق می‌افتد که ۱۰ سال قبل یک ویروس کشنده بیشتر جمعیت انسانی را کشته است، نوزادان هیبریدی که نیمی انسان و نیمی حیوان بودند شروع به ظهور می‌کنند. این سریال گاس (کریستین کانوری) را دنبال می‌کند، یک دورگه انسان و گوزن که خود را گرفتار جنگ بین انسان‌ها و دورگه‌ها می‌بیند ؛ منشأ هیبریدها هنوز ناشناخته است و برخی از مردم آنها را مقصر این رویداد فاجعه‌بار می‌دانند که اکثریت سیاره را از بین برده است.

Citadel – پرایم ویدیو

بهترین فیلم و سریال جدید

ریچارد مدن و پریانکا چوپرا جوناس در سیتادل، سریالی جدید از خالق Hunters و تولید اجرایی برادران روسو، بازی می‌کنند. این دو بازیگر نقش میسون و نادیا را بازی می‌کنند، دو ماموری که پس از نابودی سازمانشان، سیتادل، هشت سال قبل، خاطراتشان پاک شد. این زوج زندگی جدیدی ساخته‌اند، بی‌اطلاع از گذشته‌شان، تا اینکه یک همکار قدیمی به دنبال کمک آنها می‌آید… استنلی توچی و لزلی منویل نیز در این فیلم بازی می‌کنند.

Moonage Daydream – اچ بی او مکس

بهترین فیلم و سریال جدید

با این مستند فهرست کوتاه اسکار به دنیای دیوید بووی شیرجه بزنید. این فیلم به کارگردانی برت مورگن، که سایر موضوعات مستند او شامل همه افراد از جین گودال تا کورت کوبین بوده است، از تصاویر منتشر نشده قبلی از آرشیو شخصی بووی، از جمله کلیپ هایی از برنامه های زنده او استفاده می کند و این اولین فیلمی است که به طور رسمی توسط املاک بووی مجوز گرفته است.

John Mulaney: Baby J – نتفلیکس

بهترین فیلم و سریال جدید

کمدین جان مولانی با یک استندآپ ویژه جدید در نتفلیکس به صحنه بازمی گردد که اولین استندآپ او پس از John Mulaney & the Sack Lunch Bunch در سال ۲۰۱۹ است. این برنامه ویژه ۸۰ دقیقه ای درباره برخی از وقایع زندگی مولانی که در طی یک “چند سال عجیب” پوشش قابل توجهی در روزنامه ها و گپ های رسانه های اجتماعی دریافت کردند، از جمله یک مداخله و یک دوره پر هرج و مرج در توانبخشی.

Love & Death – اچ بی او مکس

بهترین فیلم و سریال جدید

بهترین فیلم و سریال جدید

بر اساس وقایع حقیقی که در سال ۱۹۸۰ اتفاق افتاد، الیزابت اولسن در نقش کندی مونتگومری، یک زن خانه دار شهر کوچک تگزاس که دوستش بتی گور را به قتل رساند، بازی می کند ؛ کندی با همسر بتی، آلن (جسی پلمونز) رابطه نامشروع داشت و مدت کوتاهی پس از آن که آنها این کار را قطع کردند، بتی مرده پیدا شد. این سریال توسط دیوید ای. کلی، مردی که در نویسندگی Big Little Lies و The Undoing را به عهده داشته است، و توسط لزلی لینکا گلتر از Homeland کارگردانی شده است.

Fatal Attraction – پارامونت پلاس

بهترین فیلم و سریال جدید

لیزی کاپلان از Freaks و Geeks و Joshua Jackson از The Affair در سریال Fatal Attraction، بازسازی پارامونت پلاس از فیلمی به همین نام محصول ۱۹۸۷ بازی می کنند. این سریال یک رابطه پرشور را دنبال می کند که زمانی که الکس (کاپلان) اجازه نمی دهد معشوق متاهلش (جکسون) آن را قطع کند، مسیر خطرناکی به خود می گیرد. سه قسمت اول این سریال یکشنبه پخش می‌شود و قسمت‌های بعدی هر هفته منتشر می‌شود.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *