۲

بهترین فیلم های ترسناک ۲۰۲۳ که حتما باید تماشا کنید

بهترین فیلم های ترسناک ۲۰۲۳

بهترین فیلم های ترسناک 2023

در این مقاله قصد داریم تا به معرفی بهترین فیلم های ترسناک ۲۰۲۳ بپردازیم و هر کدام را کوتاه بررسی کنیم تا با این عناوین بیشتر آشنا شوید؛ در ادامه با ترسناک ترین فیلم های ۲۰۲۳ کنترل امجی همراه باشید.

Evil Dead Rise

بهترین فیلم های ترسناک 2023

بهترین فیلم های ترسناک ۲۰۲۳

Evil Dead Rise یک فیلم ترسناک است که دنباله‌ای بر فیلم‌های قبلی Evil Dead محسوب می‌شود. داستان فیلم در مورد دو خواهر از هم جدا شده است که بازگشتنشان به هم توسط شیاطین قطع می‌شود. آن‌ها باید برای بقا با نسخه‌ای کابوس‌آور از خانواده‌شان مبارزه کنند. کارگردان فیلم Lee Cronin است و نقش‌آفرینان آن عبارتند از: Mirabai Pease, Richard Crouchley, Anna-Maree Thomas, Lily Sullivan و Alyssa Sutherland. 

تاریخ انتشار فیلم ۲۱ آوریل ۲۰۲۳ است.

The Pope's Exorcist

بهترین فیلم های ترسناک 2023

ترسناک ترین فیلم های ۲۰۲۳

The Pope’s Exorcist یک فیلم ترسناک و هیجان‌انگیز است که بر اساس داستان واقعی پدر Gabriele Amorth، رئیس عملیات جنگیری شیطان واتیکان، ساخته شده است. داستان فیلم در مورد تحقیقات Amorth در مورد تسخیر شدن یک پسربچه است که منجر به کشف یک توطئه قدیمی می‌شود که واتیکان سعی داشته آن را پنهان کند. کارگردان فیلم Julius Avery است و نقش‌آفرینان آن عبارتند از: Russell Crowe, Daniel Zovatto, Alex Essoe و Franco Nero. 

تاریخ انتشار فیلم ۱۴ آوریل ۲۰۲۳ است.

Scream VI

بهترین فیلم های ترسناک 2023

بهترین فیلم های ترسناک ۲۰۲۳

Scream VI یک فیلم ترسناک و معمایی است که ادامه‌ای بر فیلم Scream (2022) و ششمین قسمت از مجموعه فیلم‌های Scream محسوب می‌شود. کارگردانان فیلم Matt Bettinelli-Olpin و Tyler Gillett هستند و نویسندگان آن James Vanderbilt و Guy Busick هستند. داستان فیلم در مورد چهار بازمانده قتل‌های Ghostface است که از Woodsboro رفته و یک فصل جدید را در شهر نیویورک آغاز می‌کنند. اما یک قاتل جدید با لباس Ghostface شروع به هدف‌گیری آنها می‌کند. نقش‌آفرینان فیلم عبارتند از: Courteney Cox, Melissa Barrera, Jenna Ortega, Jasmin Savoy Brown, Mason Gooding, Hayden Panettiere .

تاریخ انتشار فیلم ۱۰ مارس ۲۰۲۳ است.

Winnie the Pooh: Blood and Honey

بهترین فیلم های ترسناک 2023

ترسناک ترین فیلم های ۲۰۲۳

Winnie the Pooh: Blood and Honey یک فیلم ترسناک است که بر اساس کاراکترهای کتاب‌های Winnie the Pooh نوشته A. A. Milne و E. H. Shepard ساخته شده است. داستان فیلم در مورد Pooh و Piglet است که پس از رها شدن توسط Christopher Robin برای رفتن به دانشگاه، وحشی و خونخوار می‌شوند و به دنبال یک منبع جدید غذا می‌روند. اما بازگشت Christopher Robin به جنگل صد هکتاری پس از سال‌ها، باعث شروع یک قتل‌عام خونین می‌شود. کارگردان و نویسنده فیلم Rhys Frake-Waterfield است و نقش‌آفرینان آن عبارتند از: Craig David Dowsett, Chris Cordell, Amber Doig-Thorne, Nikolai Leon, Maria Taylor, Natasha Rose Mills و Danielle Ronald.

تاریخ انتشار فیلم ۱۰ مارس ۲۰۲۳ است.

Renfield

بهترین فیلم های ترسناک ۲۰۲۳

Renfield یک فیلم کمدی ترسناک است که بر اساس شخصیت‌های رمان Dracula نوشته Bram Stoker ساخته شده است. داستان فیلم در مورد Renfield است که خدمتکار وابسته و دیوانه Dracula است و برای او قربانی‌هایی را می‌آورد. اما Renfield پس از صدها سال خدمت، به دنبال رهایی از Dracula می‌گردد. کارگردان فیلم Chris McKay است و نویسنده آن Ryan Ridley است. نقش‌آفرینان فیلم عبارتند از: Nicholas Hoult, Nicolas Cage, Awkwafina, Ben Schwartz.

تاریخ انتشار فیلم ۱۴ آوریل ۲۰۲۳ است.

Infinity Pool

بهترین فیلم های ترسناک 2023

ترسناک ترین فیلم های ۲۰۲۳

Infinity Pool یک فیلم ترسناک علمی-تخیلی است که توسط Brandon Cronenberg نوشته و کارگردانی شده است. داستان فیلم در مورد یک نویسنده و همسرش است که در یک کشور خیالی به تعطیلات می‌روند. اما پس از یک تصادف، آن‌ها با فرهنگ تاریک و خشونت‌آمیز آن کشور روبرو می‌شوند. نقش‌آفرینان فیلم عبارتند از: Alexander Skarsgård, Mia Goth, Cleopatra Coleman .

تاریخ انتشار فیلم ۱۴ آوریل ۲۰۲۳ است.

Unwelcome

بهترین فیلم های ترسناک 2023

بهترین فیلم های ترسناک ۲۰۲۳

Unwelcome یک فیلم ترسناک است که توسط Jon Wright کارگردانی و نوشته شده است. داستان فیلم در مورد یک زوج است که از زندگی شهری خسته شده و به یک منطقه روستایی در ایرلند می‌روند. اما آن‌ها در معرض خطر توسط موجودات شیطانی و قاتلی که در جنگل نزدیک خانه‌شان زندگی می‌کنند، قرار می‌گیرند. نقش‌آفرینان فیلم عبارتند از: Hannah John-Kamen, Douglas Booth, Colm Meaney .

تاریخ انتشار فیلم ۱۴ آوریل ۲۰۲۳ است.

There's Something Wrong with the Children

بهترین فیلم های ترسناک 2023

ترسناک ترین فیلم های ۲۰۲۳

There’s Something Wrong with the Children یک فیلم ترسناک است که توسط Roxanne Benjamin کارگردانی و نوشته شده است. داستان فیلم در مورد یک زوج است که با دوستان قدیمی‌شان و دو فرزندشان به یک سفر آخر هفته می‌روند. اما آن‌ها متوجه می‌شوند که بچه‌ها پس از گم شدن در جنگل، عجیب و غریب رفتار می‌کنند و چیزی فراطبیعی در حال رخ دادن است. نقش‌آفرینان فیلم عبارتند از: Alisha Wainwright, Zach Gilford, Amanda Crew, Carlos Santos . 

تاریخ انتشار فیلم ۱۷ ژانویه ۲۰۲۳ است.

Consecration

بهترین فیلم های ترسناک 2023

بهترین فیلم های ترسناک ۲۰۲۳

Consecration یک فیلم ترسناک و هیجان‌انگیز است که توسط Christopher Smith کارگردانی و نوشته شده است. داستان فیلم در مورد Grace است که پس از خودکشی مشکوک برادر کشیش‌اش، به یک صومعه دورافتاده در اسکاتلند می‌رود تا حقیقت را بیابد. اما آن‌جا با قتل، تجاوز و یک حقیقت ناراحت‌کننده درباره خودش روبرو می‌شود. نقش‌آفرینان فیلم عبارتند از: Jena Malone, Danny Huston, Ian Pirie .

تاریخ انتشار فیلم ۱۰ فوریه ۲۰۲۳ است.

Beau Is Afraid

بهترین فیلم های ترسناک 2023

Beau Is Afraid یک فیلم کمدی ترسناک و سورئال است که توسط Ari Aster نوشته و کارگردانی شده است. داستان فیلم در مورد Beau است که یک مرد بی‌اعتماد به نفس و وسواسی است که پس از مرگ ناگهانی مادرش، به سفری عجیب و غریب برای رسیدن به خانه‌اش می‌رود. در این سفر، او با ترس‌های بزرگ خود روبرو می‌شود. نقش‌آفرینان فیلم عبارتند از: Joaquin Phoenix, Patti LuPone, Amy Ryan .

 تاریخ انتشار فیلم ۱۴ آوریل ۲۰۲۳ است.

Malum

ترسناک ترین فیلم های 2023

ترسناک ترین فیلم های ۲۰۲۳

Malum یک فیلم ترسناک است که توسط Anthony DiBlasi نوشته و کارگردانی شده است. فیلم یک بازسازی از فیلم Last Shift (2014) است که توسط DiBlasi کارگردانی شده بود. داستان فیلم در مورد یک افسر پلیس تازه‌کار است که داوطلبانه آخرین شیفت را در یک ایستگاه پلیس تعطیل شده می‌گیرد تا ارتباط مرموز بین مرگ پدرش و یک فرقه خبیث را کشف کند. اما در طول شب، او با پدیده‌های ماوراءطبیعی وحشتناکی روبرو می‌شود. نقش‌آفرینان فیلم عبارتند از: Jessica Sula, Eric Olson, Chaney Morrow و Candice Coke.

تاریخ انتشار فیلم ۳۱ مارس ۲۰۲۳ است.

Knock at the Cabin

ترسناک ترین فیلم های 2023

Knock at the Cabin یک فیلم ترسناک و روان‌شناختی است که توسط M. Night Shyamalan نوشته و کارگردانی شده است. فیلم بر اساس رمان The Cabin at the End of the World نوشته Paul G. Tremblay ساخته شده است. داستان فیلم در مورد یک خانواده است که در یک کابین دورافتاده تعطیلات خود را سپری می کنند اما ناگهان توسط چهار غریبه مسلح گروگان گرفته می‌شوند که از آن‌ها می‌خواهند که یک انتخاب مهم برای جلوگیری از آخرالزمان بکنند. نقش‌آفرینان فیلم عبارتند از: Dave Bautista, Jonathan Groff, Ben Aldridge .

تاریخ انتشار فیلم ۳ فوریه ۲۰۲۳ است.

Unseen

ترسناک ترین فیلم های 2023

ترسناک ترین فیلم های ۲۰۲۳

Unseen یک فیلم ترسناک است که توسط Yoko Okumuraکارگردانی شده است. سم، یک کارمند پمپ بنزین، یک تماس تصادفی از امیلی، یک زن تقریبا نابینا که از دوست سابق قاتل خود در جنگل فرار می کند، دریافت می کند. با استفاده از یک تلفن، سم تنها شانس امیلی برای زنده ماندن امیلی است، زیرا او زن وحشت زده را از طریق یک تماس ویدئویی هدایت می کند.

تاریخ انتشار فیلم ۷ مارس ۲۰۲۳ است.

The Wrath of Becky

ترسناک ترین فیلم های 2023

The Wrath of Becky یک فیلم کمدی ترسناک و اکشن است که توسط Matt Angel و Suzanne Coote نوشته و کارگردانی شده است. فیلم دنباله‌ای برای فیلم Becky (2020) است و Lulu Wilson را به عنوان تقش  Becky باز می گرداند. داستان فیلم در مورد Becky است که دو سال پس از فرار از یک حمله خشونت‌آمیز به خانواده‌اش، سعی می‌کند زندگی جدیدی را در مراقبت یک زن مسن – یک روح همسایه به نام Elena – بسازد. اما وقتی گروهی به نام “Noble Men” به خانه‌شان حمله می‌کنند، آن‌ها را مورد آزار و اذیت قرار می‌دهند و سگ محبوبش Diego را می‌ربایند، Becky باید به روش‌های قدیمی خود برگردد تا از خودش و عزیزانش محافظت کند. نقش‌آفرینان فیلم عبارتند از: Lulu Wilson, Seann William Scott, Matt Angel .

 تاریخ انتشار فیلم ۲۶ مه ۲۰۲۳ است.

Clock

ترسناک ترین فیلم های 2023

Clock یک فیلم ترسناک و هیجان‌انگیز است که توسط Alexis Jacknow نوشته و کارگردانی شده است. داستان فیلم در مورد یک زن است که به یک آزمایش بالینی می‌پیوندد تا ساعت زیستی شکسته‌اش را تعمیر کند پس از اینکه دوستان، خانواده و جامعه به او فشار می‌آورند تا بچه دار شود. اما در این آزمایش، او با پدیده‌های مخوف و خطرناکی روبرو می‌شود. نقش‌آفرینان فیلم عبارتند از: Dianna Agron, Melora Hardin, Jay Ali .

تاریخ انتشار فیلم ۲۸ آوریل ۲۰۲۳ است.

Saw X

ترسناک ترین فیلم های 2023

ترسناک ترین فیلم های ۲۰۲۳

Saw X یک فیلم ترسناک و رازآلود است که توسط Kevin Greutert کارگردانی و توسط Josh Stolberg و Peter Goldfinger نوشته شده است. فیلم دهمین قسمت از مجموعه فیلم‌های Saw است و Tobin Bell را به عنوان John Kramer / Jigsaw و Shawnee Smith را به عنوان Amanda Young باز می گرداند. داستان فیلم هنوز مشخص نشده است. نقش‌آفرینان فیلم عبارتند از: Tobin Bell, Shawnee Smith, Synnøve Macody Lund .

تاریخ انتشار فیلم ۲۷ اکتبر ۲۰۲۳ است.

Insidious: The Red Door

ترسناک ترین فیلم های 2023

Insidious: The Red Door یک فیلم ترسناک و رازآلود است که توسط Patrick Wilson کارگردانی و توسط Leigh Whannell و Scott Teems نوشته شده است. فیلم پنجمین قسمت از مجموعه فیلم‌های Insidious است و داستان خانواده Lambert را ده سال پس از آخرین قسمت، هنگامی که Dalton به دانشگاه می رود، ادامه می‌دهد. نقش‌آفرینان فیلم عبارتند از: Patrick Wilson, Rose Byrne, Ty Simpkins .

تاریخ انتشار فیلم ۷ ژوئیه ۲۰۲۳ است.

The Boogeyman

ترسناک ترین فیلم های 2023

The Boogeyman یک فیلم ترسناک و رازآلود است که توسط Rob Savage کارگردانی و توسط Scott Beck، Bryan Woods و Mark Heyman نوشته شده است. فیلم بر اساس داستان کوتاه به همین نام نوشته Stephen King ساخته شده است. داستان فیلم در مورد یک روان‌پزشک است که با یک مرد به نام Lester Billings ملاقات می‌کند که درباره قتل سه فرزند جوانش توسط یک موجود ماوراءطبیعی که از در کمد می آید ، تعریف می‌کند. نقش‌آفرینان فیلم عبارتند از: Sophie Thatcher, Chris Messina, Vivien Lyra Blair و David Dastmalchian.

تاریخ انتشار فیلم ۲ ژوئن ۲۰۲۳ است.

Five Nights at Freddy's

ترسناک ترین فیلم های 2023

Five Nights at Freddy’s یک فیلم ترسناک و ماوراءطبیعی است که توسط Emma Tammi کارگردانی و توسط Scott Cawthon، Emma Tammi و Seth Cuddeback نوشته شده است. فیلم بر اساس مجموعه بازی‌های ویدئویی به همین نام ساخته شده است. داستان فیلم در مورد یک محافظ امنیتی است که در رستوران خانوادگی Freddy Fazbear’s Pizza شروع به کار می‌کند. او در شب اول کارش متوجه می‌شود که در این رستوران اتفاقات وحشتناکی رخ می دهد. نقش‌آفرینان فیلم عبارتند از: Josh Hutcherson, Matthew Lillard, Elizabeth Lail .

تاریخ انتشار فیلم ۲۷ اکتبر ۲۰۲۳ است.

The Exorcist 2023

ترسناک ترین فیلم های 2023

The Exorcist 2023 یا The Exorcist: Believer یک فیلم ترسناک ماوراءطبیعه آمریکایی است که توسط دیوید گوردون گرین کارگردانی شده و از یک فیلمنامه ای که او با پیتر ستلر همکاری کرده است ساخته شده است. این فیلم بر اساس شخصیت هایی که توسط ویلیام پیتر بلاتی خلق شده اند ساخته شده است و به عنوان دنباله مستقیم فیلم سال ۱۹۷۳ با همین نام عمل می کند.

این فیلم قرار است در تاریخ ۱۳ اکتبر ۲۰۲۳ توسط یونیورسال پیکچرز منتشر شود.

The Nun 2

بهترین فیلم های ترسناک 2023

The Nun II یک فیلم ترسناک ماوراءطبیعه آمریکایی است که توسط مایکل چاوز کارگردانی شده و از یک فیلمنامه ای که توسط آکلا کوپر، ایان گلدبرگ و ریچارد ناینگ نوشته شده است ساخته شده است. این فیلم به عنوان دنباله فیلم The Nun سال ۲۰۱۸ و نهمین قسمت از مجموعه فیلم های The Conjuring عمل می کند.

بازیگران این فیلم عبارتند از تایسا فارمیگا، استورم رید، آنا پاپلول و بونی آرونز. داستان فیلم درباره خواهر ایرن است که چهار سال بعد از پایان فیلم اول، دوباره با نیروی شیطانی والاک، روبرو می شود.

این فیلم قرار است در تاریخ ۸ سپتامبر ۲۰۲۳ توسط وارنر برادرز پیکچرز منتشر شود.

