۰

معرفی بهترین بازی های گلف که باید تجربه کنید

بهترین بازی های گلف

بازی های گلف

مانند بسیاری از بازی‌های ورزشی ، گلف نیز در طول سال‌ها حضور دائمی در بازی های کامپیوتری داشته است.

از شبیه ساز های گلف که جدی‌تر به این بازی می پردازند تا بازی‌های گلف آرکید معمولی که برای تفریح طراحی شده‌اند، بازیکنان گزینه‌های زیادی در اختیار دارند.

در این فهرست، بهترین بازی‌های گلف را برای شما قرار خواهیم داد.

GolfTopia

بازی های گلف

پلتفرم : ویندوز

اولین بازی در لیست بازی‌های سرگرم‌کننده گلف رایانه شخصی، GolfTopia است که به بازیکنان وظیفه طراحی و مدیریت تجارت زمین گلف خود را دارد.

این امر مستلزم آن است که به خواسته ها و نیازهای مهمانان خود توجه زیادی داشته باشید و همچنین طرح های مختلف دوره، گزینه های زمین و امکانات را برای جذاب تر کردن دوره ها آزمایش کنید.

در طول مسیر، از گروهی از کارگران روباتی کمک دریافت خواهید کرد که می‌توانند به نقش‌های مختلفی اختصاص داده شوند تا اطمینان حاصل شود که کسب‌وکار به خوبی اجرا می‌شود.

A Little Golf Journey

بازی های گلف

پلتفرم : ویندوز، سوییچ

پیشنهاد بعدی ما رویکردی آرام‌تر و تک‌نفره به این ورزش دارد که برای بازیکنان در هر سن و سطح مهارتی مناسب است.

در A Little Golf Journey، شما با انجام یک سری چالش های گلف که شامل دوره های متعدد الهام گرفته شده از دیوراما با مکانیک منحصر به فرد می شود، تصمیم به بازگرداندن رنگ به دنیا می کنید.

در مجموع ۱۰ دوره و بیش از ۱۰۰ حفره مملو از رازها، جوایز و چالش‌ها وجود دارد که می‌توانید در طول داستان آنها را کشف کنید.

Turbo Golf Racing

بازی های گلف

پلتفرم : ویندوز، Xbox Series X/S, Xbox One

Turbo Golf Racing چیزی است که وقتی گلف و فوتبال آرکید را با ماشین‌هایی با قدرت فوق‌العاده ترکیب می‌کنید که به نظر می‌رسد از Rocket League خارج شده‌اند به دست می‌آورید.

هر مسابقه حداکثر ۸ بازیکن دارد که قبل از اینکه حریفان با استفاده از ترکیبی از سرعت، پرخاشگری و قدرت‌های انفجاری، توپ‌های گلف بزرگ خود را به یک سوراخ بیندازند، رقابت می‌کنند.

این بازی طیف گسترده ای از دوره ها را همراه با سفارشی سازی ماشین و یک سیستم ارتقاء ارائه می دهد که حول محور باز کردن «core ها» برای اختصاص توانایی های جدید به وسیله نقلیه شما می چرخد.

Golf Gang

بازی های گلف

پلتفرم : ویندوز

یکی دیگر از بازی‌های گلف ، Golf Gang است که یک بازی مینی گلف با سرعت است که شما را مجبور می کند تا با عجله توپ خود را قبل از سایر بازیکنان به مقصد برسانید.

قابل بازی با حداکثر ۸ نفر، دارای سه حالت بازی متمایز با صدها حفره و حالت های بخش چند نفره بی شماری است که مکانیک های مختلفی را معرفی می کند.

PGA Tour 2K21

بازی های گلف

پلتفرم : ویندوز, PS4, Xbox One, Switch

پس از چند مشکل با مجوز PGA، استودیوی ۲K موفق شده است در قالب PGA Tour 2K21، آخرین قسمت از شبیه ساز واقعی گلف را منتشر کند.

این بازی با گرافیک فوق العاده، گیم پلی چالش برانگیز مبتنی بر شبیه سازی و گزینه های سختی مقیاس، یکی از وفادارترین اقتباس های گلف است که در سال های اخیر دیده ایم.

علاوه بر این، دارای طیف گسترده ای از حرفه ای های واقعی PGA Tour برای بازی در سراسر مسابقات و دوره های مبتنی بر مکان های واقعی است.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *