4- شناسایی الگوریتم های موتورهای جستجو و SERP
5- شناسایی روشهای استاندارد محتوا نویسی (CONTENT MARKETING) شناسایی درست زمینه های ارسال پیام ارزشی ( CONTEXT) و شناسایی درست کانالهای ارتباطی (CHANNEL).
6- و دیگر بحث تخصصی که هم حاصل کسب دانش است و هم حاصل کسب تجربه در زمینه سئو که به سئوی تکنیکال ( Technical SEO) و بهبود شرایط سئوی خود صفحات که بر روی وب سایت انجام می گیرد. و بهبود شرایط و ساختارسازی ارتباطی خارج از فضای وب سایت در دنیال دیجیتال (on-page SEO and off-page SEO)
برای همین منظور به شما پیشنهاد می نماییم زمانی که این مقاله را خواندید حتماً به این مقاله ها که از طرف اساتید برجسته ایران در زمینه دیجیتال مارکتینگ نگارش و طراحی شده است، را مطالعه نمایید و با دیدگاهی کامل نسب به اجرای فرایند سئو و یا انتخاب سازمان و یا افراد متخصص در این زمینه اقدام نمایید.
مطمئن هستیم با مطالعه این مقاله ها می توانید به صورت بهینه ای با سئو و بهینه سازی موتورهای جستجو آشنا و پاسخ بسیاری از سوالات خود را دریافت نمایید.حال در ادامه این مقاله خواندنی و جذاب قصد داریم به برخی از روش های بهبود سئو سایت بپردازیم.
4 عامل موثر در سئو و یا بهینه سازی سایت
پیچیدگی، به روز رسانی و در اختیار عموم قرار نگرفتن الگوریتم ها و روش های ربات های موتورهای جستجو باعث شده که سئو سایت، اقدامات و عملیات مشخصی نداشته باشد و کارشناسان سئو و تولیدکنندگان محتوای بازاریابی تنها با اتکا بر تجربیات خود اقدام به سئو سایت می کنند.
بهرحال سئو سایت اصول و مقدمات اولیه ای دارد که ما در این مقاله قصد داریم به معرفی و بررسی برخی از آنها بپردازیم:
1- کلمات کلیدی و وزن کلمات
امروزه همه مردم برای رفع نیازهای خود یا پیدا کردن جواب سوالات مختلف خود در هر زمینه ای، به موتورهای جستجوی فضای اینترنت مراجعه می کنند. اصولا کلمات، لغات، اصطلاحات و ترکیباتی که مردم در موتورهای جستجو سرچ می کنند، از الگوی یکسانی نشات می گیرند. مردم برای پیدا کردن موضوع مورد نیاز خود سعی می کنند که با کوتاهترین جملات و اصطلاحات، این کار را انجام دهند. کارشناسان حوزه سئو برای یافتن آنها از ابزار مختلفی مثل آنالیزورهای کلمات کلیدی و سئو استفاده می کنند مثل Google Keyword Planner
پیدا کردن این کلمات کلیدی، این امکان را به تولیدکنندگان محتوای بازاریابی می دهد که آنها را به گونه ای استاندارد در مقالات و محتواهای بازاریابی خود بگنجانند تا موتورهای جستجو را متوجه این کلمات در متن مقاله کنند تا به سئو سایت کمک کند.
پیدا کردن این کلمات کلیدی و استفاده از آنها تایتل (title)، تگ ها (tags) و سایر قسمت های مقاله با توجه به تجربه کارشناس سئو و تولید کننده محتوا باعث بهبود سئو سایت شما می شود.
2- ترافیک سایت
هرچه تعداد کاربرانی که در وب سایت شما مشغول گردش باشند، بیشتر باشد، به سئو سایت شما کمک می کند. اما این موضوع برای یک سایت تازه تاسیس شده چگونه امکان پذیر است؟
وجود مقالات پر محتوا و خوب باعث جلب توجه خوانندگان و مخاطبان می شود و از این رو دیگر سایت ها نیز به سایت شما لینک می دهند و اینگونه ترافیک سایت شما باعث بهبود سئو سایتتان می شوند.