Cocaine Bear

بهترین فیلم های ترسناک 2023

Cocaine Bear  یک فیلم کمدی ترسناک آمریکایی است که توسط الیزابت بنکس کارگردانی شده و از یک فیلمنامه ای که توسط جیمی واردن نوشته شده است ساخته شده است. این فیلم الهام گرفته از داستان واقعی خرس کوکائین است، یک خرس سیاه آمریکایی که در سال ۱۹۸۵ به طور اتفاقی به کوکائین موجود در جنگل جورجیا حمله کرد و به دلیل مصرف بالای مواد مخدر مرد.

بازیگران این فیلم عبارتند از کری راسل، آلدن ایرنرایچ، اوشئا جکسون جونیور و ری لیوتا. داستان فیلم درباره گروه عجیب و غریبی از پلیس ها، جنایتکاران، گردشگران و نوجوانان است که در جنگل جورجیا با خرسی روبرو می شوند که بعد از مصرف کوکائین به قتل عام همه میرود. این فیلم قرار است در تاریخ ۲۴ فوریه ۲۰۲۳ توسط وارنر برادرز پیکچرز منتشر شود.

The Pale Blue Eye

بهترین فیلم های ترسناک 2023

فیلم The Pale Blue Eye یک فیلم جنایی و ترسناک است که بر اساس رمانی به همین نام از لوئیس بایارد ساخته شده است. داستان فیلم در سال ۱۸۳۰ میلادی در آکادمی نظامی وست پوینت روایت می‌شود که یک کارآگاه بازنشسته به نام آگوستوس لندر برای بررسی قتل یک دانشجو استخدام می‌شود. او با کمک یک دانشجوی دیگر به نام ادگار آلن پو، که بعدها به عنوان یک نویسنده معروف شناخته می‌شود، سعی می‌کند راز پرونده را حل کند. فیلم توسط اسکات کوپر نوشته و کارگردانی شده است و بازیگران معروفی مانند کریستین بیل، هری ملینگ، گیلین آندرسون و لوسی بوینتون در آن حضور دارند.

فیلم در تاریخ ۱۸ فوریه ۲۰۲۲ در سینماها اکران خواهد شد.

M3GAN

بهترین فیلم های ترسناک 2023

فیلم M3GAN یک فیلم ترسناک و علمی تخیلی است که داستان آن درباره یک مهندس رباتیک است که یک عروسک انسان مانند می سازد که به زودی شروع به رفتارهای خطرناک و وحشتناک می کند. فیلم توسط جرارد جانستون کارگردانی و توسط اکلا کوپر و جیمز وان نوشته شده است. بازیگران اصلی فیلم عبارتند از الیسون ویلیامز، وایولت مک گراو، رانی چینگ و آمی دونالد.

فیلم در تاریخ ۱۱ فوریه ۲۰۲۲ در سینماها اکران شد.

Sick

بهترین فیلم های ترسناک 2023

فیلم Sick یک فیلم ترسناک و هیجان انگیز است که داستان آن درباره دو دوست است که برای قرنطینه به خانه یکی از آن‌ها در کنار دریاچه می روند، اما متوجه می شوند که تنها نیستند و یک قاتل ماسک‌دار در حال تعقیب آن‌ها است. فیلم توسط جان هیمز کارگردانی و توسط کوین ویلیامسون و کاتلین کراب نوشته شده است. بازیگران اصلی فیلم عبارتند از گیدئون آدلون، بثلحم میلیون، دایلن اسپربری، مارک منچاکا و جین آدامز.

فیلم در تاریخ ۱۳ ژانویه ۲۰۲۳ در سینماها اکران خواهد شد.

Haunted Mansion

بهترین فیلم های ترسناک 2023

فیلم Haunted Mansion یک فیلم کمدی و ترسناک و فانتزی است که بر اساس یک جاذبه تفریحی از دیزنی ساخته شده است. داستان فیلم درباره یک مادر مجرد به نام گبی است که برای تمیزکاری خانه‌ای قدیمی و متروکه که به تازگی خریداری کرده است، چند نفر را استخدام می‌کند، اما متوجه می‌شود که خانه توسط ارواح اشغال شده است. فیلم توسط جاستین سیمین کارگردانی و توسط کتی دیپولد نوشته شده است. بازیگران اصلی فیلم عبارتند از جارد لتو، روزاریو داوسون، جمی لی کورتیس و وینونا رایدر.

فیلم در تاریخ ۲۸ ژوئیه ۲۰۲۳ در سینماها اکران خواهد شد.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. سارا گفت:

    یک نصیحت: لطفاً Infinity pool رو تماشا نکنید اصلا