۰

معرفی ۵ تا از بهترین بازی های شبیه Teardown

بهترین بازی های شبیه Teardown

بهترین بازی های شبیه Teardown

بهترین بازی های شبیه Teardown

Teardown همچنان به ارائه یک سندباکس رایانه شخصی سرگرم کننده و غیرقابل پیش بینی که با فیزیک پیشرفته و تخریب بی نظیر قدرت می گیرد، ادامه می دهد.

اکنون که بازی به‌روزرسانی نسخه ۱.۰ خود را دریافت کرده و دیگر در Steam Early Access نیست، بازیکنان می‌توانند از مجموعه‌ای از ابزارها، نقشه‌ها و ماموریت‌های جدید بهره ببرند.

در این مقاله قصد داریم تا به معرفی ۵ تا از بهترین بازی های شبیه Teardown بپردازیم ؛ با کنترل امجی همراه باشید.

Demolish and Build 2018

بهترین بازی های شبیه Teardown

پلتفرم : Windows, Xbox One, Switch

برای شروع، به طرفداران Teardown توصیه می‌کنیم Demolish and Build 2018 را انتخاب کنند، یک سندباکس تخریب پذیر مستقل دیگر که دارای شبیه‌سازی‌های فیزیک واقعی است.

در این بازی، شما به عنوان رهبر یک شرکت ساختمانی بازی می کنید که وظیفه دارد ساختمان های بزرگ را تخریب کند تا راه را برای املاک جدید باز کند.

برای اجرای برنامه های خود، بازی انواع ابزارهای دستی تخصصی و ماشین آلات بزرگی مانند جرثقیل و بولدوزر را در اختیار شما قرار می دهد که کار را راحت تر و سریع تر انجام دهید.

مانند Teardown، بازی Demolish and Build در یک دنیای جهان باز قابل رخ می دهد که چهار مکان منحصر به فرد را در بر می گیرد.

Red Faction Guerrilla Re-Mars-tered

بهترین بازی های شبیه Teardown

پلتفرم : Windows, PS4, Xbox One, Switch

Red Faction: Guerrilla در ابتدا در سال ۲۰۰۹ به عنوان یک شوتر سوم شخص آینده‌نگرانه منتشر شد که در آن بازیکنان به مریخ فرستاده می‌شوند تا سیاره را از دست اربابان شرکت‌ها آزاد کنند.

چیزی که این بازی را در آن زمان و حتی تا به امروز بسیار قابل توجه کرده است، موتور فیزیک بسیار دقیق آن است که به شما امکان می دهد ساختارها را در سراسر سیاره از بین ببرید.

این را با انبوهی از سلاح ها و وسایل نقلیه ترکیب کنید و در نهایت به یک گیم جذاب و شوتر بی سابقه خواهید رسید.

بهترین راه برای تجربه Red Faction: Guerrilla این روزها در نسخه به روز شده Re-Mars-tered با گرافیک بهبود یافته برای رایانه شخصی و کنسول های مدرن است.

Besiege

بهترین بازی های شبیه Teardown

پلتفرم : Windows, Xbox One, Linux, Mac

اجازه دهید برای یک ثانیه به قرون وسطا برویم و Besiege را توصیه کنیم، شبیه ساز ساختمان مبتنی بر فیزیک که در آن بازیکنان می توانند با استفاده از ابزارهای قابل تنظیم، قلعه ها را تخریب کرده و از آن دفاع کنند.

اینها می توانند از توپ های متحرک گرفته تا ماشین های جنگی پرنده و تقریباً هر چیز دیگری که می توانید تصور کنید با ابزارهای قرون وسطایی بسازید.

مانند Teardown، این بازی دارای یک کمپین تک نفره با ۵۴ لول به همراه سندباکس، ویرایشگر لول و حالت های چند نفره است.

علاوه بر این، Besiege از مودینگ از طریق Steam Workshop پشتیبانی می‌کند که در آن بازیکنان می‌توانند ماشین‌های سفارشی، اسکین ها، مراحل و موارد دیگر را به اشتراک بگذارند و دانلود کنند.

American Theft 80s

بهترین بازی های شبیه Teardown

پلتفرم : Windows

اگر جنبه مورد علاقه‌تان از Teardown برنامه‌ریزی و اجرای دزدی‌های مفصل است، پس مطمئناً از دزدی آمریکایی دهه ۸۰ لذت خواهید برد.

بازی توسط همان تیم Thief Simulator ساختعه شده است و شما را یک شهر پر از جنایت و فساد قرار می دهد.

هر خانه‌ای که با آن روبرو می‌شوید می‌توانید وارد آن شوید، اما از شما می‌خواهد که قبلا مستاجران آن را تماشا کنید تا کارهای روزمره آنها را بیاموزید و وقتی خانه خالی است با استفاده از قلاب یا باز کردن قفل وارد آنجا شوید.

اقلام با ارزش و پول نقد را می توان معامله کرد یا برای خرید وسایل نقلیه جدید، خانه ها یا لباس های مبدل استفاده کرد تا NPC ها را فریب دهند تا محافظ خود را کنار بگذارند و از برخورد پلیس جلوگیری کنند.

Hardspace: Shipbreaker

بهترین بازی های شبیه Teardownبهترین بازی های شبیه Teardown

بهترین بازی های شبیه Teardown

پلتفرم : Windows

توصیه بعدی ما Hardspace: Shipbreaker است، یک شبیه ساز نجات فضایی با گیم پلی مبتنی بر فیزیک شبیه به Teardown.

در این بازی، شما نقش یک نجات‌دهنده را بر عهده می‌گیرید که برای یک شرکت قراردادی برای کندهکاری و جدا کردن سفینه‌های فضایی برای بازیابی مواد ارزشمند با استفاده از ابزارها و تجهیزات پیشرفته، کار می‌کند.

هر شغل مانند یک پازل با خطرات و چالش‌های مختلف عمل می‌کند که بازیکنان باید برای دریافت بیشترین پرداخت در پایان آنها را پشت سر بگذارند.

از آنجایی که ایستگاه‌های فضایی مملو از ماشین‌آلاتی هستند که می‌توانند منفجر شوند یا از بین بروند، به‌خصوص در ابتدای کار، اغلب به کاراکتر خود صدمه می زنند.

بهترین معرفی بازی ها را در کنترل امجی مطالعه کنید.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *